Veti iloiseksi / hymyn naamalle –ketju

  • 669 366
  • 3 229
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Aika rohkeaa ennustamista, vaikka Jukurit taitaakin selvittää ensimmäisen Sportin kolmesta ottelupallosta. Pari voittoa kuitenkin uupuu vielä.
Heh, pitää paikkansa, ja tunnustan hieman yltiörohkean ennakoinnin: olin nimittäin lukevinani jostain ennen tämäniltaista kierrosta, että voitot ovat sarjassa tasan. Luotettakoon toisin sanoen siihen, että torstain jälkeen ovat, ja siihen, että Rohtla ratkaisee Jukureille välieräpaikan game sevenin jatkoerässä lauantaina.

E: Varikselle kiitokset toisesta tarkennuksesta!
 
Viimeksi muokattu:

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Luotettakoon toisin sanoen siihen, että torstain jälkeen ovat, ja siihen, että Rohtla ratkaisee Jukureille finaalipaikan game sevenin jatkoerässä lauantaina.
Joo, sopii mulle. Pääseekö Rothlan tekemillä jatkoaikamaaleilla skippaamaan välierät, vai miten se finaalipaikka tässä tapauksessa ratkeaisi?
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tuuletin juuri kotisohvalla, kun näin Heidin putoavan MasterChef -kisasta. Heidi vaikutti koko kisan ajan ylimieliseltä, ilkeältä ja kylmältä ihmiseltä, jollaista en koskaan haluaisi tavata kasvokkain. Harvoin täysin tuntematon ihminen saa aikaan näin suuria antipatian tunteita.

Tämä on muutenkin ollut hyvä päivä: olen pitänyt kiinni aikeestani enkä ole ottanut tänään edes yhtä ylimääräistä askelta. Viimeiseen yli kahteen viikkoon en ollut pitänyt yhtäkään lepopäivää, kun "unohdin" ja treenaaminen vei mennessään. Kroppa tuntuu nyt iltaa kohti ihan eri tavalla levänneltä kuin pitkään aikaan.

Jopas hymyilyttää :)
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Joo, sopii mulle. Pääseekö Rothlan tekemillä jatkoaikamaaleilla skippaamaan välierät, vai miten se finaalipaikka tässä tapauksessa ratkeaisi?
Puhuinkin jo TuTo-välieräsarjan ratkaisusta. ;)

Ei vaan: lienee parempi, että jätän tarkemmat Mestis-spekulaatiot ainakin tänään alan asiantuntijoille. Jukurien vierasvoitto oli kuitenkin joka tapauksessa se iloiseksi vetänyt asia, tämän keskustelun ohella, joten laitetaan nyt toinenkin hymiö samaan viestiin. :)
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Jyrki Kataisen päätös astua syrjään otettiin tässä taloudessa iloisella mielellä vastaan. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
Seuraavaksi jännitän, miten kauan saan odottaa Urpilaisen vastaavaa ilmoitusta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei enään unta 10-vuotta vanhassa rohjossa.
Kirjoitusvirheet saavat aina hymyn huulille.

Pari päivää sitten tuli puhelinsoitto, jota odotin ja pelkäsin. Pelko oli lopulta turhaa, koska sieltä tuli hyviä uutisia. Erinomaisia uutisia. Parhaat uutiset vuosikausiin. Pieni epävarmuustekijä on vielä ensi viikon alkuun asti olemassa, sitten voi toivon mukaan tuulettaa täysillä, ilman rajoituksia. On tässä ehdittykin vaeltaa pimeydessä aika pitkän aikaa, toivottavasti se on ensi viikon alussa lopullisesti ohi.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Pari päivää sitten tuli puhelinsoitto, jota odotin ja pelkäsin. Pelko oli lopulta turhaa, koska sieltä tuli hyviä uutisia. Erinomaisia uutisia. Parhaat uutiset vuosikausiin. Pieni epävarmuustekijä on vielä ensi viikon alkuun asti olemassa, sitten voi toivon mukaan tuulettaa täysillä, ilman rajoituksia. On tässä ehdittykin vaeltaa pimeydessä aika pitkän aikaa, toivottavasti se on ensi viikon alussa lopullisesti ohi.

Oo äm vitun gee, mitä ne sulle kerto? Onks pakko niiku oikeesti pitää niiku jännityksessä, kerro jo oikeest! Ei vaan, ny mä hoksasin. Onks tää taas niitä juttuja et ku kysyy et mitä meinaat nii vastaatki "en haluu siis puhuu siit"? Kosk jos on nii en enää haluu asuu täl planeetal...

Minua hymyilyttää Humans of New York. Ihmisillä on kerrottavanaan opettavia, hauskoja ja traagisia tarinoita joita olen selaillut kohta tunnin ajan. Vetää iloiseksi että joku jaksaa nähdä vaivaa, ottaa kuvia ja haastatella satunnaisia kaduntallaajia. Ikinä ei tiedä mitä kenelläkin on sanottavanaan.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Salibandyjoukkue SBS Masku, jossa itsekin olen aikanaan pelannut, päätti divarikarsintansa hakemalla Kontiolahdelta äärimmäisen tiukan 8-7 voiton, voittomaali syntyi viisi sekuntia ennen ottelun loppua. Kotijoukkue oli tätä ennen tasoittanut tilanteeksi 7-7, kun peliaikaa oli jäljellä n. 15 sekuntia. Kotipelin Maskussa jätkät voittivat, eilen LeBa (en tiedä mistä tuo on lyhenne, Kontiolahti kuitenkin joukkueen kotipaikka) tasoitti ottelusarjan ottamalla Maskusta helpon voiton. Tänään oli siis ratkaiseva peli (paras kolmesta) ja se päättyi "meidän" voittoon.

Vetäähän se hymyn väkisin naamalle, kun joukkueen karsintataivalta on tullut seurattua mm. jokaisessa kotipelissä paikan päällä ja palkinto on paras mahdollinen, eli nousu ensi kaudeksi ykkösdivariin.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Kotipelin Maskussa jätkät voittivat, eilen LeBa (en tiedä mistä tuo on lyhenne, Kontiolahti kuitenkin joukkueen kotipaikka) tasoitti ottelusarjan ottamalla Maskusta helpon voiton.
Lehmo Balls'96
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Lehmo Balls'96

Aivan joo, siinähän oli lyhenteen perässä vielä nuo numerotkin. Tuon Suomen kolkan urheilukulttuuri ei ole mulle ollenkaan tuttua, mutta taisi nyt olla kolmas vuosi putkeen, kun tämä LeBa'96 tiputetaan divarikarsintojen viimeisellä kierroksella. Jalka on toistuvasti oven välissä, mutta aina joku rynnii kalkkiviivoilla ohi. Ei käy kateeksi.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tämä Anselm Raadon viesti JYPin fanitoiminta-ketjuun veti kyllä vääjäämättä hymyn huulille. Aika huikea teko joltain SaiPa-fanilta!

Copypste JYP FC:n Facebooksivulta.

"Palataanpa menneeseen hiljan. Game 7 Lappeenrannassa. Pelin jälkeen Fanclubin matkakassa varastetaan ja n. 750e lähtee heppujen matkaan. Hienolle sarjalle tuli ikävä särö ja jätti muuten aika todella pahan maun suuhun. Poliisiasiaksihan tämä case meni, ei tuloksia.
----
Mies, jonka sydän sykkii vahvasti SaiPalle ja jonka kotikaupunki on Lappeenranta, halusi jeesata. Mies, jota omien sanojen mukaan 'otti päähän tuo mitä jouduitte kokemaan. Varsinkin kun JYPin faneista tulee aina hyvä fiilis.' Mitäpä mies teki? Lätkäisi tänään 750e meidän tilille hyvää hyvyyttään! Käsittämätön hyväntekijä. Hattu päästä! Kiitos 'Juice'. HUH HUH!"
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Tänään sain erittäin yllättävältä taholta kiitosta tavastani tehdä töitä. Lisäksi lähestyvää paikkakunnan vaihtoa oli tasoittanut eräs työkaverini markkinoimalla minua itselleen tuttuihin päiväkoteihin tulevalla paikkakunnalla. Näinkö parhaansa antaminen kantaa hedelmää?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Pieni epävarmuustekijä on vielä ensi viikon alkuun asti olemassa, sitten voi toivon mukaan tuulettaa täysillä, ilman rajoituksia.
Tänään tuli lisävahvistusta juhlalle. Kyse siis uudesta duunipaikasta, unelmien täyttymyksestä, muutaman vuoden kärvistelyn jälkeen. Miltei 50 hakijaa, joista meikäläinen valittiin. Kunhan vielä saisi puumerkin työsopimukseen...
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Tänään tuli lisävahvistusta juhlalle. Kyse siis uudesta duunipaikasta, unelmien täyttymyksestä, muutaman vuoden kärvistelyn jälkeen. Miltei 50 hakijaa, joista meikäläinen valittiin. Kunhan vielä saisi puumerkin työsopimukseen...

Lähes identtinen tilanne täällä. Olen määräaikaisena kesään ja pomo tuli tänään kysymään, että miten olisi jos jatkettaisiin vielä puolella vuodella, ja siitä sitten mahdollisesti...

Kuulemma 90 % varmuus tähän joten tuuletellaan vasta sitten kun nimet ovat paperissa. Mutta on se aina mukava, jos joku huomaa sen, että olet tehnyt hyvin hommasi. Palkankin pitäisi nousta tämän seurauksena...
 

Wolves

Jäsen
Tietäen, että KalPassa tehdään todennäköisesti persnettoa ja pahasti. En kyllä koskaan uskonut, että sitä tulee näin paljon.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Tietäen, että KalPassa tehdään todennäköisesti persnettoa ja pahasti. En kyllä koskaan uskonut, että sitä tulee näin paljon.


EEhhheee. Jos asioista viitsii ottaa selvää, niin Niiralan monttuun tulee joustokaukalo. Maksumiehinä Kuopion kaupunki ja KalPa. Lisäksi KalPa sai tehtäväksi myydä vanhan kaukalon....
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Hiihtoloman alku siintää parin tunnin päässä. Loman jälkeen työt jatkuvat uudessa organisaatiossa uudessa tehtävässä. Pistetään porukka naurammaan...
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Real Madridin kausiketjun joukko-orgasmi saa hymyn huulille. Eikä pahalla tämä, mielellänihän minä tuon heille suon. Kivempi lukea positiivisia ja urheilusta aidosti innostuneita viestejä, kun jalkapallo on taas herättänyt tunteita. Niin sen olla pitää, hienoa kuomat!
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Jenkeistä tilatut aurinkolasit tulivat suoraan lähipostiin. Odottelin niiden jäävän tulliin, mutta pelimieheksi osoittautunut myyntimies oli laittanut pakettiin hinnaksi 24$ ja säästin täten useamman kympin. :) Uuh!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös