Tiedä sitä missä olivat kulkeneet, mutta ammuntojen jälkeen niiltä kaminoissa poltettiin.Lisäsitkö itse kartusseihin vahakansia vai kävivätkö ne täytettävinä jossain muualla?
Tiedä sitä missä olivat kulkeneet, mutta ammuntojen jälkeen niiltä kaminoissa poltettiin.Lisäsitkö itse kartusseihin vahakansia vai kävivätkö ne täytettävinä jossain muualla?
Itse en voi käsittää, saatikka hyväksyä tuollaista varsinkaan nykyisessä maailman tilanteessa. Kyllä pitäisi maan päättäjillä olla munaa estää tuollaiset tapahtumat. Me asumme Suomessa, emme Venäjällä. Vapaata sanaa ja mielenosoituksia ei tarvitse soveltaa noiden murhaajien osalta.
Sitä voi jokainen miettiä menisikö vastaava juhlakulkue Suomen lipuilla höystettynä esim. Moskovasta Pietariin.
Itse en voi käsittää, saatikka hyväksyä tuollaista varsinkaan nykyisessä maailman tilanteessa. Kyllä pitäisi maan päättäjillä olla munaa estää tuollaiset tapahtumat. Me asumme Suomessa, emme Venäjällä. Vapaata sanaa ja mielenosoituksia ei tarvitse soveltaa noiden murhaajien osalta.
Sitä voi jokainen miettiä menisikö vastaava juhlakulkue Suomen lipuilla höystettynä esim. Moskovasta Pietariin.
Ymmärrän viestisi ihan täysin. Asialla on kaksi puolta. Tilanne oli eri ennen sotaa, eikä tilanne ole hetkeen palautumassa normaaliksi, valitettavasti.Tämä on helvetin kaksipiippuinen juttu. Meidän vapaa demokratiamme ja yhteiskuntamme joutuu periaatteessa sietämään jonkin verran tuollaistakin. Sitten jos tuollaisen porukan salainen haave toteutuisi, ja maassamme olisi Venäjän valta (tai sen nukkehallituksen), niin sitten ei muuta sallittaisikaan.
Helvetin ristiriitaista on, että meille arvokas vapaus antaa myös mahdollisuuden puolustaa sellaista mallia, joka haluaa tuhota sen.
Oma henkilökohtainen fiilikseni on, että ehdottomasti tuollaiset pitäisi kieltää, mutta toisaalta minulle tärkeiden arvojen perusteella myös vastapuolelle on valitettavasti annettava lain mukainen oikeus osoittaa mieltään.
Toinen juttu on sitten sekin, että kieltämällä tuon Venäjä saisi itselleen argumentin siitä, että taas Suomi on vihamielinen venäläisille. Tästä en kuitenkaan niin paljoa olisi huolissani.
Tämä on helvetin kaksipiippuinen juttu. Meidän vapaa demokratiamme ja yhteiskuntamme joutuu periaatteessa sietämään jonkin verran tuollaistakin. Sitten jos tuollaisen porukan salainen haave toteutuisi, ja maassamme olisi Venäjän valta (tai sen nukkehallituksen), niin sitten ei muuta sallittaisikaan.
Helvetin ristiriitaista on, että meille arvokas vapaus antaa myös mahdollisuuden puolustaa sellaista mallia, joka haluaa tuhota sen.
Oma henkilökohtainen fiilikseni on, että ehdottomasti tuollaiset pitäisi kieltää, mutta toisaalta minulle tärkeiden arvojen perusteella myös vastapuolelle on valitettavasti annettava lain mukainen oikeus osoittaa mieltään.
Toinen juttu on sitten sekin, että kieltämällä tuon Venäjä saisi itselleen argumentin siitä, että taas Suomi on vihamielinen venäläisille. Tästä en kuitenkaan niin paljoa olisi huolissani.
Menikös ne kaikki parasta ennen päiväyksellä olevat KES:t Ukrainaan. Ihan siltä varalta että jossakin ajoneuvossa näkyy Z, voitaisiin miettiä lisäharjoitusta palveluksessa oleville varusmiehille. Sinne vaan motarin varteen, kaikki kokemus sataa omaan laariin.Ei helvetissä pidä sallia tuota, irvokasta. Jos järjestetään, toivottavasti tienvarsilta lentää kiveä ja murikkaa niskaan.
Minusta Neuvostoliiton voitonpäivän juhliminen on sama asia kuin menisi natsilipun kanssa keskustassa. Vapauksillakin on rajansa ja Suomeen hyökänneen valtion sotavoiton juhliminen Suomen maaperällä on sellainen asia, että jokainen moiseen osallistunut voitaisiin minun puolesta laittaa Pietarin junaan menolipun kera ja omaisuus jakaa kansalaisten kesken.
Moisen salliminen on vain jälleen kerran yksi alistuminen itänaapurille.
Provokatiiviset liput on mm. kielletty mielenosoituksissa. Jos päättäjillä ja poliisilaitoksella on tahtoa, ts. munaa niin tässä tilanteessa esim. Z käyttö paraatissa voidaan kieltää. Siihen ei ole mitään estettä.Olen siis hyvinkin pitkälti samaa mieltä. Näissä taitaa kuitenkin olla se ero, että Suomessa ei ymmärtääkseni ole kriminalisoitu Z-symbolia saati Venäjän lippua, tai voitonpäivän juhlintaa. Joten vaikka kuinka nuo vituttavatkin, niin noita ei mielestäni voi kieltääkään, vaikka mieli tekisi.
Venäjän toimet voi mielestäni rinnastaa täysin Natsi-Saksan toimiin. Sen sanoin jo aiemminkin julkisesti, ja jäin odottamaan, koska Putin lähettää minulle sakot. Vielä ei ole näkynyt.
Millä perusteilla tuon voisi kieltää. Ja ovathan uusnatsienkin roskajoukot saaneet marssia kaduilla. Samaa mieltä kanssasi noista kivistä ja murikoista.Ei helvetissä pidä sallia tuota, irvokasta. Jos järjestetään, toivottavasti tienvarsilta lentää kiveä ja murikkaa nisniskaan.
Provokatiiviset liput on mm. kielletty mielenosoituksissa. Jos päättäjillä ja poliisilaitoksella on tahtoa, ts. munaa niin tässä tilanteessa esim. Z käyttö paraatissa voidaan kieltää. Siihen ei ole mitään estettä.
Hakaristiliput olivat liikaaMillä perusteilla tuon voisi kieltää. Ja ovathan uusnatsienkin roskajoukot saaneet marssia kaduilla. Samaa mieltä kanssasi noista kivistä ja murikoista.
Minusta taas "voitonpäivän" juhliminen suomalaisena on puhtaasti sairasta. Natsilipun heiluttelu nyt on tietysti erittäin kyseenalaista, mutta Neukkulan juhliminen Suomessa on puhtaasti vihollisen ja maamme tuhoajien fanitusta.Minusta Neuvostoliiton voitonpäivän juhliminen on sama asia kuin menisi natsilipun kanssa keskustassa. Vapauksillakin on rajansa ja Suomeen hyökänneen valtion sotavoiton juhliminen Suomen maaperällä on sellainen asia, että jokainen moiseen osallistunut voitaisiin minun puolesta laittaa Pietarin junaan menolipun kera ja omaisuus jakaa kansalaisten kesken.
Moisen salliminen on vain jälleen kerran yksi alistuminen itänaapurille.
Sikäli samaa mieltä, että Venäjän voitonpäivän juhlinnassa juhlitaan myös yritystä tuhota itsenäinen Suomi.Jokainen joka juhlii Suomessa voitonpäivää pitää karkoittaa Suomesta välittömästi. Kansalaisuus pois noilta, ei kahta sanaa.
Minusta taas "voitonpäivän" juhliminen suomalaisena on puhtaasti sairasta. Natsilipun heiluttelu nyt on tietysti erittäin kyseenalaista, mutta Neukkulan juhliminen Suomessa on puhtaasti vihollisen ja maamme tuhoajien fanitusta.
"Olis ollu aiq ihquu päästä gulagiin, kuten tsuhnan kuuluukin joutua todistamaan voissapaistettavaa korkeakulttuuria. Perseraiskausta, sekä paskalla laappaamista." Lopuksi nappi ottaan, jos hyvä tuuri käy... eiku ehkä ennemmin niinku sille yhdelle syyrialaiselle (Wagner-varjoarmeija dokumentti) tehtiin.
Voisi ylikulkusillalta paiskata harkkotiilen läpi tuulilasista ja sitten kun joku kitisee, niin sanon että ajeli tuulilasi paskana ja harkkotiili sylissä.
Ei helvetissä pidä sallia tuota, irvokasta. Jos järjestetään, toivottavasti tienvarsilta lentää kiveä ja murikkaa niskaan.
Jokainen joka juhlii Suomessa voitonpäivää pitää karkoittaa Suomesta välittömästi. Kansalaisuus pois noilta, ei kahta sanaa.
Itse mietin, että siihen letkan edelle voisi laittaa traktorimarssin koko tien leveydeltäPoliisihan voisi ohjata tämän Hyvinkäältä Vaalimaalle...
Kes 88 ja Apilas.Menikös ne kaikki parasta ennen päiväyksellä olevat KES:t Ukrainaan. Ihan siltä varalta että jossakin ajoneuvossa näkyy Z, voitaisiin miettiä lisäharjoitusta palveluksessa oleville varusmiehille. Sinne vaan motarin varteen, kaikki kokemus sataa omaan laariin.