Veti iloiseksi / hymyn naamalle –ketju

  • 665 989
  • 3 218

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Mutta joukkuetta voi auttaa muutoinkin kuin tekemällä niitä maaleja, vaikkapa estämällä vastustajan parasta pelaajaa tekemästä niitä maaleja ja tässä kohdin en koe tuskia jos tekoni seurauksena se vastustaja menettää mahdollisuuden tehdä maaleja tai pelata sarjan ratkaisevia pelejä.

Sitä varten esim. jääkiekossa kentällä ovat hyökkääjien lisäksi myös puolustajat ja maalivahti. Esa Tikkanen ja Pavel Datsuyk ovat hyviä esimerkkejä siitä, miten pelkällä puhumisella ja karvaamisella saa vastustajan pois pelistä ilman turhia loukkaantumisia.

En voi sanoa toimivani terveellä pohjalla kannattaessani tällaista toimintaa. Minulle urheilu on alue, jolla laittomuuksien avulla on mahdollista avata reittejä saavutuksiin joihin kenties laillisin keinoin ei olisi mahdollista päästä. Siksi hyväksyn dopinginkin.

Dopingia ei mielestäni voi rinnastaa toisen ihmisen vahingoittamiseen. Laittomuuksia kummatkin, mutta on myös paljon muita tekijöitä jotka pitää ottaa huomioon kun lähtee vertailemaan näitä asioita. Dopingia käyttäessäsi huijaat itseäsi ja niitä jotka kanssasi kilpailevat, mutta kun ajelet kilpailijan polven paskaksi voittamisen takia niin olet ylittänyt "rajan" jo liiankin törkeästi.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Dopingia ei mielestäni voi rinnastaa toisen ihmisen vahingoittamiseen. Laittomuuksia kummatkin, mutta on myös paljon muita tekijöitä jotka pitää ottaa huomioon kun lähtee vertailemaan näitä asioita. Dopingia käyttäessäsi huijaat itseäsi ja niitä jotka kanssasi kilpailevat, mutta kun ajelet kilpailijan polven paskaksi voittamisen takia niin olet ylittänyt "rajan" jo liiankin törkeästi.

Pidät rikollista peliä liian törkeänä rajan ylittämisenä mutta minä en näe asiaa enää siten. Jos hyväksyy dopingin kautta saatavan hyödyn ja edun, niin ei enää kovinkaan montaa askelta tarvitse ottaa "väärään suuntaan", jotta hyväksyy muidenkin lainalaisuuksien rikkomisen tavoiteltaessa voittoa ja pyrittäessä voittoon.

vlad.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Pidät rikollista peliä liian törkeänä rajan ylittämisenä mutta minä en näe asiaa enää siten. Jos hyväksyy dopingin kautta saatavan hyödyn ja edun, niin ei enää kovinkaan montaa askelta tarvitse ottaa "väärään suuntaan", jotta hyväksyy muidenkin lainalaisuuksien rikkomisen tavoiteltaessa voittoa ja pyrittäessä voittoon.

vlad.

Dopingin käyttäminen on täysin eri asia kuin väkivaltaisen teon kohdistaminen vastapuolen peluriin. Toinen teko näkyy vain pienenä etuna kentällä(eikä vahingoita kilpailijoita), toinen teko saattaa johtaa vammojen kierteeseen josta ei välttämättä ikinä parannuta täyteen kuntoon. Jos tosissasi väität että Matt Cooken taklaus, (joka lopetti Marc Savardin uran ja jonka johdosta hänellä on vieläkin oireita) on vain muutaman askeleen päässä lisähormonien käytöstä niin en oikein tiedä mitä ajatella. Kukin tyylillään?
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Niin ja vaikka olen valmis rikkomaan sääntöjä auttaakseni omaa joukkuettani voitoon, niin tässä tapauksessa käytän kyllä hiukan harkintaa eli jos minulle sanotaan, että ""ojennapa tuota vastustajaa oikein kunnolla" niin en nyt vedä täysillä kyynärpäällä vastapalloon ensimmäisenä vaan ojennus tapahtuu jollain toisella tavalla, tai jos joku pitää poistaa "muonavahvuudesta" niin mielummin vetelen polven paskaksi kuin taklaan päähän ja saan aikaan mahdollisesti elämän tuhoavan aivovamman. Se että joku joutuu päättämään uran polvivamman takia ei sureta minua tippaakaan, en siis kantaisi siitä sen suurempia tunnontuskia.
Kiitos hyvin pohjustetusta vastauksesta.

Näen asiat hieman toisessa valossa. Jos kilpailuvietin toteuttaminen ja voitontavoittelu saa laajalti vladin kuvaamia muotoja, niin tietyllä tavalla koko urheilulta putoaa pohja pois. Kun voittoa tavoitellaan kirjaimellisesti millä hinnalla hyvänsä, voi hinta osoittautua liian kovaksi. Jokaiselle löytyy lopulta sellainen hinta, jota ei ole enää varaa maksaa.

Urheilulajit ja niiden lajiliitot tietenkin pyrkivät suojelemaan pelaajia ja harrastajia säännöillä ja niiden rikkomisesta seuraavilla rangaistuksilla. Rangaistusten pitääkin olla tuntuvia, jottei pelikentillä vallitsisi täysi anarkia. Rangaistuksista huolimatta tuollaisia vladin kuvaamia tahallisia "polven paskaksi vetelyjä" tapahtuu. Tällöin herää kysymys, ovatko rangaistukset näiden törkeimpien vahingontekojen kohdalla nykyisellään riittäviä, ja ovatko ne toisaalta joidenkin sanoisinko tuottamuksellisten vahinkotapausten kohdalla vastaavasti liiankin kovia. Jälkimmäisillä kaiketi viestitään ulospäin, että lajin sisäinen kontrolli on kova ja se toimii. Toisaalta on näitä Ben-Amoreja, joilla ei pitäisi olla jäälle enää mitään asiaa. NHL-kurinpitäjillä oli sentään jonkinlaista rotia, kun McSorley sai loppukauden plus seuraavan kauden mittaisen pelikiellon siitä kuuluisasta pesislyönnistä. Äijän ura loppui käytännössä tuohon.

Mielestäni kaikissa urheilulajeissa pitäisi soveltaa huomattavasti nykyistä tiukempaa linjaa vastustajien ja kanssapelaajien kunnioituksen puutetta kohtaan. Ehkä tässä asiassa olen turhanpäiväinen idealisti, mutta reilun kamppailun arvo on mielestäni korkeampi kuin kaikin mahdollisin ja tarvittaessa myös vilpillisin keinoin saavutetun voiton arvo.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Mielestäni kaikissa urheilulajeissa pitäisi soveltaa huomattavasti nykyistä tiukempaa linjaa vastustajien ja kanssapelaajien kunnioituksen puutetta kohtaan. Ehkä tässä asiassa olen turhanpäiväinen idealisti, mutta reilun kamppailun arvo on mielestäni korkeampi kuin kaikin mahdollisin ja tarvittaessa myös vilpillisin keinoin saavutetun voiton arvo.

Olin tavallaan idealisti urheilumenestyksen saavuttamisen suhteen lapsena ja nuorena aloitellessani uraani kilpailevana urheilijana - ensimmäisiin piirikunnallisiin kisoihin otin osaa siinä kahdeksan ikäisenä ja siitä aloi urani kilpaurheilijana ja myöhemmin huipulle tähtäävänä urheilijana ja lopulta sitten harrastelijakilpaurheilijana. Mutta muistan jo hyvin nuorena esiteini-iässä erityisesti joukkueurheilussa pelanneeni rajoja rikkovasti ja pitäneen sitä hyväksyttävänä keinona voittoa saavuteltaessa.

Toisaalta varsinaisessa ykköslajissani eli uinnissa ei ollut mahdollista toteuttaa samanmoista voittoon tähtäävää rajoja rikkovaa kilpailumuotoa, ei etenkään kun tuolloin seurassani toiminta oli hyvin idealistista ja puhtain keinoin harjoitettua. Tuolloin uinnissa ei vielä liikuttu harmaalla alueella Suomessa kuten nyt tehdään. Voisin kuitenkin kuvitella, että nykyään olisin valmis myös uinnissa tai missä tahansa yksilölajissakin siirtymään harmaalla alueella liikkumisen puolelle tai jopa turvautumalla dopingiin tavoitellessani voittoa, enkä usko, että kokisin suuren suuria tuskia hetkellä jolloin rikkoisin urheilun sääntöjä vastaan. Tiedä sitten miten kävisi vuosikymmenten päästä - olisihan se mahdollista, että teot kaduttaisivat tai sitten eivät, jos edelleenkin kokee tekojensa olleen oikeutettuja.

Haluan painottaa etten pidä omaa toimintaani oikeana vaan ennemminkin olosuhteiden summana ja ymmärrän sen, että se aivan varmasti aiheuttaa pahennusta kanssaihmisissä ja kilpailijoissa ja moni olisi valmis asettamaan kaltaiseni urheilijan ensimmäisestä tai vähintään toisesta rikollisesta teosta elinikäiseen kilpailukieltoon.

Mutta kuten todettua, omissa silmissäni urheilu on menettänyt jo aikapäivää sitten puhtaimmat arvonsa, sen sijaan voittaminen on tärkeintä ja monet ovat valmiit hyväksymään sen että saavuttaakseen voiton, on hyväksyttävää tehdä tekoja joita ei voida pitää hyväksyttävinä urheilukenttien ulkopuolella. Ehkäpä olen muuttunut liian kyyniseksi ja sen myötä koen välttämättömänä tehdä tekoja voiton eteen joita en muutoin hyväksyisi.

Mutta ehkäpä tälle keskustelulle olisi sijansa jossain toisessa ketjussa, koska ehkei tämä aihe nyt kuulu niihin iloiseksi tekeviin asioihin.

vlad.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Kai Nu Laisen pelityyli sai hymyn huulille. Mukavaa että salibandykentällä on yhä rottia. Itsekin olin, ja vielä maalivahtina. Kuinka helppoa on oikeasti hankkia vastustajalle jäähy väittämällä mailan osuneen sormille kunhan vaan jaksaa maata naama lattiassa. Yhden ison rangaistuksen onnistuin hankkimaan hakiessani kaaripalloa seisten mv-alueen laidalta. Kärkikarvaaja juoksi selkäni takaa ja hyppäsi takajalkani yli hipaisten pohjettani. Siitä kun pudottautui polvilleen ja otti nilkasta kiinni niin vastustaja lähti jo räjähdysherkästä matsista ulos.
Myös maskimiehen kengännauhojen avaaminen, maalipaikassa vastustajan lavasta kiinniottaminen ja tolpan siirtäminen kädellä ollessani myöhässä tulivat selkärangasta. Ja me muuten voitettiin paljon. Toki sitä tuli tällä toiminnalla kerättyä jäähyminuutteja mutta ei niin paljon kuin vastustajalle.

Olen rotta.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Ei kai tuossa rottailussa sinänsä mitään, mutta toisaalta aika hölmöä silloin puhua että "siellä ollaan kaikki pitämässä hauskaa" tjsp jos samalla pelityylin tarkoitus katkaista vastustajan otsasuoni. Nuo tarkoitukselliset telomiset yms paska höntsäpeleissä toki idiotiaa yli minkään käsityskyvyn; jos vati ei kestä pelaamista semitosissaan (eli tosissaan, mutta ei "tarkoitus pyhittää keinot" -mentaliteetilla), niin ihan kaikkien kannalta parempi jos pysyisi kentän laidalla. Ei sen puoleen että ammattilaisen telominen olisi sen hyväksyttävämpää, mutta niiden peleissä on sentään jotain panostakin, jolla ylilyöntejä voisi selittää.

(Olipas taas "veti hymyn naamalle" -viesti...)
 

100A

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto, Lukko, Jokerit
Kai Nu Laisen pelityyli sai hymyn huulille. Mukavaa että salibandykentällä on yhä rottia. Itsekin olin, ja vielä maalivahtina. Kuinka helppoa on oikeasti hankkia vastustajalle jäähy väittämällä mailan osuneen sormille kunhan vaan jaksaa maata naama lattiassa. Yhden ison rangaistuksen onnistuin hankkimaan hakiessani kaaripalloa seisten mv-alueen laidalta. Kärkikarvaaja juoksi selkäni takaa ja hyppäsi takajalkani yli hipaisten pohjettani. Siitä kun pudottautui polvilleen ja otti nilkasta kiinni niin vastustaja lähti jo räjähdysherkästä matsista ulos.
Myös maskimiehen kengännauhojen avaaminen, maalipaikassa vastustajan lavasta kiinniottaminen ja tolpan siirtäminen kädellä ollessani myöhässä tulivat selkärangasta. Ja me muuten voitettiin paljon. Toki sitä tuli tällä toiminnalla kerättyä jäähyminuutteja mutta ei niin paljon kuin vastustajalle.

Olen rotta.
Pelasin myös ite salibandyveskarina. Ihmettelin aina miksi oikeastaan kaikki vastustajan veskarit olivat surkeita uikuttajia, parkujia sekä vellihousuja - pienestäkin hipaisusta oli jalkapallotyyliin henki menossa. Nythän se selvisi sitten, vittu mitä touhua.

Mä otin sen linjan etten reagoinut mitenkään vaikka kuinka mailalla iskettiin.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Mä otin sen linjan etten reagoinut mitenkään vaikka kuinka mailalla iskettiin.

Sehän tekee sinusta vain tyhmän. En siis pelannut missään kaljasarjassa vaan ihan miesten 1.divarissa. Ja aikana jolloin niitä oli vain yksi, muiden joukkueiden kokoonpanoissa oli sadoittain liigapelejä. Oltiin todella nuoren joukkueen kanssa etukäteen heittopusseja mutta niin vaan päädyin koko torjuntapörssin kolmanneksi ja joukkuekin vältti putoamisen vuodesta toiseen. Vaikka jopa Salibandylehti dumasi ja pani meitä halvalla kausiennakossaan. Ne oli niitä pieniä asioita jotka auttoivat jengiämme voittamaan.

Hienoja aikoja. Jokaisen matsin jälkeen oli ihanaa lukea vastustajan kotisivuilta sekä meidän keskustelupalstaltamme itkua paskoista pelitaidottomista vastustajista sekä tuomareista jotka vihelsivät sympatiasta meitä kohtaan. Vähän kuin Jatkoaikaa olisi lukenut.
 

100A

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto, Lukko, Jokerit
Mä en voi hyväksyä filmaamista / turhasta parkumista missään olosuhteissa, senpä takia loppui futiksenkin seuranta muutama vuosi sitten kokonaan.

Sehän tekee sinusta vain tyhmän.

No, meillä on sitten hiukan eri käsitys siitä mikä pelikentillä on tyhmää ja mikä taas ei ole.

Kieltämättä saan suurta nautintoa siitä kun joku tällainen pelikenttien "rotta" saa kunnolla kyytiä ja ihan oikean syyn itkuun. Silloin täälläkin "veti iloiseksi/hymyn naamalle" ja ollaan ketjun otsikon ytimessä.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kieltämättä saan suurta nautintoa siitä kun joku tällainen pelikenttien "rotta" saa kunnolla kyytiä ja ihan oikean syyn itkuun. Silloin täälläkin "veti iloiseksi/hymyn naamalle" ja ollaan ketjun otsikon ytimessä.
Nuo ovat kieltämättä nautinnollisia hetkiä. Ihan parhautta on tilanne, kun rotta saa itse maistaa reipasta rottailua, eikä tuomari huomaa. Tai tuomari näkee tilanteen, mutta koska luulee tietävänsä että nyt se saatanan voivottelija näyttelee taas, niin tuomari antaakin rotalle penaltia. Näitä saisi käydä useamminkin!
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
▲ Juurikin näin! Pelaan itsekin salibandya ja olen "voimahyökkääjä" eli persoona, jolla on hyvin vähän tekniikkaa, mutta aika paljon tahtoa ja nopeuttakin. Muutaman kerran olen näennäisen vahingossa rinnakkain lujaa juostessa vauhdin muutoksia tehdessä astunut rotan jalkaterän päälle ja parkutuokio on taas valmis.

Tuomari katsoo tilanteen tahattomaksi, koska juoksimme rinnakkain ja minulla oli pallo. Tarjoan vielä pahoitellen kättä tuomarille ja kentän pinnassa vinkuvalle rottapojulle.

Nivelsiteiden pienikin venyminen tuntuu aika pahalta, jonka kaikki urheilua harrastaneet melko hyvin tietävät?!
Mutta näin jalomieleisesti tarjoan rottikselle tilaisuuden pyöriä taas kentän pinnassa, koska hän näemmää siitä niin pitää.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Pelaan itsekin salibandya ja olen "voimahyökkääjä"

...

Nivelsiteiden pienikin venyminen tuntuu aika pahalta, jonka kaikki urheilua harrastaneet melko hyvin tietävät?!
Mutta näin jalomieleisesti tarjoan rottikselle tilaisuuden pyöriä taas kentän pinnassa, koska hän näemmää siitä niin pitää.

Voimahyökkääjä vai rotta itsekkin?
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Kieltämättä saan suurta nautintoa siitä kun joku tällainen pelikenttien "rotta" saa kunnolla kyytiä ja ihan oikean syyn itkuun. Silloin täälläkin "veti iloiseksi/hymyn naamalle" ja ollaan ketjun otsikon ytimessä.

Tässä vaiheessa rotta on saavuttanut päämääränsä: vastustajalla on keittänyt sen verran yli, että ajatukset keskittyvät (enemmän tai vähemmän) rotalle kostamiseen ja hänen rikkomiseen. Tästä seuraava "kunnolla kyytiä antaminen" aiheuttaa sitten todennäköisesti pelikieltoa.

Itse en edelleenkään hyväksy mitään verilöylyjä tai muuta urheilun loppuelämäksi lopettavaa toimintaa, kuten esimerkiksi tämä vladin "suosima" tahallinen polven paskaksi rikkominen. Jos mun peliura loppuis johonkin vastaavaan, niin aivan varmasti kävisin kostamassa tämän vähintään yhtä pahasti vamman aiheuttajalle. Sitten on puntit tasan, kun molempien urheilut on urheiltu.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo sellainen pieni rottailuhan on monesti hyväksi joukkueelle, mutta sitten on näitä lähes äärimmäisen kuvottavia pelaajia, jotka tekevät vaikka mitä vastenmielisiä tekoja, eivätkä yhtään kunnioita lajia.

Sellaista pelaajaa vastaan ei haluaisi pelata, mutta ethän sä sellaisia pelaajia myöskään omaan joukkueeseen halua. Luulisi sen väkisinkin aiheuttavan jotain joukkuehengelle. Mulla ainakin olisi vaikea pelata sellaisten iljetysten kanssa.

Ja filmaaminenkin on kyllä jotenkin ala-arvoista toimintaa.
 

100A

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto, Lukko, Jokerit
Tässä vaiheessa rotta on saavuttanut päämääränsä: vastustajalla on keittänyt sen verran yli, että ajatukset keskittyvät (enemmän tai vähemmän) rotalle kostamiseen ja hänen rikkomiseen. Tästä seuraava "kunnolla kyytiä antaminen" aiheuttaa sitten todennäköisesti pelikieltoa.

Kunhan rotta on valmis ottamaan vastaan mitä usein rottailusta annetaan, eikä vedä heti kilppareita/pakene/itke kun pitää ottaa vähän vastaankin. Vastaukseni olikin lähinnä suunnattu tuohon alla olevaan veskaripeliin, ei niinkään sinulle. Eli tämä:

Kai Nu Laisen pelityyli sai hymyn huulille. Mukavaa että salibandykentällä on yhä rottia. Itsekin olin, ja vielä maalivahtina. Kuinka helppoa on oikeasti hankkia vastustajalle jäähy väittämällä mailan osuneen sormille kunhan vaan jaksaa maata naama lattiassa. Yhden ison rangaistuksen onnistuin hankkimaan hakiessani kaaripalloa seisten mv-alueen laidalta. Kärkikarvaaja juoksi selkäni takaa ja hyppäsi takajalkani yli hipaisten pohjettani. Siitä kun pudottautui polvilleen ja otti nilkasta kiinni niin vastustaja lähti jo räjähdysherkästä matsista ulos.
Myös maskimiehen kengännauhojen avaaminen, maalipaikassa vastustajan lavasta kiinniottaminen ja tolpan siirtäminen kädellä ollessani myöhässä tulivat selkärangasta
.

Olen rotta.
No, et ole.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Itse en edelleenkään hyväksy mitään verilöylyjä tai muuta urheilun loppuelämäksi lopettavaa toimintaa, kuten esimerkiksi tämä vladin "suosima" tahallinen polven paskaksi rikkominen. Jos mun peliura loppuis johonkin vastaavaan, niin aivan varmasti kävisin kostamassa tämän vähintään yhtä pahasti vamman aiheuttajalle. Sitten on puntit tasan, kun molempien urheilut on urheiltu.
Älä soita, jos et ole valmis vastaamaan. Tuomarit pitäisi poistaa urheilusta, etteivät sikailijat, teeskentelijät ja valehtelijat voi juosta selän taakse piiloon, kun pelin henki on oikaisemassa itse itseään.

Niin makaat kuin petaat. Aina.

Ps. Se ei ole tyhmyyttä, ettei kuseta. Se on selkärankaa.
 

TumE#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset NHL:ssä.
Olympiakiekko alkoi. Paljon hienoja maaleja ja yksilösuorituksia nähty jo, vaikka turnee vasta alussa. Kyllä tätä kannatti neljä vuotta odottaa. Itsellä oikeastaan into seurata näitä kisoja vasta kunnolla alkoi nyt kiekkoturneen alkaessa.
 

retiisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olympiakiekko alkoi. Paljon hienoja maaleja ja yksilösuorituksia nähty jo, vaikka turnee vasta alussa. Kyllä tätä kannatti neljä vuotta odottaa. Itsellä oikeastaan into seurata näitä kisoja vasta kunnolla alkoi nyt kiekkoturneen alkaessa.

Hyvinkin samaa mieltä. Lisäksi tulin kirjoittamaan tähän ketjuun nimimerkki Henkan ansioikkaista viesteistä koskien otteluita. Tässä odottelenkin taas seuraavia.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Kanada - Norja ottelun ensimmäisellä erätauolla ollut haastattelu veti iloiseksi. Jos joltain jäi välistä, niin Jussi Saarinen oli saanut haastateltavaksi vanhan tuttunsa Chris Kunitzin. Itse haastatteluhan meni ilman kommelluksia, mutta nostalgiset muistot saivat hymyn kasvoille. Olisin tosin kaivannut toiselle erätauolle Martin St.Louisia ja breaking pointia.

E: Näyttää sama aihe olevan pinnalla muissakin ketjuissa.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Huomenna piti olla palaveri 14.00 - 18.00, mutta tänään lähti luotettavaa tornaria liikkeelle että olisi palaveri peruttu. Alkoi jo suuri vitutus kun luuli, että menee Norja-Venäjä ohi suun ja suurin osa muistakin päivän peleistä. Nyt voin jälleen käyttää aikaisemmin ylityönä tehtyjä tunteja ja lähteä aikasemmin töistä kotiin seuraamaan olympialaisia, kyllähän yli 6 tuntia plussaa riittää lopun olympialaisten ajaksi vallan mainiosti.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Jostain syystä diggailen ihan huimasti tuota Latvian äskeistä voittoa Sveitsistä. Ihan samoin kuin Ruotsin viime kevään MM-tylytystä näille, HMV-termin aivan uusiin kertaluokkiin vieville, kiekkotaviksille.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Jostain syystä diggailen ihan huimasti tuota Latvian äskeistä voittoa Sveitsistä. Ihan samoin kuin Ruotsin viime kevään MM-tylytystä näille, HMV-termin aivan uusiin kertaluokkiin vieville, kiekkotaviksille.
Täysin samaa mieltä! Kaikin tavoin hieno ja ansaittu voitto Latvialle.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Ai perkele että tuo iltapäivän voitto Venäjästä saa vieläkin hymyn korviin. Ihan kymppi tempaus löylyttää isännät pihalle kisoista Putinin istuessa katsomassa paikan päällä. Mää niin rakastan tota meidän joukkuetta. Isolla J:llä.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Miesten parisprintti ja etenkin Jauhojärvi. Kuinka paljon onkaan Mustia epäilty ja pidetty pelkkänä suunpieksijänä. Viimeisessä olympiastartissa täysin yllättäen olympiavoittajaksi tulevaisuuden mestarin? Iivo Niskasen parina. Tulee olemaan hieno hetki huominen palkintojen jako.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös