Eikä tuolle idioottimarssille tarvita mitään Convoi -porukoita edes järjestämään. Kyllä Suomessa ihan riittävän paljon on kehitysmaalaisia jotka kannattavat Putinin suorittamaa kansanmurhaa Ukrainassa. Vaimokkeen työkaverina on Suomalaistunut venäläisnainen jonka kanssa olivat juuri tänään puhuneet siitä että Porinkin venäläisyhteisö on aika kahtiajakautunut. Osa on täysin Putinin puolella vaikka saavatkin täällä lukea Suomen medioista mitä tapahtuu (en tiedä sitten eivätkö halua ymmärtää vai eivätkö vain ymmärrä lukemaansa). Osa sitten taas on esimerkiksi auttamassa Ukrainalaispakolaisia mm tulkkina ja kaikissa muissakin asioissa. Ja samaa olen kuullut myös omilta kavereiltani jotka tuntevat venäläisiä.
Mutta kyllä mä olen sitä mieltä että jos täällä on niin paska olla että tarttee ehdoin tahdoin juhlistaa vihollisen voittoa niin painukaa saatana kaikki rajan taakse, olitte sitten minkä tahansa passin omistavia.
Mutta kyllä mä olen sitä mieltä että jos täällä on niin paska olla että tarttee ehdoin tahdoin juhlistaa vihollisen voittoa niin painukaa saatana kaikki rajan taakse, olitte sitten minkä tahansa passin omistavia.