Veti iloiseksi / hymyn naamalle –ketju

  • 669 192
  • 3 229

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Kun kaikki menee vituilleen niin sitten menee. Kaiken paskan keskellä töistä kotiin tullessa menin postilaatikolle ja katsoin tyhjyyteen. Auto käynnissä ja sattumalta tsiigasin että mikäs se tuolta jään alta pilkottaa, keskellä tietä. Violetti kuori ja eiku lapiolla irti, koska minä sen on sinne varmaan sössiny. En minä välitä kauhiasti korteista, mutta kairasin tiestä irti ja siinäse on tiskipöydällä kuivamassa, pikkusiskon kortti. Meitä ei erota kukaan! Kävi hymynkare huulilla.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Kyllä toi lasten riemu aattona vaan on niin aitoa, että väkisinkin vetää hymyn huulille. Pukki oli taas jo yöllä vieraillut. joka vuosi tullut kuvattua lasten lahjan avaukset. Toivottavasti ne videot vetävät hymyn lasten suulle sitten aikuisina.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Varsinkin kolme ensimmäistä levyä on täyttä dynamiittia. Parit kohtuu hyvälaatuiset keikat ysärin puolivälin paikkeilta löytyy onneksi tuolta myös. Mikäs niitä fiilistillessä !

Oletko aivan tosissasi? Neljä ensimmäistä studioalbumia olivat aivan täyttä paskaa ja itsensä etsiskelyä.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Laitetaas tännekin iloinen uutinen:
Toinen tieto kertoo että puheenjohtajamme veli Leo on hoitanut operoinnit ja on toipumassa hyvää kyytiä , hienoa Lexaa!
Huomenna pidetään porukalla hauskaa!
Hienoa. Toivottavasti toipuminen etenee kokonaisuutena hyvin ja Lexaa on pian ruodussa.
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Leveen hymyn veti huulille, 10.28km "juostu", ilman ainuttakaan kävelyaskelta, aikaan 01:10:28 keskinopeudella 8.8km/h. 97kg elopainolla, eikä tarvinnut edes ladata kaikkea tolle matkalle!

Ja vaakakin näyttää nyt 12kk ajalta -16kg. Hyvä minä! :)

Monelle tuo aika varmaan suurinpiirtein kävellen menee rikki, mutta perkule, että on itellä voittajafiilis!
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Leveen hymyn veti huulille, 10.28km "juostu", ilman ainuttakaan kävelyaskelta, aikaan 01:10:28 keskinopeudella 8.8km/h. 97kg elopainolla, eikä tarvinnut edes ladata kaikkea tolle matkalle!

Ja vaakakin näyttää nyt 12kk ajalta -16kg. Hyvä minä! :)

Monelle tuo aika varmaan suurinpiirtein kävellen menee rikki, mutta perkule, että on itellä voittajafiilis!

Helvetin kova suoritus! 16kg rasvanpolttoa on oikeasti hurja suoritus. Tsemppiä jatkoonkin. Itsellä taas parissa vuodessa vaakaan tullut +17kg ja rasvat about samat kuin tuolloin. :)
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Leveen hymyn veti huulille, 10.28km "juostu", ilman ainuttakaan kävelyaskelta, aikaan 01:10:28 keskinopeudella 8.8km/h. 97kg elopainolla, eikä tarvinnut edes ladata kaikkea tolle matkalle!

Ja vaakakin näyttää nyt 12kk ajalta -16kg. Hyvä minä! :)

Monelle tuo aika varmaan suurinpiirtein kävellen menee rikki, mutta perkule, että on itellä voittajafiilis!

Helvetin hieno suoritus! Itse heräsin taisteluun viime lokakuussa kun vaaka näytti jo 90 kg. Se ei ole törkeä ylipaino, sillä olen 180 cm pitkä. Olen kuitenkin jo 53-vuotias, joten kunto on huono kun en ole vuosiin (vuosikymmeniin) tehnyt varsinaisesti mitään. Juokseminen on ollut hirveän vaikeata, vaikka aikanaan juoksin Cooperissa 3400 m.

Olen nyt vähitellen laittanut ruoka- (ja varsinkin juoma-) valiota kuntoon ja lisännyt liikuntaa. Teen koiran kanssa n. 6 km lenkkejä, joita en tietysti pysty kokonaan juoksemaan vieläkään. Juoksen aluksi n. 10 minuuttia, sitten kävelen aikani ja taas loikkaan juoksulle jne.

Paino on lokakuusta pudonnut 6 kg ja liikkuminen on selvästi helpottunut. Rankkaa on silti, koska en pysty kokonaan jättämään olutta ja viiniä. Nyt otan niitä kohtuudella viikonloppuisin. Sokereita en yhtään, samoin liika suola ja rasva ovat boikotissa.

Haastavaa on, mutta myös mielenkiintoista. Minun iässäni tämä on välttämätön elämänmuutos.

Tsemppiä Sinulle myös jatkossa!
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Talvilomareissu Kanarialle tulossa helmikuussa. Ok, se nyt sen eksoottisempaa toki ole siellä Las Palmasin suomalaiskeitaassa, mutta tiedossa on mestoille talveksi muuttavan frendin kanssa 7 päivää aurinkoa (I hope), rantabaareja, uimista, diskoilua ja lepäämistäkin sopivassa suhteessa. Itselle kyllä kelpaa tän pimeyden vastapainoksi nähdä hieman aurinkoakin (kop kop). On tässä tietty sekin, että en kamalasti pidä lentämisestä ja viime aikojen reissut on lähinnä suuntautuneet eurooppalaisiin kaupunkeihin tässä lähellä Berliinistä Lontooseen ja Damiin. Nyt sitten olisi 6,5 tuntia kököttämistä koneessa per suunta. Mieli halajaisi kuitenkin kauemmaksi, että jos tuon handlaa, niin eihän siihen sitten tarvitsisi kovin montaa tuntia lisätä, niin pääsee jo kauaspois. :)) Kaverin kanssa ollaan tunnettu jo kohta 25 vuotta, mutta harmittavasti oltu vähemmän tekemisissä viime ajat, nyt saa sitten viettää laatuaikaa oikein kunnolla.

Kaikenlaista muutakin suunnitelmaa on keväälle ja kesälle, lisäksi töissä syntyy parasta jälkeä ikinä ja siellä on kiva olla. Välillä pitäis ehkä osaa sanoa "Ei!", mutta sehän on kivaa kun on projekteja.
 

Nick Neim

Jäsen
Sisko, sekä hänen kolme lastaan (joukossa myös kummipoikani) tulivat vierailemaan näin joulun jälkeen, kun tuota välimatkaa on useampi sata kilometri. Lahjojen jakamisen aikaan, kun se pukki "hajamielisyyksissään" toi paketteja tänne, se lasten aito ilo ja riemu. Ei helvetti kuinka upeaa katseltavaa, vaikka aattokin meni jo.

Kaiken lisäksi jotkut urpot pilaavat tämän ilon lapsiltaan omalla dokaamisellaan. En vittu voi käsittää. Ehkä yksi maailman kauneimmista asioista tuollainen vilpitön ilo ja onnellisuus, jota aikuisilta näkee niin valitettavan harvoin.

Edelleenkin pistää hymyilyttämään, kun tunti sitten auenneet lahjat ovat käytössä. Vaikka en edes omasta mielestäni ole mikään lapsirakas.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
se lasten aito ilo ja riemu. Ei helvetti kuinka upeaa katseltavaa

Tästä kyllä samaa mieltä. Toimin aattona pukkina ja olin ihan varma, että jos systerin kolmevuotias ei mua tunnista, niin veljenpoika 5 v. sen ainakin tekee, häntä kun olen nähnyt oikeastaan joka viikko syntymänsä jälkeen. Mutta paskanmarjat, ei varmasti tunnistanut. Silmät suurenivat ja molemmat istuivat pukin sylissä hiljaa kameralle hymyillen, oikeastaan tunnelmassa oli jopa jotain harrasta. No pukki joutui jatkamaan nopeasti matkaansa, mutta kun palasin sisälle, niin se aito riemu joka lapsille oli päällä pakettien avaamisesta... siinä on tosiaan jotain ainutlaatuista.

Niin, enkä mäkään pidä itseäni erityisen lapsirakkaana, mutta eihän se nyt tuohon tilanteeseen ja siitä nauttimiseen varsinaisesti liitykään.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Faijan kaveri, eli about 56 vuotias jäärä sai vielä vanhana äijänä uuden kersan uuden naisensa kanssa. Vaikka en itse näistä touhuista välitäkään, niin onhan se mukavaa nähdä vanha(hko) mies tyytyväisenä itseensä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
^ Onnittelut hänelle, vaikka minusta "vanha jäärä" on väärä termi kuvaamaan miestä tuossa iässä. Jäärämäisyys alkaa ainakin minun käsitykseni mukaan siinä 70 ikävuoden jälkeen. Alle kuuskymppinen mies ei ole mikään vanhus vaan fyysisiltä ja henkisiltä ominaisuuksiltaan vielä kohtuullisen hyvässä terässä oleva "äijä", joka sekin tosin kuulostaa aika hölmöltä nimikkeeltä. En kuitenkaan tähän hätään keksinyt parempaakaan nimikettä, joten tyydyn siihen.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Ei hittolainen, kohta vaihtuu vuosi! Todella mahtava olo tälläkin hetkellä, vaikken mitään erityistä teekään. Tämä oli hieno vuosi, mutta ensi vuodesta aion tehdä elämäni parhaan vuoden! Kohta alkaa ja sittenhän mennään eikä meinata! Be fakin ready!
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eräs tuttu perheenäiti kävi meillä kahvilla ja kertoi heidän perheensä uuden vuoden perinteestä. Koskaan eivät kuulemma osta omia raketteja, mutta uudenvuodenpäivänä lähtevät lasten kanssa keräämään raketeista tullutta roskaa lähistöstään pois. Kuulemma tänäkin vuonna olivat lyhyessä ajassa keränneet useamman muovikassillisen roskaa ja lapset ovat joka vuosi touhusta kovin innoissaan.

Noinkin yksinkertainen asia toi mulle erikoisen hyvän mielen. Ei siis se, että eivät ammu omia raketteja vaan se, että lapset vuosittain ovat innoissaan keräämässä roskia.
 

Rakettipulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huikea urheilupäivä suomalaisittain!

-Suomi todella kypsällä esityksellä finaaliin lätkässä
-Suomi aivan huikean taistelun jälkeen 3-1 voittoon Kreikasta ja ottaa mukaansa täydet kolme pistettä lentopallossa
-Mäkäräinen ylsi ampumahiihdossa toiseksi
-Kyllönen kolmanneksi Val di Fiemmessä + huikea suomalaispanos, kun seitsemän parhaan joukossa on peräti neljä suomalaista
-Koivurannan huikea voitto mäkihypyssä, vaikka kilpailu jäikin yhden kierroksen tynkäkisaksi

Milloin viimeksi Suomessa!? Tässä negatiivisuuden ja toistuvien pettymysten tyyssijassa. Näistä kannattaa nauttia nyt, kun niistä kerrankin voi!
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Huikea urheilupäivä suomalaisittain!

-Suomi todella kypsällä esityksellä finaaliin lätkässä
-Suomi aivan huikean taistelun jälkeen 3-1 voittoon Kreikasta ja ottaa mukaansa täydet kolme pistettä lentopallossa
-Mäkäräinen ylsi ampumahiihdossa toiseksi
-Kyllönen kolmanneksi Val di Fiemmessä + huikea suomalaispanos, kun seitsemän parhaan joukossa on peräti neljä suomalaista
-Koivurannan huikea voitto mäkihypyssä, vaikka kilpailu jäikin yhden kierroksen tynkäkisaksi

Milloin viimeksi Suomessa!? Tässä negatiivisuuden ja toistuvien pettymysten tyyssijassa. Näistä kannattaa nauttia nyt, kun niistä kerrankin voi!

Kyllä! Henkilökohtaisesti etenkin kaksi ylimmäistä kohtaa ilostuttaa todella paljon. Ja molemmat voitot tuli oikeasti hallinan kautta ja siten ansaitusti. Millään tuuripompuilla ei näitä pelejä voitettu joka nostaa arvostusta entisestään. Vielä kun Kärpätkin voitti niin tästähän muodostui täydellinen lauantai!
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Koskaan eivät kuulemma osta omia raketteja, mutta uudenvuodenpäivänä lähtevät lasten kanssa keräämään raketeista tullutta roskaa lähistöstään pois.
Mäkin harrastin tuota joskus 9-vuotiaana. Kaverin kanssa etittiin noita ja vietiin majaamme jemmaan. En tiedä kyllä mikä tuossa toiminnassa niin viehätti, mutta mikäs siinä. Nykyään joulu ja uusi vuosi tuntuvat paljon entistä latteammalta
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Huikea urheilupäivä suomalaisittain!

Lisätään tähän listaan vielä TuTon lennokas voitto LeKistä, jossa ilahduttavinta oli kahden pitkäaikaispotilaan eli ykkössentteri Tuukka Pulliaisen ja ulkomaanvahvistus Ryan Ruikan paluu kokoonpanoon pitkän toipilasajan jälkeen. Sairastupa pullistelee kärkipelaajilla edelleenkin, mutta ykkössentteri on aina ykkössentteri, ja nyt siis kentällä.

Erityisen ilahduttavaa on myös se, että Mestis-mies, TuTon pakki Mikko Lehtonenkin painaa nuorten MM-kisoissa ja sai maistaa Känädän pudottamista hevon kuuseen MM-finaalista. Repikööt änäri-nahila-wannabe-kanukit siitä. Vaikka ainahan se tuntuu olevan niin, että Kanada on maailman paras paitsi silloin kun se häviää, ja silloin kyse ei koskaan tunnu olevan vastustajan ansiosta ja paremmasta joukkuepelaamisesta vaan siitä, ettei Kanada oikeastaan edes halunnut voittaa ja sillä kävi huono säkä jne jne jne.

Toivottavasti huomenna tulisi lisää hymyä huulille jos Suomi voittaisi Ruotsin ja Venäjä voittaisi Kanadan pronssipelissä, joka päättyisi massiiviseen joukkotappeluun.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Sunnuntai ja aamukahvi vuoteessa. Vetää leveän hymyn huulille ihan joka kerta :)
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Suomen voitto! Tätä se on, kun kerrankin on oikea valmentaja penkin takana. Ja kun vastassa on vielä Ruotsi, niin ei voi muuta kuin nauttia. Hienoa Suomi! Hienoa Juuse Saros!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös