Sen perusteella siellä alkaa supsuttelut ja mietintä siitä pitäisiköhän tehdä jotain.Ne jotka jäävät, näkevät esimerkin.
Sen perusteella siellä alkaa supsuttelut ja mietintä siitä pitäisiköhän tehdä jotain.Ne jotka jäävät, näkevät esimerkin.
Venäjän pommittaessa Ukrainan länsiosia, lienee viimeistään selvää, että se pyrkii saartamaan maan ja liittämään sen kokonaan Venäjään. Ei yllätä, mutta onhan tämä nyt todella surullista. Ukrainan kansa ei ansaitse tätä. Pakkovenäläistäminen voi johtaa sisäisiin ongelmiin myös Venäjällä.
Venäjällä pärjää Pietarissa englannilla ja rajan pinnassa esim viipurissa suomella- niin kauan kunnes tulee joku ongelma. Siinä vaiheessa ei löydy kielitaitoisia mistään.Esimerkkinä Venäjän tullin ukot hyvänä päivän puhuu selkeää suomea, mutta kun paperissa on rasti väärässä paikassa, alkaa vitullinen huuto venäjäksi eikä ymmärretä enää mitään muuta kieltä.Vastauksestasi voi päätellä että osaat puhua ruskia kun sieltä noin vaan helposti tulisit pois…allekirjoittanut ollut muutamia kertoja ryslandiassa ja ainakin minulle oli kovin vaikeaa asiointi kun en puhu venäjää
Ukrainan liittäminen Venäjään on mahdotonta. Se vaatisi varmaan koko reservin siirtämistä Ukrainaan ja silti olisi helvetisti vaikeuksia. Eivät tule ikinä edes Kiovaa saamaan, niin miten ihmeessä saisivat koko Ukrainan liitettyä Venäjään?
Täysi mission impossible.
Toiset tykkää kulkea kommandona.
Mitä minä olen tästä hyötynyt millään tasolla? Myönnän että olin alkuun väärässä, mutta vitutti kun Jokerit oli kaikkien mielestä ainoa paha, eikä ketään kiinnostanut esim. Teboil tai Fortum millään tasolla. Sitten tuohon vedettiin vielä junioriurheiluseura mukaan. Hohhoijaa.Eli niin kauan kuin itse hyödyit tästä itse, niin kaikki oli venäläisten toiminnan suhteen ok. Ihan sama siitä, kuinka isosti tuo kaikki paska näkyi läpi. Rahan tulo, kun loppui, niin samatien voikin alkaa syyttämään ja leimaamaan esim. Määttää.
Sano ennemmin, että tuo vessapaperia pari lavaa. Sitä ei nimittäin ole Huoltovarmuuskeskuksella varastossa, toisin kuin jodia.Pitääkö tässä soittaa eukolle, että töistä tullessaan kurvaa apteekin kautta joditabletit mukaansa?
Huoltovarmuuskeskuksella piti myös olla hengityssuojaimiakin. Eiköhän jodivarastotkin ole liian pienet ja tuotteet vanhentuneet edellisellä vuosituhannella.Sano ennemmin, että tuo vessapaperia pari lavaa. Sitä ei nimittäin ole Huoltovarmuuskeskuksella varastossa, toisin kuin jodia.
Varmaan siksi että jääkiekkoa pelaavalla on yleensä rahaa ja jääpalloilijalla ei. Ja lätkää pelaava saanee hyvän tilin muualta vaikka lähtisikin, mutta jääpalloilija ei juuri saa tiliä. Jos kotimaassa ei olekaan työpaikkaa valmiina mihin mennä tai ei saa sopimusta jonnekin, jossa saa edes vähän rahaa.Miksi Määttä olisi tässä millään tavalla eri juttu?
Venäjä hyökkäsi Ukrainaan 2014...Syytin jokaista KHLään jäänyttä samantien
Olet hyötynyt, kun Jokerit on hyötynyt. Ainakin ymmärtääkseni kannatit aika voimakkaasti KHL-Jokereita ihan alusta saakka.Mitä minä olen tästä hyötynyt millään tasolla? Myönnän että olin alkuun väärässä, mutta vitutti kun Jokerit oli kaikkien mielestä ainoa paha, eikä ketään kiinnostanut esim. Teboil tai Fortum millään tasolla. Sitten tuohon vedettiin vielä junioriurheiluseura mukaan. Hohhoijaa.
Syytin jokaista KHLään jäänyttä samantien, joten mikä vitun rahantulo loppui? Minulle mitään rahaa ole tullut missään vaiheessa. Ihan yhtälailla jokainen tuolla vielä oleva suomalainen KHL-pelaaja on saanut ja saa paskaa niskaan, ihan aiheesta. Miksi Määttä olisi tässä millään tavalla eri juttu?
Jos suomalainen instituutio sanoo, että jotain tuotetta on merkittävä määrä ja niiden päiväykset ovat ajan tasalla, niin luotan asiaan. Emme me sentään Venäjällä asu.Huoltovarmuuskeskuksella piti myös olla hengityssuojaimiakin. Eiköhän jodivarastotkin ole liian pienet ja tuotteet vanhentuneet edellisellä vuosituhannella.
Jos nuket alkavat räjähtelemään, niin eipä sieltä huoltovarmuuskeskuksesta kansalaisille niitä tabletteja kovin nopeasti saada.
Eli raha saakin olla syynä tilanteesta riippuen?Varmaan siksi että jääkiekkoa pelaavalla on yleensä rahaa ja jääpalloilijalla ei. Ja lätkää pelaava saanee hyvän tilin muualta vaikka lähtisikin, mutta jääpalloilija ei juuri saa tiliä. Jos kotimaassa ei olekaan työpaikkaa valmiina mihin mennä tai ei saa sopimusta jonnekin, jossa saa edes vähän rahaa.
Onhan tuossa aika iso ero.
Nämä ovat eri mieltä asiasta:Ranskassa. Michelinillä ei ole tehdasta Venäjällä. Ranskan lisäksi USA:ssa pari.
Toki voi olla ettei ole omaa tehdasta vaan alihankkijan tai tytäryhtiön tehdas.Michelin operates 51 tire factories globally in 18 countries, including a plant in Davydovo, Russia, just east of Moscow.
Other companies with tire factories in Russia are: Bridgestone Corp., Continental A.G., Pirelli Tyre, Titan International Inc. and Yokohama Rubber Co. Ltd., along with four domestic makers.
Niin Neuvostoliitto oli aika hirveä paikka, soraäänet ja vastustajat tapettiin aika surutta, ja Ukrainassa tämä oli erityisen suurta. Ukraina vasta nyt vuosien jälkeen on löytänyt omaa identiteettiään, ja on alkanut ajatella omilla aivoillaan ettei kaikki aina mennytkään ihan niin kuten Neuvosto propaganda asian esitti puhdistusten jälkeen.Ja tästä ne siellä edelleen haaveilee. Venäläisille pitäisi alkaa opettaa Neuvostoliiton historiaa kaunistelematta ja kertoa totuus. Varmaan haaveilisivat silti.
Ei se ole varsinaisesti syy, mutta tekee irtaantumisesta hitaampaa ja vaikeampaa. Muista sopimusteknisistä asioista ei ole mitään hajua.Eli raha saakin olla syynä tilanteesta riippuen?
Ei tässä ole kyse siitä saako se olla syynä vai ei, vaan pitäisi ymmärtää miten erilaisissa tilanteissa eri ihmiset ovat.Eli raha saakin olla syynä tilanteesta riippuen?
En näitä kenraaleja tarkoittanut, vaan niitä kenraaleja jotka jäävät. Suhteellisen turvallisessa asemassa ovat tähän asti olleet. Nyt kenraalit eivät tiedä mitä tulevan pitää.
Luulisi ja luulisi. Jospa nyt emme luulisi mitään kun emme todellakaan tiedä.
Ja joku vielä kirjoitti arvovalinnasta. Voi v…oikeasti.
Ranskassa. Michelinillä ei ole tehdasta Venäjällä. Ranskan lisäksi USA:ssa pari.
Joku Venäjän upseeri taisi antaa tätä ajatusta tukevan lausunnon muutama päivä sitten sanomalla, että on parempi totella komentoketjun huipulta tullutta käskyä ja antaa toisten vastata seurauksista kuin rikkoa käskyä ja kärsiä itse mahdollisista seurauksista, vaikka käsky olisi miten typerä tahansa. Kommentti liittyi muistaakseni kuuluisaan vankkurikaravaaniin eli possujunaan ja siihen, miksi siihen tuli yhä uusia ajoneuvoja, vaikka letka oli jo ennestään jumissa.Ja tämän näen Venäjälle turmiollisena. Se, että joutuu pelkäämään omasta ja varsinkin perheensä puolesta, jos mokaa, ei ole hyvä asia ja silloin tekee uhkarohkeita ja typeriä päätöksiä. Eli käsketään hyökkäämään ja viemään joku aivan idioottimainen homma viimeiseen mieheen vaikka lopputulos on arvattavissa eli, että ei saada voittoa taistelusta.
Ok, vissiin alihankintaa. Omat on Ranskasta, tarkistin.Mulla on viime kesänä uutena ostetut ja tuoreet Michelinin kumitassut, jotka ovat Made in Russia.
Toisaalta Onni Sarmasteelta ja Tiina Jylhältä voisi saada aika nopeasti tilauksen sisään.Huoltovarmuuskeskuksella piti myös olla hengityssuojaimiakin. Eiköhän jodivarastotkin ole liian pienet ja tuotteet vanhentuneet edellisellä vuosituhannella.
Jos nuket alkavat räjähtelemään, niin eipä sieltä huoltovarmuuskeskuksesta kansalaisille niitä tabletteja kovin nopeasti saada.