Venäjä hyökkää Ukrainaan

  • 9 910 397
  • 60 980
Olen itse asiassa pohtinut tai suorastaan jo odotellut että missähän vaiheessa neukut alkaa myrkyttää Ukrainan viljapeltoja tarkoituksella.

Ei tarvitse myrkyttää ainakaan niitä peltoja, missä on käyty taisteluja. Niillä pelloilla on niin paljon metalliromua (+ räjähtämättömiä ammuksia), ettei niitä voi viljellä ennen kuin ovat käyneet läpi täydellisen putsauksen kaikesta romusta. Lisäksi tuolla suunnalla kylvetään paljon syysviljoja, mikä tarkoittaa, että viljat ovat jo syksyllä kylvetty ja nyt kasvuvaiheessa. Kasvustot pitäisi päästä lannoittamaan välittömästi, mikäli sieltä meinaa satoa saada.

Ei kyllä käy kateeksi yhtään paikallisia viljelijöitä, kun varmasti vielä vuosien päästä peltotöiden yhteydessä on mahdollista päästä hengestään.

Käytännössä siis seuduilta, joissa on käyty taisteluja, on lähes turha odottaa sen kummempaa satoa. Onneksi tuo Dnipron itäpuolen välitön läheisyys on vielä ollut "turvassa", se on käsittääkseni erittäin tärkeää viljelysaluetta.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Olen itse asiassa pohtinut tai suorastaan jo odotellut että missähän vaiheessa neukut alkaa myrkyttää Ukrainan viljapeltoja tarkoituksella.

Ensiksi pöllivät idän ja etelän viljavarastot, jonka jälkeen myrkyttävät maaperän. Siinäpä olisi taas mahtava yhtälö. Ja nythän se suurin ongelma on kuitenkin se, että satamat ovat kiinni ja Ukraina ei pysty kuljettamaan viljaa ulos maasta.
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Luulisi tiedustelu- ja erikoisoperaatioiden organisaatioilla olevan Putlerin suunnitelmat tiedossa voitonpäivän suhteen. Mikäli uhmakas dicktaattori ilmaantuu ihmisten (örkkien) ilmoille, en pitäisi attentaattiyritystä kovin epätodennäköisenä. Helpottaisi huomattavasti kriisin ratkomista, mikäli dicktaattori olisi pois pelistä. Jännityksellä odotellaan.
 

omaha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuosta ramboilusta tuli mieleen, että onko jossain ollut tietoa kuinka paljon amerikkalaisia vapaaehtoisia on mennyt sotimaan? Luulisi, että siellä olisi paljon innokkaita asehenkisiä henkilöitä, jotka pääsisivät / haluaisivat nyt neukkuja lahtaamaan. Aivan varmasti on henkilöitä, mutta olen itse törmännyt some/Twitter linkeissä ilmeisesti noin kolmeen hemmoon. Pidetäänkö tätä ns. salassa ettei USA joutuisi huonoon valoon? Olisiko jostain Texasista lähtenyt ”survivalreissuja” lentokoneellinen paikallisille ramboille. Moni voisi haluta tositoimiin, miettimättä sen enempää / saada merkitystä elämäänsä. Linkki ”harjoitteluun”:


 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Tuosta ramboilusta tuli mieleen, että onko jossain ollut tietoa kuinka paljon amerikkalaisia vapaaehtoisia on mennyt sotimaan? Luulisi, että siellä olisi paljon innokkaita asehenkisiä henkilöitä, jotka pääsisivät / haluaisivat nyt neukkuja lahtaamaan. Aivan varmasti on henkilöitä, mutta olen itse törmännyt some/Twitter linkeissä ilmeisesti noin kolmeen hemmoon. Pidetäänkö tätä ns. salassa ettei USA joutuisi huonoon valoon? Olisiko jostain Texasista lähtenyt ”survivalreissuja” lentokoneellinen paikallisille ramboille. Moni voisi haluta tositoimiin, miettimättä sen enempää / saada merkitystä elämäänsä. Linkki ”harjoitteluun”:


Kyllähän sitä on todettu, että pitää olla oikeat motiivit päästäkseen tuonne kansainvälisiin joukkoihin. Asehenkisyys ja into tappaa venäläisiä eivät mahdollisuuksia paranna.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Katsokaas muuten tuota HP:n läppäriä. VGA-portti takana ja sivulla? Voiko tuo oikeasti olla PS/2 portti tuolla takana? Näyttää pyöreältä...
HP Probook 6570b, 2011-2012... 3. sukupolven intelin core-suorittimilla, kiekkolevyillä ja max 16Gt keskusmuistilla, varmaan aika tuore käyttökokemus =D
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HP Probook 6570b, 2011-2012... 3. sukupolven intelin core-suorittimilla, kiekkolevyillä ja max 16Gt keskusmuistilla, varmaan aika tuore käyttökokemus =D
Tuoreempaan läppäriin budjetoidut rahat on kuvan perusteella näemmä sijoitettu rannekelloon. (Iso hymiö)
 

John J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Valtion tuki tänä vuonna on suhteellisen pieni verrattuna viimeisiin vuosiin. Telakoilla jengi käy suhteellisen kuumana, kun ei uutta Land Roveria tänä vuonna tullutkaan.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Naapuri on penaillut niin urakalla etten yhtään ihmettelisi, että etulinjassa olisi huomenna bileet ja extra-annokset vodkaa jaettu. Saattaapi olla huomenna hyvä päivä UA:lle tehdä vastaiskuja.
 

Jeffrey

Jäsen

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP




Mielenkiintoinen haastattelu koskien nuoria kadunmiehiä versus liikekannallepano. Ei hajuakaan kuka haastattelee mutta melko rohkeita vastauksia silti, noista voi saada 15 vuotta linnaa.

Tuolla kanavalla haastatellaan jatkuvasti venäläisiä kaduntallaajia erilaisista asioista. Käytännössä jokaisella videolla lähes jokainen vastaaja sanoo jotain, mikä olisi Venäjällä takuuvarmasti rangaistava asia, jos heidät siitä jotenkin kiinni saadaan.

Mutta kannattaa katsella muitakin videoita tuolta kanavalta. Siitä voi tulla vähän parempi fiilis, kun huomaa, että sieltä löytyy järkeviäkin ihmisiä varsin paljon.
 

tomageeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, Suomi, finska nhl spelarna
Mielenkiintoinen haastattelu koskien nuoria kadunmiehiä versus liikekannallepano. Ei hajuakaan kuka haastattelee mutta melko rohkeita vastauksia silti, noista voi saada 15 vuotta linnaa.
Mielenkiintoisia ja pääosin positiivisia tunteita herättäviä vastauksia. Silmään kuitenkin pistää että haastateltavat ovat habitukseltaan suhteellisen sivistyneen oloisia, luultavasti keskimääräistä venäläistä enemmän koulutettuja. En huomannut mainittiinko missä tämä on kuvattu, mutta veikkaisin ekana Pietaria.

Tukee sitä käsitystä mikä minulla on, että urbaaniin elämään tottuneet, koulutetut ja hyvin toimeentulevat tyypit näkevät denatsifikaatio-roskan läpi ja tekevät kaikkensa välttääkseen sotimisen. Mutta pelkään että ääni kellossa muuttuu, kun mennään sinne syvälle Siperiaan, josta armeijaan otettavaa maalaisporukkaa kuitenkin löytyy myös paljon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös