Venäjä-suhteissa ei ole vikaa

  • 168 329
  • 2 941
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Target kirjoitti:
Harvemmin noiden rysyjen kanssa mikään sopimus, mikä on selvinpäin tehty, on pitänyt.

Virohan tässä tapauksessa rikkoi etukäteen sovitut asiat, kun meni vielä muuttamaan jo Viron parlamentin hyväksymän sopimuksen ehtoja.


Target kirjoitti:
Olen vähän ulkona, miksi igorit eivät palauta Tarton rauhan jälkeistä rajaa?

Kuinka moni itsenäinen valtio vapaaehtoisesti luopuu omista alueistaan?
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Rosoh kirjoitti:
ja kuitenkin sulla on aikaa pitää nettiä auki ja "päivystää" uskonto/sivari/venäjä/ym viestejä!!!

Vai satutko työskentelemään Jatkoaika.com:lle???

Käsittääkseni Jatkoajassa pysyy kirjautuneena, vaikka ei olisikaan itse sivuilla. Se, että jonkun nimimerkki näkyy sivun alalaidassa, ei välttämättä tarkoita sitä, että hän lukisi parhaillaan sivuja.

Tuskinpa lähitulevaisuudessakaan ehdin tänne päiväsaikaan kirjoittelemaan. Sen minkä kirjoitan, kirjoitan illalla sen mukaan miten aikaa riittää.
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
msg kirjoitti:
Moni varmaan muuten odottaa vastausta myös nimimerkki jagr#68:lle esitettyihin kysymyksiin.

Aivan.

Sinähän voitkin alkaa kaivella niitä vanhoja Jagr68:lle esitettyjä kysymyksiä ja esittää niitä minulle säännöllisin väliajoin. Sinullahan aikaa ja mielenkiintoa tällaiseen toimintaan tuntuu riittävän.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
The Original Jags kirjoitti:
Sinähän voitkin alkaa kaivella niitä vanhoja Jagr68:lle esitettyjä kysymyksiä ja esittää niitä minulle säännöllisin väliajoin. Sinullahan aikaa ja mielenkiintoa tällaiseen toimintaan tuntuu riittävän.

Sehän kai lienee turhaa, koska sinulta ei hankaliin kysymyksiin saa vastausta. Toisaalta viestiesi kaltaista valheellista ja tarkoitushakuista vihaa lietsovaa propagandaa on syytä aina vastustaa, ettei joku erehdy luulemaan että sillä olisi oikeasti tukijoita.

Miten muuten nyt muutaman vuoden jälkeen mietit illuminaatti-ketjustasi?
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
msg kirjoitti:
Miten muuten nyt muutaman vuoden jälkeen mietit illuminaatti-ketjustasi?

Siitähän tuli oikein pitkä ja viihtyisä ketju.

Kyllä, uskon edelleen siihen, että maailmassa kaikki ei aina mene virallisen totuuden mukaan, ja uskon myös, että on olemassa laajamittaisia salaliittoja.

Uskon myös edelleen, että USA:n hallitus ja moni maan viranomainen oli joko vastuussa tai etukäteen tietoinen WTC-iskusta.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
The Original Jags kirjoitti:
Siitähän tuli oikein pitkä ja viihtyisä ketju.

Enemmänkin mietin, että koetko jotenkin vääräksi varastaa muilta nettisivuilta suuria määriä aineistoa ilman lähdeviitettä ja kirjoittaa kuin ne olisivat omia ajatuksiasi? Tarkkoseltakin olet lähes sanasta sanaan kopionut kirjoituksia ilman lähdeviitettä. Illuminaattí-alustuskin oli varastettu.

Myös suoranaisten valheiden levittely ihmetyttää, kun kuitenkin esiinnyt täällä uskovaisena ja kehotat ihmisiä tutustumaan omaan uskonlahkoosi. Kai adventisteilläkin 10 käskyä tunnetaan?
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
The Original Jags kirjoitti:
Virohan tässä tapauksessa rikkoi etukäteen sovitut asiat, kun meni vielä muuttamaan jo Viron parlamentin hyväksymän sopimuksen ehtoja.


Kuinka moni itsenäinen valtio vapaaehtoisesti luopuu omista alueistaan?

Viro on tai ainakin oli vielä aamulla itsenäinen valtio, joka päättää pääosin itse omista sopimusteksteistään ennenkuin ne viedään allekirjoitettaviksi.

Alueista voisi YK ottaa kantaa asiaan, sillä aluevaatimuksillaan rysyt tekevät itsestään valloittajia eivät vapauttajia.
Näin siis minun mielestäni...
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Target kirjoitti:
Viro on tai ainakin oli vielä aamulla itsenäinen valtio, joka päättää pääosin itse omista sopimusteksteistään ennenkuin ne viedään allekirjoitettaviksi.

Alueista voisi YK ottaa kantaa asiaan, sillä aluevaatimuksillaan rysyt tekevät itsestään valloittajia eivät vapauttajia.
Näin siis minun mielestäni...

Sekoitatkohan tässä nyt asioita? Nimenomaan Viro on se, joka ei ole tyytyväinen nykyisiin rajoihin, vaan haluaa hankkia lisää elintilaa.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
The Original Jags kirjoitti:
Sekoitatkohan tässä nyt asioita? Nimenomaan Viro on se, joka ei ole tyytyväinen nykyisiin rajoihin, vaan haluaa hankkia lisää elintilaa.

Eesti haluaa omat maansa takaisin, ja sillä sipuli . Minä olisin kyllä valmis ottamaan vähän enemmänkin ! Viimeviikolla muuten tuli jälleen lunta tupaan kun kaksi venäläistä urhoa löi tarjoilijallemme kotiin lähtiessä puukon kurkulle ja ryöstivät tämän, kun saisi tästä maasta nämä kriminaalit pois niin kyllä olisi moni helvetin tyytyväinen. Toivotaan että Suomessa pysyisi asiat prostituution tasolla eikä syntyisi samanlaista Venäläistä kriminaalista ja halveksittavaa ryöstö ym, kuppikuntaa kun täällä on. Maksaisipa Nato tämän paska aineksen kotiinsa, sinne pienen sammakon johtamaan suureen ja mahtavaan maahan !
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
veinikretski kirjoitti:
Eesti haluaa omat maansa takaisin, ja sillä sipuli . Minä olisin kyllä valmis ottamaan vähän enemmänkin ! !

Olisitko valmis menemään ihan Uralille asti?

Vakavammin, Venäjällä on oikeus pitää kiinni niistä alueista, jotka sille kuuluvat. Tämä koskee sekä Viroa että Suomea.


veinikretski kirjoitti:
Maksaisipa Nato tämän paska aineksen kotiinsa, sinne pienen sammakon johtamaan suureen ja mahtavaan maahan !

Laitoit minulle yksityisviestin, jossa kirjoitit Viron venäläisistä positiiviseen sävyyn. Miksi sävy täällä julkisella puolella on aina negatiivinen?
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
The Original Jags kirjoitti:
Olisitko valmis menemään ihan Uralille asti?

Venäjällä on oikeus pitää kiinni niistä alueista, jotka sille kuuluvat. Tämä koskee sekä Viroa että Suomea.
Pari nopeaa:

1. Mitkä alueet sinun mielestäsi Venäjälle kuuluvat?
2. Milloin ne on määritelty?
3. Kuuluuko Viro Venäjälle?
4. Jatkokysymys, jos vastasit kohtaan 3 ei kuulu, mitä tapahtui tuossa WWII jälkeen? Miehitys vai joku muu, mikä?

edit. Kohtaan neljä, juu tiedän että silloisen valtion nimi oli NL.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
The Original Jags kirjoitti:
at.
Laitoit minulle yksityisviestin, jossa kirjoitit Viron venäläisistä positiiviseen sävyyn. Miksi sävy täällä julkisella puolella on aina negatiivinen?

Koska välillä aina positiivisena ihmisenä uskon että heistä olisi hyötyä, palkasimme venäläisen tarjoilijan joka oli todella hyvän tuntuinen niin kauan kuin katosi, nyt ei ole jälleen kuulunut mitään. No mahdollisuus minusta pitäisi antaa kenelle hyvänsä, eipä tule meille enää kokeilemaan yksikään ! Toinen syy on heidän tomintansa Tallinnassa, ryöstöjä rikollisuutta törkeää toimintaa. En tiedä miten se sinuun vaikuttaisi jos tietty kansallisuus järjestelisi törkeitä ryöstöjä ym, sinun läheisillesi ja työkavereillesi ja alinomaan ! Minut yrittivät myöskin kerran ryöstää täällä mutta jäi yritykseksi !
Yritän olla positiivinen, usko on kuitenkin mennyt siitä ryhmästä ! Koita uskoa että tämä ryhmä on todellinen ongelma, Eestiä eivät puhu ja eivät halua oppiakkaan, minulla oli Eestiin tullessa hammasharja ja laukku kieltä en osannut nyt puhun ja olen koonnut tyhjästä kaikki mitä minulla on, on aivan turha alkaa puhua paskaa ettei heillä olisi mahdollisuuksia tässä maassa . Sanon että paska ryhmä, valitettavan vähän on kunnollisia ihmisiä heidän joukossaan !
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
tuuski kirjoitti:
Pari nopeaa:

1. Mitkä alueet sinun mielestäsi Venäjälle kuuluvat?
2. Milloin ne on määritelty?
3. Kuuluuko Viro Venäjälle?
4. Jatkokysymys, jos vastasit kohtaan 3 ei kuulu, mitä tapahtui tuossa WWII jälkeen? Miehitys vai joku muu, mikä?

1. Ne, jotka sille ovat kuuluneet vuodesta 1991 lähtien.
2. 1991
3. Ei.
4. Viro oli yksi Neuvostoliiton sosialistisista tasavalloista, kuten Venäjä, Ukraina tai Kazakstan.
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Veinikretski, kirjoitit että Viron pitäisi mielestäsi saada itselleen myös alueita, jotka sille eivät koskaan ole kuuluneet. Miksi näin?
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
The Original Jags kirjoitti:
Veinikretski, kirjoitit että Viron pitäisi mielestäsi saada itselleen myös alueita, jotka sille eivät koskaan ole kuuluneet. Miksi näin?

Siksi että nämä alueet voisi tehdä aivan paskaksi, tietäisi venäläiset sitten miltä tuntuu itsestä kun annetaan omat alueet rappeutua ja vaipua samanlaiselle asteelle kuin karjalan tasavallalle kävi sekä Viipurille joka oli ennen venäläisten käsiin joutumista yksi suomen kauniinpia kaupunkeja . Tai Tallinna jota on nyt korjattu ja laitettu ahkeran eestin kansan toimesta kohta 15 vuotta ja vielä saadaan tehdä töitä saman verran että saadaan venäläinen jälki pois katukuvasta !
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
The Original Jags kirjoitti:
Virohan tässä tapauksessa rikkoi etukäteen sovitut asiat, kun meni vielä muuttamaan jo Viron parlamentin hyväksymän sopimuksen ehtoja.

Kun kerran jaksat kirjoittaa aivan omiasi, voit varmasti yksilöidä Viron ja Venäjän rajasopimuksesta ne kohdat, joita Viro yksipuolisesti muutti. Jotta kallis aikasi ei tuhlaantuisi joutavaan selittelyyn, voin kertoa sen, että sellaista kohtaa ei ole. Viron parlamentin jäljiltä rajasopimus on edelleen 100 % sama kuin se minkä Viro ja Venäjä jo allekirjoittivat toukokuussa.

Mitä Viro teki? Viro lisäsi omaan sisäiseen ratifiointilakiinsa lyhyen johdannon. Siinä todetaan Neuvostoliiton miehittäneen Viron.

Venäjä pelaa Viron kanssa samaa peliä kuin Suomenkin. Suomen ilmatilaa on loukattu useamman kerran täysin kiistatta, mutta tätähän Venäjä ei myönnä eikä tule myöntämään. Mitään Viron miehitystäkään ei ollut.
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
veinikretski kirjoitti:
Siksi että nämä alueet voisi tehdä aivan paskaksi, tietäisi venäläiset sitten miltä tuntuu itsestä kun annetaan omat alueet rappeutua ja vaipua samanlaiselle asteelle kuin karjalan tasavallalle kävi sekä Viipurille joka oli ennen venäläisten käsiin joutumista yksi suomen kauniinpia kaupunkeja . Tai Tallinna jota on nyt korjattu ja laitettu ahkeran eestin kansan toimesta kohta 15 vuotta ja vielä saadaan tehdä töitä saman verran että saadaan venäläinen jälki pois katukuvasta !

Mutta tuon toteutuminen merkitsisi tietenkin sotaa. Pitäisikö Viron sinusta lähteä sotimaan Venäjää vastaan, jotta se saisi silta alueita, jotka eivät sille aikaisemmin ole kuuluneet?
 

Erkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset
The Original Jags kirjoitti:
Sekoitatkohan tässä nyt asioita? Nimenomaan Viro on se, joka ei ole tyytyväinen nykyisiin rajoihin, vaan haluaa hankkia lisää elintilaa.

Mitkä ovat ne alueet, jotka Viro haluaa saada itselleen "elintilaksi"? Mitä alueita Viro haluaa Venäjän tahdon vastaisesti sisällytettävän alueeseensa, voitko yksilöidä?
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
The Original Jags kirjoitti:
Mutta tuon toteutuminen merkitsisi tietenkin sotaa. Pitäisikö Viron sinusta lähteä sotimaan Venäjää vastaan, jotta se saisi silta alueita, jotka eivät sille aikaisemmin ole kuuluneet?

Ei tietenkään, tässä ketjussa kirjoitetaan niin paljon paskaa että ei yksi veinin kirjoitus enää kesää tee, eiköhän he saa neuvoteltua sopimuksen ilman sotaakin aikaiseksi, pääasia on että venäjä ymmärtää oman sanelupolitiikkansa olevan ohi, ja se että kaikki paska mitä he maailmalle suoltavat ei mene heittämällä läpi pelottelupolitiikalla. On aivan älytöntä esimerkikisi väittää ettei viroa miehitetty, se on melkein samanlainen väitös kun väittäisi mustan olevan valkoinen.

Haluaisin kysyä sinulta onko se todellakin totta että olet varastanut toisten tekstejä ja väittänyt niiden olevan omiasi, jos näin on niin se alentaa kyllä minun käsitystäni melkoisesti. Itse kirjoitan siitä mitä ajattelen ja tunnen, kuitenkin niin että ne olisivat minun omia ajatuksiani virheineen kaikkineen, Jags onko näin ?
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
veinikretski kirjoitti:
Haluaisin kysyä sinulta onko se todellakin totta että olet varastanut toisten tekstejä ja väittänyt niiden olevan omiasi, jos näin on niin se alentaa kyllä minun käsitystäni melkoisesti. Itse kirjoitan siitä mitä ajattelen ja tunnen, kuitenkin niin että ne olisivat minun omia ajatuksiani virheineen kaikkineen, Jags onko näin ?

Nimimerkki msg:n viittaama illuminaatti-ketju on vuodelta 2001. Olin silloin aika nuori ja vasta opetellut netin käytön. Osa tuohon kirjoitukseen kirjoitetuista viesteistä on kopioituja.

Sen sijaan msg:n väite, että olisin viime aikoina copy@pastaillut tänne J.Tarkkosen kirjoituksia, ei pidä paikkaansa.
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Erkka kirjoitti:
Mitkä ovat ne alueet, jotka Viro haluaa saada itselleen "elintilaksi"? Mitä alueita Viro haluaa Venäjän tahdon vastaisesti sisällytettävän alueeseensa, voitko yksilöidä?

Voin olla väärässä, mutta eräs syy siihen, miksi Viron parlamentti vetäytyi viime hetkellä sopimuksen allekirjoittamisesta ovat ns. Petserin alueen rajakiistat Viron ja Venäjän välillä. Tässä tapauksessa juuri Viro (tai tietyt tahot Virossa) on se osapuoli, joka ei ole tyytyväinen nykyiseen rajaan.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
The Original Jags kirjoitti:
Nimimerkki msg:n viittaama illuminaatti-ketju on vuodelta 2001. Olin silloin aika nuori ja vasta opetellut netin käytön. Osa tuohon kirjoitukseen kirjoitetuista viesteistä on kopioituja.

Sen sijaan msg:n väite, että olisin viime aikoina copy@pastaillut tänne J.Tarkkosen kirjoituksia, ei pidä paikkaansa.

Kiitos vastauksesta, se oli miehen työ tunnustaa. En tunne J. Tarkkosen kirjoituksia siksi kysyin.
 

Erkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset
The Original Jags kirjoitti:
Voin olla väärässä, mutta eräs syy siihen, miksi Viron parlamentti vetäytyi viime hetkellä sopimuksen allekirjoittamisesta ovat ns. Petserin alueen rajakiistat Viron ja Venäjän välillä. Tässä tapauksessa juuri Viro (tai tietyt tahot Virossa) on se osapuoli, joka ei ole tyytyväinen nykyiseen rajaan.

Jos ns. Petserin alueen "rajakiistat" ovat ongelma, niin miksi Viron parlamentin käsitellessä rajasopimusta rajasopimuksen sisältö itse _rajojen suhteen_ ei noussut kysymykseksi? Jos alueista olisi riitaa, niin miksi parlamentti hyväksyi sopimuksen sisällön?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös