Katajanokan spanieli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Yksi mielenkiintoinen oma huomio tästä infosodasta. Nämä "viralliset" Ukrainan tiedotteet ja julkaisut vaikuttavat olevan harkitun totuudenmukaisia. Itse en ole vielä löytänyt yhtään suoraa valhetta tai epätotuutta. Taustalla on selvästi todella ammattitaitoista porukkaa ja strategista osaamista.
Maanpuolustus.netissä eräs lukija kertoili pakotteiden vaikutuksista (en osaa totuuspohjasta sanoa mitään varmaa). Omat suorat (ohuet) lähteeni kertovat samaa:
Kyseinen rouvahenkilö on merkittävässä johtaja-asemassa suomalaisessa finanssiyrityksessä. Tuli ohuesti mieleen ottaa kyseiseen yritykseen yhteyttä ja kertoa että hei: Teillä on todella vakavasti mielisairas johtaja duunissa. En tietenkään sitä tee, koska kaikilla on sananvapaus. Mutta kummastuttava juttu.
Maanpuolustus.netissä eräs lukija kertoili pakotteiden vaikutuksista (en osaa totuuspohjasta sanoa mitään varmaa). Omat suorat (ohuet) lähteeni kertovat samaa:
Sitten todella minua kummastuttava juttu. Olen Ukraina-sodan kärjistyttyä törmännyt muutamaan vastaavaan, mutta tänään koirapuistossa oli aivan jäätävä keskustelu yhden kolmannen asteen vajakin kanssa. Kyseinen suomalainen rouva kertoili siinä, miten hänen käy sääliksi venäläisiä äitejä. Lässytystä armeijassa olevasta pojasta ja kavereista. Miten kavalat ukrainalaiset NATO-kiihkoilijat ammuskelevat väijytyksistä ja nurkan takaa viattomia venäläisnuorukaisia jne, jne. Muut koiran ulkoiluttajat minä mukaan lukien olivat hieman Hoo Moilasena, että mitä tuo neuvostokalkkuna oikein sopertaa. Ilmeisesti vasemmistolainen Ylen propaganda jenkkien ylivertaisesta pahuudesta on jättänyt jälkensä tms. Tai sitten hän on oikeasti seinähullu.Youtube kanavilta ongittua:
- venäläisillä ollut viikonloppuna laajoja ongelmia käyttää kortteja edes ruplalla/pankkikortteina, ostopaikoissa ja nostoautomaateilla
- ruoka on kallistunut 70-100%
- autot 400%
- kansalla kova kiire käyttää ruplansa pois ennenkuin muuttuvat vessapaperiksi
- 80% ulkomaanvaluutasta vaihdettava 4pv kuluessa tienaamisesta rupliksi (tämä vanha uutinen mutta ei ole saanut juuri huomiota)
- bensa on halventunut muutaman prosentin
- valtio blokkaa Instagramin huomenna maanantaina
Kyseinen rouvahenkilö on merkittävässä johtaja-asemassa suomalaisessa finanssiyrityksessä. Tuli ohuesti mieleen ottaa kyseiseen yritykseen yhteyttä ja kertoa että hei: Teillä on todella vakavasti mielisairas johtaja duunissa. En tietenkään sitä tee, koska kaikilla on sananvapaus. Mutta kummastuttava juttu.
Viimeksi muokattu: