knttrtknkn1
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Pitää nyt tännekin laittaa kun näin kävi. Kauhajoen Karhu - Salon Vilpas koripallo peliä selostaa The one and only Tapio Suominen! Maistuu erinomaisen hyvin.
Sain töitä. Avaisin nyt skumppapullon, jos minulla olisi sellainen.
Kiitos.Lämpimät onnittelut ja menestystä!
Viimeksi kymmenen vuotta sitten tais tulla joku 14 reissua ja tekarit suuhun. Hiliman vei multa Onni.Hammaslääkäri totesi tuossa kolme varttia sitten, että minulla on hampaat hyvässä kunnossa. Tuli hyvä mieli ja kammoni hammaslääkäriä kohtaan tuntuu pienenevän joka hetki.
Säähän oot mua vähän nuarempi? Mua on lyäty päähän vaikka kuinka saatanasti, mutta silti on omat leegot, ja kunkkukin on maistunu sillee että ei tarvii herrotella kun tavataan. Legoissa on ihan eturivissä kyllä yks halkeema. Ei kai pelkällä Nobella saa palikoita noin huanoon happeen...?Viimeksi kymmenen vuotta sitten tais tulla joku 14 reissua ja tekarit suuhun. Hiliman vei multa Onni.
Joitain viikkoja sitten jossain joku puhui että Elisan myymälästä olisi saanut jotain. Tänään tuli Telialta viesti ja äsken hain Dumle-joulukalenterin. Kiva juttu.
ON täällä jostain vastaavasta tapauksesta miesten puolella kirjoitettu. En vaan nyt muista oliko se NHL vai mikä sarja vai peräti maaottelu.Tänään naisten suomi-tsekki - pelissä tsekkipelaaja teki hienon urheilulisen tempun. Tuomari vihelsi suomalaiselle jäähyn kampituksesta. Kaatunut tsekki meni tuomarille kertomaan, ettei häntä kampattu, vaan hän astui kiekon päälle ja kaatui sen vuoksi. Jäähy peruttiin. Enpä ole miesten kiekkopeleissä tuollaiseen rehellisyyteen törmännyt.
Siis tää kuulostaa just sellaselta heroiini/kokaiini/lsd/amfetamiini/ketamiini -coctaililta jota joku Channannachapcharoi -niminen viiksivallu kaupittelee jossain Vientianen pimeillä ja paskasilla syrjäkujilla Laosissa.Tämän ikijonnen veti iloiseksi kun löytyi vihdoin kauppa josta saa vielä Monster Pacific Punchia.