The Original Jags kirjoitti:
at.
Laitoit minulle yksityisviestin, jossa kirjoitit Viron venäläisistä positiiviseen sävyyn. Miksi sävy täällä julkisella puolella on aina negatiivinen?
Koska välillä aina positiivisena ihmisenä uskon että heistä olisi hyötyä, palkasimme venäläisen tarjoilijan joka oli todella hyvän tuntuinen niin kauan kuin katosi, nyt ei ole jälleen kuulunut mitään. No mahdollisuus minusta pitäisi antaa kenelle hyvänsä, eipä tule meille enää kokeilemaan yksikään ! Toinen syy on heidän tomintansa Tallinnassa, ryöstöjä rikollisuutta törkeää toimintaa. En tiedä miten se sinuun vaikuttaisi jos tietty kansallisuus järjestelisi törkeitä ryöstöjä ym, sinun läheisillesi ja työkavereillesi ja alinomaan ! Minut yrittivät myöskin kerran ryöstää täällä mutta jäi yritykseksi !
Yritän olla positiivinen, usko on kuitenkin mennyt siitä ryhmästä ! Koita uskoa että tämä ryhmä on todellinen ongelma, Eestiä eivät puhu ja eivät halua oppiakkaan, minulla oli Eestiin tullessa hammasharja ja laukku kieltä en osannut nyt puhun ja olen koonnut tyhjästä kaikki mitä minulla on, on aivan turha alkaa puhua paskaa ettei heillä olisi mahdollisuuksia tässä maassa . Sanon että paska ryhmä, valitettavan vähän on kunnollisia ihmisiä heidän joukossaan !