Venäjä hyökkää Ukrainaan

  • 10 025 845
  • 61 561

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos nuo Twitterissä leviävät videot pitävät paikkansa niin taitaa paatti mennä pohjaan. Varmaan menee tovi, että saadaan vahvistus.

Väitetään Turkkilaisten kuvaamaksi.
Kovasti epäilyttävä ja epäselvä video. Voi olla jostain pelistä. Mua epäilyttää nopeasti liikkuva kamera ja liekit.

Tutka pyörii. Siis ehjä ja saa sähköä. Voi tietysti olla aito...
 

Löysäranne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Oranje
Jos nuo Twitterissä leviävät videot pitävät paikkansa niin taitaa paatti mennä pohjaan. Varmaan menee tovi, että saadaan vahvistus.

Väitetään Turkkilaisten kuvaamaksi.



Jos tämä pitää paikkansa, niin ansaitsee kyllä pari sormenleveyttä laadukasta mallasviskiä. Toisin kuin Moskva, on keltaisen moderneinta kalustoa. Jää onneksi muutamat Kalibrit ampumatta siviilien niskaan!
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Voitonpäivän automarssi lähestyy. Kylläpä olisi nyt auto- ja mp-harrastajilla paikka rakentaa oma kulkue siihe rinnalle sinikeltaiset liehuen. Hajoittaisi letkan ensin jokaisissa liikennevaloissa töpeksimällä, hidastamalla letkan viimeisiä, pitämällä kaistoja tukossa, pysymällä koko ajan kulkueessa kiinni, huudattamalla stereoista Bayraktaria jne.

Olisin mukana, vaikkei minulla harrastekalustoa olekaan.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Kovasti epäilyttävä ja epäselvä video. Voi olla jostain pelistä. Mua epäilyttää nopeasti liikkuva kamera ja liekit.

Tutka pyörii. Siis ehjä ja saa sähköä. Voi tietysti olla aito...

Jep. Ei tuosta osaa sanoa yhtään mitään. Kolmannen osapuolen vahvistusta saadaan varmasti odottaa.
 

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
Jos nuo Twitterissä leviävät videot pitävät paikkansa niin taitaa paatti mennä pohjaan. Varmaan menee tovi, että saadaan vahvistus.

Väitetään Turkkilaisten kuvaamaksi.




Jotain indikaatiota tuosta (tai jonkin muun tapahtumisesta) on se, että USA:n että brittien tiedustelukoneet tutkivat tuolla merta. Voihan ne toki tutkia jotain muutakin.







 
Mistäs tämä Krivak-luokka on nyt vedetty mukaan? Aikaisemminhan oli puhetta Grigorovich-luokasta. Odotellaan siis vahvistusta, eiköhän se viikonlopuna aikana jo selviä.

Kiinnostava juttuhan tämä olisi, mikäli osuman on tosiaankin saanut niinkin moderni alus kuin Grigorovich. Kyseessä kuitenkin jotakuinkin uusinta uutta sikäläisessä laivastossa ja 2010-luvun tekele, jykevällä omasuoja-aseistuksella. Krivak puolestaan vanha romu, kuten Moskva oli.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jotain indikaatiota tuosta (tai jonkin muun tapahtumisesta) on se, että USA:n että brittien tiedustelukoneet tutkivat tuolla merta. Voihan ne toki tutkia jotain muutakin.

Kyllä, ja sekin, että Ukrainan armeijan esikunta kertoo osumasta fregattiin, indikoi myös siitä, että jotain siellä on tapahtunut:

 
Viimeksi muokattu:

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Voitonpäivän automarssi lähestyy. Kylläpä olisi nyt auto- ja mp-harrastajilla paikka rakentaa oma kulkue siihe rinnalle sinikeltaiset liehuen. Hajoittaisi letkan ensin jokaisissa liikennevaloissa töpeksimällä, hidastamalla letkan viimeisiä, pitämällä kaistoja tukossa, pysymällä koko ajan kulkueessa kiinni, huudattamalla stereoista Bayraktaria jne.

Olisin mukana, vaikkei minulla harrastekalustoa olekaan.
NLAW:n ja Javelinin käyttö on varmaan poissa laskuista tämän possujunan kohdalla, joten Terveiden Käsien hengessä: Pissaa ja kakkaa.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
NLAW:n ja Javelinin käyttö on varmaan poissa laskuista tämän possujunan kohdalla, joten Terveiden Käsien hengessä: Pissaa ja kakkaa.
Ei kai nyt sentään. Ihan vaan mukavaa autoilua! Itse ainakin voisin osoittaa mieltä vaikkapa Venäjävapaan e85 polttoaineen (jota käytän autossani) käytön yleistymisen puolesta.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Jos jättäisi pesukoneen tien viereen, niin pysähtyisikö nämä pöllimään sen?
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos jättäisi pesukoneen tien viereen, niin pysähtyisikö nämä pöllimään sen?
En tiedä, mutta minulla on yksi joutava pesukone varalla tienviereen sijoitettavaksi - hidaste se on pienikin hidaste.

Lisäksi olen jättänyt perseeni rasvaamatta - ei se minullekaan helppoa ole, mutta ei se helppoa ole heillekään.

Naiset ja lapset on jo ajettu hankeen, kuten tapana on eli siirretty turvaan.

Anteeksi jo etukäteen, mutta hieman vituttaa tämä velivenäläisen toiminta.
 
F

Flonaldo

Jotain indikaatiota tuosta (tai jonkin muun tapahtumisesta) on se, että USA:n että brittien tiedustelukoneet tutkivat tuolla merta. Voihan ne toki tutkia jotain muutakin.
Tässä ei ole kyllä mitään uutta. Global Hawkit ovat ajaneet tuota reittiä, Puolan itärajaa, Romaniassa nyt 3kk putkeen joka vuorokauden n. joka hetki. Samoin ilmatankkerit - ja luonnollisesti myös hävittäjät (joilla ei toki transponderit ole päällä toisin kuin noilla droneilla ja tankkereilla).

Osin noiden avullahan USA/UK sitä tiedustelutietoa on koko ajan tuottanut. Ajavat niin lähellä kuin mahdollista ja kantama mistä pystyvät sitä kautta signaaleja saamaan kattaa Mustallamerellä ihan Odessaan asti.
 

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös