Veti iloiseksi / hymyn naamalle –ketju

  • 670 072
  • 3 232
K

Kiekkokatsoja

Se että ei tarvitse nähdä telkussa ärsyttävän oloista ja näköistä Millariikka Rytköstä, kuin kenties tänään.
No joo, tärkeämpää se, että hoitoala pääsi sopimukseen.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pitää nyt tännekin laittaa kun näin kävi. Kauhajoen Karhu - Salon Vilpas koripallo peliä selostaa The one and only Tapio Suominen! Maistuu erinomaisen hyvin.
 

Glove

Jäsen
Alkaa tämä flunssa olla voitettu juttu. Se mikä vetää eniten iloiseksi on se, ettei nenä ole tukossa ja pystyy senkin kautta hengittämään. Pari viikkoahan tätä kesti ja alussa kävi pikkusen kuumeen puolellakin, mutta muuten ollut lähinnä nenä tukossa ja kurkku kipeänä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Iloista on se, että seuraamistani lätkäjoukkueista esimerkiksi IFK ja Frölunda käyvät säännöllisesti katsomassa tarinoitani ja tykkäämässä. Ehkä noilla on joku somepäivystys, mutta ahkeria ovat. Hyvää mieltä tuottaa.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Kyllä tuo änärin alkaminen vetää joka syksy naaman hymyyn.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kyllä nämä muutokset joita vuorokausirytmissäni on nyt tapahtunut ovat asioita jotka saavat mielen iloiseksi. Etenkin se että olen alkanut nukkumaan pitkiä yöunia ja heräämään melko useinkin vasta siinä kahdeksan-ysin maissa. Viime yönäkin nukuin sellaiset peräti 12 tuntia.

Aika paljon on muuttunut kesästä kun tyypillinen heräämisaika oli neljän-viiden aikaan aamulla. Kyllä minä mielummin herään vasta kahdeksan-yhdeksän aikaan kun ei tuo muu Suomi oikein pyöri minkään aamuvirkun rytmissä.

Ilolla tervehdin näitä muutoksia jotka vuorokausirytmissäni on nyt tapahtunut. En välttämättä tiedä mistä muutokset sitten johtuvat. Toisaalta, olen itse koittanut muuttaa rytmiä menemällä myöhemmin maate ja toisaalta sitten taas, kai tämä nukkuminen on jaksottaista?

Nyt on menossa näemmä tällainen jakso kun nukun mukavan pitkiä yöunia, jopa parhaimmillaan sellaisia 11-12 tunnin yöunia ja herään kivan myöhään. Näin voisi olla jatkossakin. Tällä hetkellä tykkään taas nukkumisesta ja se on hyvä juttu.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Hammaslääkäri totesi tuossa kolme varttia sitten, että minulla on hampaat hyvässä kunnossa. Tuli hyvä mieli ja kammoni hammaslääkäriä kohtaan tuntuu pienenevän joka hetki.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Viimeksi kymmenen vuotta sitten tais tulla joku 14 reissua ja tekarit suuhun. Hiliman vei multa Onni.
Säähän oot mua vähän nuarempi? Mua on lyäty päähän vaikka kuinka saatanasti, mutta silti on omat leegot, ja kunkkukin on maistunu sillee että ei tarvii herrotella kun tavataan. Legoissa on ihan eturivissä kyllä yks halkeema. Ei kai pelkällä Nobella saa palikoita noin huanoon happeen...?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joitain viikkoja sitten jossain joku puhui että Elisan myymälästä olisi saanut jotain. Tänään tuli Telialta viesti ja äsken hain Dumle-joulukalenterin. Kiva juttu.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Joitain viikkoja sitten jossain joku puhui että Elisan myymälästä olisi saanut jotain. Tänään tuli Telialta viesti ja äsken hain Dumle-joulukalenterin. Kiva juttu.

Eikö paras joulukalenteri ole 24-pulloinen kaljakori. Harmi, ettei sitäkään saa enää kuin Tokmannilta ja Karjalan kuramuodossa.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
10v halusi klo 20 loppuneiden treeniensä jälkeen käydä ostamassa tänään 14v täyttävälle isosiskolleen synttärilahjan ja tuommoinen kuvan otus löytyi sitten lahjaksi. Onpahan teinille pehmoinen unilelu.
 

Liitteet

  • Screenshot_20221108-213641_Gallery~2.jpg
    Screenshot_20221108-213641_Gallery~2.jpg
    116,6 KB · kertaa luettu: 97
Tänään naisten suomi-tsekki - pelissä tsekkipelaaja teki hienon urheilulisen tempun. Tuomari vihelsi suomalaiselle jäähyn kampituksesta. Kaatunut tsekki meni tuomarille kertomaan, ettei häntä kampattu, vaan hän astui kiekon päälle ja kaatui sen vuoksi. Jäähy peruttiin. Enpä ole miesten kiekkopeleissä tuollaiseen rehellisyyteen törmännyt.
 

Glove

Jäsen
Tänään naisten suomi-tsekki - pelissä tsekkipelaaja teki hienon urheilulisen tempun. Tuomari vihelsi suomalaiselle jäähyn kampituksesta. Kaatunut tsekki meni tuomarille kertomaan, ettei häntä kampattu, vaan hän astui kiekon päälle ja kaatui sen vuoksi. Jäähy peruttiin. Enpä ole miesten kiekkopeleissä tuollaiseen rehellisyyteen törmännyt.
ON täällä jostain vastaavasta tapauksesta miesten puolella kirjoitettu. En vaan nyt muista oliko se NHL vai mikä sarja vai peräti maaottelu.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Piti viettää oikein sellainen rauhallinen yksin kotona ilta yskien ja telkkaria katsellen... ja ehkä joku Historia-lehden artikkeli lukien. Mutta kuinka ollakaan tänne pamahti yksi päivänsäde katsomaan miten jaksan. En ollut kyllä uskoa silmiäni kun mieheni lapsi kalpsi sisään (soitettuaan kyllä ensin ovikelloa). Enhän minä nyt edes mitään erityistä ollut itselleni iltapalaksi varannut mutta tehtiin sitten lämpimiä voileipiä kun ainahan meiltä makkaraa, leipää, sinappia ja juustoa löytyy. Teini lämmitti myös saunan (en ollut ajatellut edes sitä tehdä) mutta ihan niin läheisiä ei oltu että yhdessä olisi käyty saunassa. Jotain rajaa nyt sentään "bondaamisen"...

Eihän kaikki nyt tietenkään "ruusuilla tansahtelua" ollut. On sen verran kipakka kaveri kyseessä. Teini sanoi että laittaa isälle rapsaa että olen selvä että isä voi juhlia rauhassa. Kevyt isku vyön alle. Kyllähän me siinä juteltiin miten alkoholistiksi tullaan ja voiko hänestä tulla minun kaltainen. Teini myös kyseenalaisti isänsä päätöksen avioitua kanssani vaikka mies tiesi sairaudestani. Kevyttä veitsen kääntelyä haavassa muttei mitään kovin ilkeää. Silleen rauhallisesti meni ilta...
 

Glove

Jäsen
"Tilipäivä koittaa" taisi joku artisti joskus laulella. Ja minun tilipäivä on tosiaan huomenna. Edellinen tilipäivä palkansaajana oli joskus 10,5 vuotta sitten. En nyt muista oliko se toukokuun loppu vai kesäkuun alkua 2012 kun sain silloin lopputilin. Sen jälkeen toimin yrittäjänä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tää mun duuniyhteisö. Ja yleensä duuni. Nyt tuntuu kun olen kuin kotonani. Paljon parempaa liksaa saisin varmasti muualta, mutta jestas miten ihminen (=minä) voi nyt hyvin.

Ei se raha merkkaa (kun sillä tulee toimeen). Mulla on kaikki tarvittava, pl mies. Duunia on toki ihan *vitusti, mutta en valita. Mi likes.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tämän ikijonnen veti iloiseksi kun löytyi vihdoin kauppa josta saa vielä Monster Pacific Punchia. Pidän sen salaisuutena siltä varalta että joku toinen monsterijonne eksyy lukemaan tätä ketjua.

En ole varma onko sen myynti lopetettu kokonaan vai rajoitettu harvoihin ja valittuihin myymälöihin. Tuolla sitä oli ainakin vielä lähes täysi hyllyllinen.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tämän ikijonnen veti iloiseksi kun löytyi vihdoin kauppa josta saa vielä Monster Pacific Punchia.
Siis tää kuulostaa just sellaselta heroiini/kokaiini/lsd/amfetamiini/ketamiini -coctaililta jota joku Channannachapcharoi -niminen viiksivallu kaupittelee jossain Vientianen pimeillä ja paskasilla syrjäkujilla Laosissa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kyllä se tänään aamulla sai pienen hymyn huulille kun muisti että tänään saa avata joulukalenterin ensimmäisen luukun. Tämä joulukuu ihan mukavaa aikaa, ensin odotetaan joulua lähes malttamattomasti ja valmistellaan sitä, ehkä vähän leivotaan myös. Ja sitten kun varsinainen joulu koittaa niin nautimme siitä.

Minullakin tänä vuonna taas joulukalenteri. Tuollainen Liptonin teekalenteri. Ensimmäisessä luukussa oli jotain englantilaista aamiaisteetä parin pussin verran. Minun juomismäärälle yksikin pussi olisi riittänyt kyllä kun pussillisesta saa myös sen pari kupillista teetä. Mutta oli hyvää teetä ja siis hyvä ensimmäisen luukun sisältö. Taitaa olla aika hyvä kalenteri tämä?

Ja pääsinhän tänään osallistumaan vuoden ensimmäiselle joululounaalle. Ihan hyvät olivat tämän pöydän tarjottavat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös