Onkohan tämä silta nyt siltä rinnakkaisyhteydeltä. Olisi kyllä mainio juttu, jos molemmat yhteydet on poikki.Kyllä nuo radat itään ovat sen verran ruuhkaisia, jotta ihan varmasti on isokin logistinen vaikutus, jos Baikal-Amur -rata (vihreä) on poissa pelistä. Sen lisäksi kun karttaa katsoo, niin eipä tuolta oikein löydy paikkaa, "mille ei ole korvaavaa rinnakkaisreittiä". Ei tuommonen mahdollinen tihutyö BAMilla liikennettä itään lopeta, mutta kyllä se sitä hidastaa, olkoonkin että koko Siperian rata on kaksilla kiskoilla.
"The SBU organized the Chernobaevka railway for the russians: a train with fuel exploded again in Buryatia The Russians fell into the trap of the SBU twice - another train with fuel exploded on the Baikal-Amur Railway. As our sources note, this explosion became the second stage of the SBU special operation to disable this important railway line. The Russians also use it for military logistics. The first freight train exploded directly in the Severnomoisky tunnel. To continue moving, the Russians began to use a bypass route passing through the Devil's Bridge. This is exactly what the SBU was counting on: while the train was passing over this high 35-meter bridge, the explosive devices embedded in it went off. As Russian telegram channels write, 6 tanks caught fire as a result of the explosion. Even a fire train arrived to put out the fire."