Jotkin kaupat ilmoittavat aukasevansa ovensa tuntia aikaisemmin. Ikäraja 70v ensimmäisellä tunnilla :)
Saatana kun jo säikähdin että tartutat minut neteitse.Lukaisin omakannasta labratulokset ja kaikki oli ok. Ei mulla toki koronaa edes epäilty, jos sitä joku miettii. Ihan muihin tutkimuksiin liittyen kävin kokeissa.
King on tuon tyyppisen jo kirjoittanut. Tauti vaan levisi puhelimista. Teki ihmisistä zombieita tai jotain mitä lie muumioita.Saatana kun jo säikähdin että tartutat minut neteitse.
Se muuten olisikin varsinainen tietokonevirus se. Siitä saisi tarinan. King, oletko kuulolla?
Niitähän me ollaan. Pöö!King on tuon tyyppisen jo kirjoittanut. Tauti vaan levisi puhelimista. Teki ihmisistä zombieita tai jotain mitä lie muumioita.
Taisi olla tositapahtumiin perustuva tarina. Olen nimittäin nähnyt monta tällaista "kännykkäzombia" tuolla ulkosalla liikkuessani.King on tuon tyyppisen jo kirjoittanut. Tauti vaan levisi puhelimista. Teki ihmisistä zombieita tai jotain mitä lie muumioita.
Siis kuka?Nythän mä hokasin, että se ruotsalainen, helvetin rasittava kakara on kadonnut julkisuudesta. Malja sille!
Karl Gustav-Mohammed Hasselblad. Eikö ole tuttu hemppa?Siis kuka?