Tunnettu koronadenialisti Olli Posti jatkaa valitsemallaan tiellä ja suoltaa somessa melkoista Putinin propagandaa.
Ilmiantakaa tuo kusipää.
Tekisi mieli sanoa, ja sanonkin, että parempi tapa minusta on jättää tuollaiset ressukat ihan täysin huomiotta. Ei linkkauksia noiden jutuista, ei mitään masinoitua vastaiskua, ei mitään. Huomiohuoria nuo ovat perimmiltään ja pahinta mitä voi tapahtua on, että ketään ei kiinnosta. Ilmiantaminen sataa lopulta niiden laariin ja ikäänkuin pönkittävät sitä narratiivia, että ovat oikeassa kun heidät pitää vaientaa.
Noin yleisesti em. henkilöstä sekä muista vastaavista hörhöistä on sanottava, että onhan se hieman paradoksaalista, että valtamedia eli tässä tapuksessa länsimedia on paha, joka suoltaa pelkkiä valheita ja propagandaa. Samaan aikaan sitten itämedian syötti niellään ihan sellaisenaan. Mä kun olin ehtinyt korona-pandemian aikana jo oppia, että nämä ovat niitä tyyppejä, jotka ”ottavat itse asioista selvää”. Onpa kyse sitten rokotteista, siruista, biopassista tai itse viruksesta. Millä tuollainen ”olen tehnyt omia tutkimuksia” -heppu perustelee kenellekään, että Kremlin syöttämä propaganda on totuus ja kaikki muu täyttä kusetusta. Ymmärtäisin jotenkin sen, että ei lähtisi kumpaankaan kelkkaan vaan etsisi sitä oikeaa totuutta vaikka maailman tappiin jostain noiden kahden väliltä.
No nyt tein jo itsekin vastoin toivettani ja annoin ihan turhaa huomiota tuolle loiselle.