Tällä kertaa ihan rehdisti maksetut.
Maksoitko siis ne yli kahden euron bensat epärehdisti?
Tällä kertaa ihan rehdisti maksetut.
Maksoitko siis ne yli kahden euron bensat epärehdisti?
Miks mulle tuli miälikuva kun Nummis vetää raakaa lahnaa á la nyotaimori isoäitinsä ruholta ja pappa virnuilee viäressä teltta pystyssä.Kuka väittää, ettei vanha koira opi uusia temppuja?
Isäni, 76 vuotta, on alkanut tykätä sushista. Olen itse sitä niiden luona käydessä syönyt, ja tietysti olen aina tarjonnut maistiaisia. Vastaanotto oli aluksi aika varovainen, mutta lopulta iskä innostui.
Sinä likainen keski-ikäinen mies. Kehtaatkin ajatella tuollaisia minun söpöistä vanhemmistani. Olen nimittäin huomannut, että mitä vanhempia niistä tulee, sitä söpömpiä niistä tulee. Ne alkavat palata vähän kuin lapsiksi, kun niitä pitää ohjailla.Miks mulle tuli miälikuva kun Nummis vetää raakaa lahnaa á la nyotaimori isoäitinsä ruholta ja pappa virnuilee viäressä teltta pystyssä.
Ei mutta oikeesti, raaka kala. Juu en oo mikään kulinaristi, mutta ohan se nyt ihan kamalan makusta. Oksennusreflekti välitön. Oon enämpi muusi ja lihapullat- Setiä.
Siis täähän on totta. Jossain kohtaa alkaa ihminen palata nuoruuteensa. Muuttuu söpömmäksi, alkaa jokeltaa kieltä jota et ymmärrä, hampaat lähtee sekä paskantaa housuunsa aivastaessaan.Olen nimittäin huomannut, että mitä vanhempia niistä tulee, sitä söpömpiä niistä tulee. Ne alkavat palata vähän kuin lapsiksi, kun niitä pitää ohjailla.
Onhan tämä omalla raadollisella tavallaan totta. Iskän kanssa otettiin joskus nuorena hyvinkin ärhäkästi yhteen, mutta nyt pidän huolta iskästä.Siis täähän on totta. Jossain kohtaa alkaa ihminen palata nuoruuteensa. Muuttuu söpömmäksi, alkaa jokeltaa kieltä jota et ymmärrä, hampaat lähtee sekä paskantaa housuunsa aivastaessaan.
Oma isä (73v.) on juur nyt jonossa palvelutaloon. Muistaa kaiken 40-50 vuatta sitten tapahtuneista jutuista, mutta ei paskaakaan 10min sitten tapahtuneista. Pikkusen vituttaa kun vaimonsa (ei mun mutsi) päätti sitten pistää avioeron vireille kun ei jaksa kotihoitaa äjjää. No, eipä saa vissiin sitten perinnön jaossa ihan kaikkee.Onhan tämä omalla raadollisella tavallaan totta. Iskän kanssa otettiin joskus nuorena hyvinkin ärhäkästi yhteen, mutta nyt pidän huolta iskästä.
Mutta onneksi ei olla vielä siinä tilanteessa, että pitäisi etsiä palvelutaloa Lappeenrannasta.
Nyt kuulostaa aika heviltä shitiltä.Oma isä (73v.) on juur nyt jonossa palvelutaloon. Muistaa kaiken 40-50 vuatta sitten tapahtuneista jutuista, mutta ei paskaakaan 10min sitten tapahtuneista. Pikkusen vituttaa kun vaimonsa (ei mun mutsi) päätti sitten pistää avioeron vireille kun ei jaksa kotihoitaa äjjää. No, eipä saa vissiin sitten perinnön jaossa ihan kaikkee.
Ukko on ollu meillä viimeviikolloppuina muutaman päivän jaksoja "hoidossa". Ihan helvetin raskasta kun höpöttää samoja asioita kokoajan ja vetää viskiä kaksin käsin. Ja sitten sen on pakkomiälle tarjota rahaa koko ajan niinkun pikkulapsille. Tosin puhutaan satasista ja jopa tonneista. Helpoiten pääsee kun antaa ukon siirtää rahat tilille ja sitten seuraavana päivänä siirtää takasin eikä puhu asiasta. Ei se huamaa mitään.
Vähän muuten huano viästi tähän ketjuun, mutta koska lainaus...
Tää on kyllä munkin isällä vahvasti läsnä. Liekö sen peruja kun on Nokialta kotosin ja kuitenkin ite vahvasti oikeella. Jo pikkukossina sain elämänohjeita, mm:Puhuu politiikkaa heti kun näkee tai soittaa, yhteiskunta on koko ajan mielessä.
Meillä kyllä iskä oli vasemmistoperheiden tytöille ihan mukava. Ja näin myöhemmin olen kunnioittanut häntä suuresti tästä. Inho vasemmistoa kohtaan oli varmasti suuri, mutta tyttöjä hän kohteli aina tyylikkäästi."Jos meinaat sitä Annaa (Nimi muutettu) ruveta riiaamaan, niin ota selvää mihin suuntaan se isänsä kumartaa. Minä en punasia kättele."
Noista oli joku sika sitten juttua. Mallit on tehty aidoista versioista.Nyt on kyllä pojat keksineet liikeidean. Kyrvän mallisia kynttilöitä... En kyllä tiedä haluaisinko tuollaista palamaan pöydälleni.
LGBTQ-vetoinen projekti, joka edistää avoimuutta kynttilöiden ja saippuoiden leikkisyyden ja hauskuuden keinoin. Missiomme on herättää keskustelua sukuelinten stigmasta. Levitämme kehopositiivisuutta tuomalla fallossymboleja asuintiloihin ja rikkomalla tabuja.
Kaikki tuotteet ovat käsintehtyjä Helsingin Kalliossa.
Giggeli - Käsintehdyt Peniskynttilät ja Penissaippuat
Peniskynttilät ja Penissaippuat käsintehty Suomessa. Ymmärrä ihmiskehon kauneutta Giggeli peniskynttilöiden ja penissaippuoiden avulla. Riko tabuja, edistä avointa keskustelua sukuelimistä. Jokainen peniskynttilä ja saippua tehdään käsin Helsingin Kalliossa.giggeli.com
Hesarissa näytti olevan ainakin...Noista oli joku sika sitten juttua.
Vissiin noi seisovat versiot on netistä tilatusta muotista. Mutta se "velton" saippuan muotti on otettu aidosta kalusta.Mallit on tehty aidoista versioista.
Ok, olen lukenut huolimattomasti tai muisti pätkii. Tai molemmat.Hesarissa näytti olevan ainakin...
HS Helsinki | Aaro Angerpuro totesi, että skumppapullo on tylsä lahja – Silloin sai alkunsa bisnesidea, joka koettelee yhteiskunnan suhtautumista sukuelimiin
Aaro Angerpuro ja Isaac Jyväsjärvi tapasivat toisensa viime vuoden marraskuussa. Nyt heillä on parisuhde sekä yhteinen yritys, jolla he haluavat muuttaa maailmaa.www.hs.fi
Vissiin noi seisovat versiot on netistä tilatusta muotista. Mutta se "velton" saippuan muotti on otettu aidosta kalusta.
Olisin ihmeissäni, jos nuo olisivat tehty jossain muualla...Nyt on kyllä pojat keksineet liikeidean. Kyrvän mallisia kynttilöitä... En kyllä tiedä haluaisinko tuollaista palamaan pöydälleni.
...
... Kaikki tuotteet ovat käsintehtyjä Helsingin Kalliossa.
...
Oliko suorastaan timanttinen?Nätti alakerran nuori nainen hymyili minulle tullessani tuossa puolisen tuntia sitten kotiin ja se toi hyvän mielen.
Ei ihan, mutta varsin viehkeä kuitenkin.Oliko suorastaan timanttinen?
Nätti alakerran nuori nainen hymyili minulle tullessani tuossa puolisen tuntia sitten kotiin ja se toi hyvän mielen.
Meillä on tässä ihan vieressä kosteikkoalue, jossa kurjet viihtyvät. Keväisin on hienoa kuunnella niiden kommunikointia, kun ne kokoontuvat alueelle ja syksyisin kutsuvat toisiaan muuttomatkalle....
Kurjet ovat olleet suosikkilintujani aivan lapsuuteni ensimmäisistä vuosista lähtien, sillä perheeni silloinen kesämökki sijaitsi Ruokolahdella, erään pienen järven rannalla ja aina silloin tällöin mökin ylitse lensi kymmenien kurkien muodostama aura ruokailemaan lähistöllä olevalle suolle. Niiden huudot ovat ikuisesti syöpyneet mieleeni, samoin lintujen näyttävä ulkonäkö.