Venäjä hyökkää Ukrainaan

  • 10 196 608
  • 62 094
Suosikkijoukkue
Leijonat, Carolina Hurricanes
"Lähe Putin menee vielä ku ehdit" - T: Jatkoajan keskustelupalsta

Vielä parempi olisi seuraava teksti:
40:31 - Björninen (Anttila, Ohtamaa) 2-1

Ennen olympiafinaalia ROC:ia pidettiin ennakkosuosikkina, erityisesti venäläisten hyökkäyspelaamista pelättiin. Finaalissa Leijonat laittoi kuitenkin venäläiset kipsiin, ja vastustaja ei oikein missään vaiheessa päässyt vauhtiin. Neljä päivää myöhemmin Venäjä lähti kokeilmaan hyökkäyspeliään Ukrainaa vastaan, eivätkä tulokset ole olleet merkittävästi parempia venäläisten kannalta. Käsittääkseni Putinille urheilu on poliittinen väline, joten tuo finaalitappio saattoi myös kolhia kyseisen herran egoa, ja siksi tuo ehdottamani teksti.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Kymppi per nimimerkki kuulostaisi hyvältä. Valittaisiin vaikka eniten tykkäyksiä saanut tekstiehdotus, ehkä kuitenkin sellaiselta nimimerkiltä joka pottiin osallistuu. Olisikos jopa oman ketjun paikka?
Ehdottomasti olisi oman ketjun paikka, ja olen varmasti mukana, jos pottia aletaan koota.

Oma tekstiehdotukseni: ”Nimimerkin V. Putin valtaoikeudet on poistettu. Terveisin Moderaattorit.”
 

jalperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa,sympatiat Itä-Kaakkois-Suomi-Turku akselille

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
"Russia, your books are boring and people running down the stairs is not a movie." Family Guyta mukaillen.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Mä olen mukana, tarvittaessa useammallakin kympillä. "Putte,mä koulutan sua"
Pentti Matikaisen kunniaksi tekstiksi sopisi myös esim. "Olen kranaatti, en ennustaja".
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Velimies osti just perjantaina yhden kyrillisellä tekstillä, "veitte Petsamon, mutta Ukrainaa että varasta"

E: ja osallistun yhteishankintaan
 
Viimeksi muokattu:

lunde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Chicago Blackhawks, naiskiekko
Vielä parempi olisi seuraava teksti:
40:31 - Björninen (Anttila, Ohtamaa) 2-1
Olen ollut pitkään kyllästynyt jääkiekossa pyöriviin sotatermeihin ja ties mihin banalisoituun "talvisodan henkeen", mutta tässä tapauksessa kun Venäjä ja sitä ennen Neuvostoliitto on vuosikymmeniä valjastanut toistuvasti lähes kaiken huippu-urheilun palvelemaan omaa propagandaansa, olisin valmis syöttämään heille omaa lääkettään.

Jos tällainen kimppa tulee, niin lähden ehdottomasti mukaan joillain kympeillä. Itselläni ei ole varaa yksin tuollaista uudenvuoden paukkua kustantaa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jääkiekkoilun hengessä voisi myös laittaa Antero Mertarantaa: "Venäjä on lyöty!".

Asiaan: Liikekannallepanoa ei muodollisesti ole julistettu, mutta kyllä näiden twiittien perusteella se on jo hyvässä vauhdissa, ja näyttää kohdistuvan suuriin kaupunkeihin.



 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Mukana potissa ehdottomasti ja murkulaan klassikkoteksti: "Minä. Olen. Jatkoaika."

Voi jo kuulla miten mosahtaa. <3
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Jos noudatetaan vanhan Jatkoajan keskustelupalstan perinteitä niin ”Älä ala vittuilemaan Runkku” olisi ehdottomasti oikea teksti… Tai sitten perinteiset ”ÄTUUOMK”?
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Mites ehdotuksena klassinen "Näittekö minkä maalin kaveri iskee?!"
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Vielä parempi olisi seuraava teksti:
40:31 - Björninen (Anttila, Ohtamaa) 2-1

Ennen olympiafinaalia ROC:ia pidettiin ennakkosuosikkina, erityisesti venäläisten hyökkäyspelaamista pelättiin. Finaalissa Leijonat laittoi kuitenkin venäläiset kipsiin, ja vastustaja ei oikein missään vaiheessa päässyt vauhtiin. Neljä päivää myöhemmin Venäjä lähti kokeilmaan hyökkäyspeliään Ukrainaa vastaan, eivätkä tulokset ole olleet merkittävästi parempia venäläisten kannalta. Käsittääkseni Putinille urheilu on poliittinen väline, joten tuo finaalitappio saattoi myös kolhia kyseisen herran egoa, ja siksi tuo ehdottamani teksti.
Tässä mukana. Mihin saa suorittaa?
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Mukana potissa ehdottomasti ja murkulaan klassikkoteksti: "Minä. Olen. Jatkoaika."

Voi jo kuulla miten mosahtaa. <3

Minussa on jo monenlaista tekstiä, mutta tuota en halua.

Ite asiaan niin ottaisiko joku tuon yhteishankinnan hoitaakseen? Joku ketjuun aktiivisesti kirjoitellut @jalperi .@chauron @Sistis @tres11 @Mojo

Kerätään ensin osallistujat ja summat YV viesteillä ja sitten vaan tilitetään omat osuudet ja ja yksi pistää tilauksen eteenpäin. Päätetään sillä porukalla teksti. Ite äänestän tekstiä jolla saa tässä kukkamodejen maailmassa elämän ensimmäisen pelikiellon niin kerron sen sitten kun porukka on YV ketjussa.

Sorit, minusta ei nyt ole organisoimaan kun olen joka saatanan hommassa mukana ja rahoja on keräiltävänä MM-reissusta, Rukan pipolätkästä ja HFC:stä sekä sekalainen määrä ihmisiä on erilaisia summia pystyssä muutenkin niin en nyt ota yhtään järjestettävää hommaa.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
- "Backhand, forehand, pum-pum-pum — ja laatta häkkiin." - Don Tami Tamminen
- "Tässä Rod Weeryn tilastoja." Pentti Lindegren
- Varaluistimet
- ”Ny rillataan” - Juti
- ”Laitetaan Tampere sekaisin” - Juti
- ”Hyvä!” - Jari Kurri

No joo, siis näitähän riittää, mukana ollaan.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
En tiedä voiko tuo pitää paikkaansa, mutta hyvältähän se kuulostaa mikäli ryysyillä olisivat ohjukset noin vähissä ja eihän niillä itsellään tuotanto ainakaan mitenkään tehokasta nykytilanteessa ole. Ja tuskin ne mitään isompia toimituksia saavat muista roistovaltioista kuten Iran tai P-Korea, joten sikäli tiedustelutietoihin voisi luottaakin. Länsi vaan toimittaa lisää ammuksia sekä aseistusta, niin hyvä tästä vielä tulee, kun Putinillakin alkavat näköjään olla jo äärimmäiset keinot käytössään haaliessaan lisää örkkejä tykinruoaksi enemmissä määrin jopa suurkaupungeistakin, valtion siirtyessä suunnitelmallisesti kohti sotataloutta, pakotteiden nakertaessa muutenkin taloutta hitaasti mutta varmasti ja näyttää tuo pakka hajoavan koko ajan enemmän ja enemmän käsiin, vaikka muuta yritetään esittääkin.

IS:

Ukrainan tiedustelu: Venäjällä ohjuksia enää kahteen laajaan hyökkäykseen

Ukrainan sotilastiedustelupäällikkö Kyrylo Budanovin mukaan Venäjällä on ohjuksia enää kahteen laajamittaiseen hyökkäykseen. Asiasta uutisoi Kyiv Independent.

Budanov sanoi ukrainalaisen ICTV:n haastattelussa, että uudet ohjusiskujen aallot vaativat jopa kahden kuukauden valmistelun. Hänen mukaansa Venäjällä on maaliskuuhun mennessä kriittinen puute ohjuksista.

Ukrainan armeija on sanonut, että Venäjä valmistaa aktiivisesti uusia ohjuksia ja käyttää niitä välittömästi valmistumisen jälkeen.

Budanov myös tuki puolustusministeri Oleksii Reznikovin väitettä, jonka mukaan Venäjä ottaisi 5. tammikuuta alkaen käyttöön alle 55-vuotiaiden miesten maastapoistumiskiellon. Kielto koskisi ukrainalaisten mukaan myös Valko-Venäjää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös