Kyllä juuri näin. Venäläiselle maanpetturi on aina maanpetturi, vaikka pettäiskin venäläisten hyväksi. Sitten kun ei enää tyypistä ole hyötyä Venäjälle, niin saavat petturin palkan. Monen alueen/kansantasavallan johtajat sai tuta tuon 1930-1940- luvuilla. Meitä lähimmät Gylling ja Rovio.Olen ymmärtänyt, että Venäjällä vihataan maanpettureita. Siis ihan kaikkia maanpettureita, ei vain venäläisiä sellaisia. Ainakin toisen maailmansodan aikaan oli näin, enkä usko, että se olisi mihinkään muuttunut. Ulkomaalaisista, jotka maansa pettävät, imetään kaikki hyöty irti, jonka jälkeen ne heitetään koirille. Ilmeisesti Januksesta on nyt kaikki otettu irti. Kohta kun ne huomaa, että Suomi propagandaa ei enää tarvita, niin Bäckman saa alkaa varoa avoimia ikkunoita.
Kosti on käsittääkseni syntynyt ihan Venäjällä.Se on hyvä "journalisti"-Kostin ilkkua ja retostaa kun eihän missään nimessä ole tietenkään mahdollista että on itse seuraava karjavankkurilla loppusijoitukseen kuljetettava. Toki kaikki paska mikä aanusputkiseen osuu, otetaan ilomielin vastaan, riippumatta raportoivasta lähteestä.
Olisi mielenkiintoista tietää näiden nykyisten maanpettureiden lukumäärät itänaapurissamme, ja missä suhteessa lopulta päätyvät nykyversiolle gulagista vrt. Stalinin vainoissa murhatut punaiset suomalaiset. Toki nykyisin ainoastaan harhaisimmat fasismiin hurahtaneet ovat fyysisesti naapurimme hallinnoimilla alueilla, muiden tajutessa että paljon helpompaa ja kivempaa (ja fiksuimmat tajuavat että myös turvallisempaa) on harrastaa maanpetoksellisia toimia esimerkiksi itäpropagandaa ja salaliittopaskaa nettiin suoltamalla ihan kotomaan kamaralta Kelan tuilla, vaikka toki pitääkin aina muistaa urputtaa miten ahdistaa ja perseestä on Suomessa olo.
Tässä järkeviä jutteleva venäläinen. Sanoo mm, että venäläiset on itse natseja.
Viimeksi muokattu: