Onneksi meillä on nimimerkit: MustatKortit ja Sako. Heillä on kaikki tieto ja valta.
Oikeasti oksettavia tyyppejä! Hankkivat tietonsa huhulähteistä ja huutelevat niitä täällä fakatana. Olen nyt pitempään seurauilut heidän kantojaan. Vain heidän näkemyksensä on oikea ja kaikki muu lyödään alas. Pitäkööt tunkkinssa.
Kohtuuton syytös, monessakin mielessä.
1.) ymmärtääkseni minun ja
@Sako :n mielipiteiden niputtaminen yhteen Venäjää koskien on ylipäänsä turhaa, sillä mielipiteemme eroavat jokseenkin paljon toisistaan. Sako saa toki itse kommentoida omia juttujaan, mutta yleistyksenä toteaisin, että Sako pitää tämän hetken Venäjää enemmän hullujenhuoneena kuin minä, allekirjoittanut taas painottaa venäläisen kleptokratian harkittua toimintaa.
2.) vilkuilin viimeisten sivujen kirjoituksiani, niin olen näemmä ketjussa kommentoinut kahta asiaa, ensin Putinin hallinnon tapaa perustella puolustavansa slaavilaisortodoksista perinnettä länsimaiden vakoojia ja arvottomuutta vastaan. Kyse ei ole mainitsemastasi huhupuheesta, vaan Venäjän erilaisten instituutioiden virallinen ja täysin avoin linja, josta on puhuttu venäläisten omalla suulla mediassa.
Toinen aihe liittyi Bill Browderin kirjaan ja hänen kertomuksiinsa ajastaan Venäjällä, hänen näkemyksistään. Viesteistäni tämä käy täysin selvästi ilmi, tarkistin asian. Browderhan on kaveri, jonka firman Venäjän viranomaiset ja FSB varastivat ja murhasivat lakimies Magnitskin vankilassa pahoinpitelemällä tämän ja eväämällä hoidon. Taustalla oli ovela puliveivaus, joka johti 230 miljoonan dollarin kusetukseen FSB-johtoisessa operaatiossa.Luulisi sinun tietävän tämän olevan faktaa, koko muu maailma jo ympärillä tietää ja tapaus on synnyttänyt kansainvälistä, uutta lainsäädäntöä, koskien venäläisiä rikollisia Kremlissä ja maailmalla.
Ylipäänsä otan mielelläni vastaan aiheellisen kritiikin ja ehdottomasti korjaan kyllä, mikäli tänne jotain epämääräisiä huhupuheita - ilman merkintää että kyseessä on huhupuhe - on toimestani laitettu.
Browder vrs Putinin kopla- tapauksessa nyt ei hirveän kauaa tarvitse päätä raapia, että kumpi mahtaa puhua totta, tätä aihetta ovat tutkineet johtavat journalistit ympäri maailman, Putinin rosvojen röyhkeys ja venäläisviranomaisten poikkeuksellisen härski toiminta tuskin yllättää ketään.