Uzhorodissa taas sitten Zelenskyn vaimo ja Bidenin Jill, molemmat ensimmäisiä naisia.
Linkki: https://twitter.com/michaellarosa46/status/1523293046183383041?s=21&t=FOp9_YI-7tFEQIeiLKL_9A
Jeps. "Too many fires recently for it all to be a coincidence."
Olen itse asiassa pohtinut tai suorastaan jo odotellut että missähän vaiheessa neukut alkaa myrkyttää Ukrainan viljapeltoja tarkoituksella. Tuo tsaari pikkunullin lupaus "oikeudenmukaisesta" tulevaisuudesta ukrainalaisille maanisten natsiharhailujensa päätteeksi voisi luvata jotain aiempaakin sekopäisempää ja ihmisyydestä vieraantuneempaa tempausta kun jostain ihmeen syystä Ukraina ei ole antautunut ja tajunnut neuvostoystävyyden iloja vaikka miten ahkerasti joukolla raiskataan lapset ennen kiduttamista.Voisiko tarkoituksena olla viljelyn estäminen/hankaloittaminen?
Olen itse asiassa pohtinut tai suorastaan jo odotellut että missähän vaiheessa neukut alkaa myrkyttää Ukrainan viljapeltoja tarkoituksella.
Olen itse asiassa pohtinut tai suorastaan jo odotellut että missähän vaiheessa neukut alkaa myrkyttää Ukrainan viljapeltoja tarkoituksella.
Tuosta ramboilusta tuli mieleen, että onko jossain ollut tietoa kuinka paljon amerikkalaisia vapaaehtoisia on mennyt sotimaan? Luulisi, että siellä olisi paljon innokkaita asehenkisiä henkilöitä, jotka pääsisivät / haluaisivat nyt neukkuja lahtaamaan. Aivan varmasti on henkilöitä, mutta olen itse törmännyt some/Twitter linkeissä ilmeisesti noin kolmeen hemmoon. Pidetäänkö tätä ns. salassa ettei USA joutuisi huonoon valoon? Olisiko jostain Texasista lähtenyt ”survivalreissuja” lentokoneellinen paikallisille ramboille. Moni voisi haluta tositoimiin, miettimättä sen enempää / saada merkitystä elämäänsä. Linkki ”harjoitteluun”:
Tässä vähän ilotulitusta:
Ja örkkien tapa poistaa telamiinat maastosta, tehokasta:
HP Probook 6570b, 2011-2012... 3. sukupolven intelin core-suorittimilla, kiekkolevyillä ja max 16Gt keskusmuistilla, varmaan aika tuore käyttökokemus =DKatsokaas muuten tuota HP:n läppäriä. VGA-portti takana ja sivulla? Voiko tuo oikeasti olla PS/2 portti tuolla takana? Näyttää pyöreältä...
Tuoreempaan läppäriin budjetoidut rahat on kuvan perusteella näemmä sijoitettu rannekelloon. (Iso hymiö)HP Probook 6570b, 2011-2012... 3. sukupolven intelin core-suorittimilla, kiekkolevyillä ja max 16Gt keskusmuistilla, varmaan aika tuore käyttökokemus =D