Vemppaa ei ollut, mutta yks viikko meni PohSS:ssa kuumeessa. Pirut vaativat vielä yhden kuumeettoman päivän ennen poispäästämistä ja kun torstaina oli vielä pikkuisen jäljellä, niin joutui viettämään viikonlopun siellä. Ei hyvä... Ai niin, 330 vrk.
Viestin lähetti krobbe
Palvelusaika 330 eikä ainuttakaan vemppa (vitun lapsellinen termi veepeelle)-päivää. Nykynuoriso taitaa olla varsinaista vemppulaporukkaa, lorvitaan ja vielä leuhkitaan sillä. Miehisyys on katoamassa suomalaisista koiraspuolisista "korpisotureista".
Vemppa on VMTL.Viestin lähetti krobbe
Palvelusaika 330 eikä ainuttakaan vemppa (vitun lapsellinen termi veepeelle)-päivää.
Viestin lähetti JanJ
Vemppa on VMTL.
Mutta kylla sa viela opit :)
Viestin lähetti JanJ
Vemppa on VMTL.
Mutta kylla sa viela opit :)
Viestin lähetti tuuski
Siis VMTL, VUP, VPO, VP, VL, VKKV, OKKV, NKV, maiharivapautus, jiiännee = VEMPPA.
Viestin lähetti krobbe
Voi herranen aika, ei siellä tosiaan taideta muuta tehdä nykyään kuin keksiä erillaisia kirjainyhdistelmiä, joittenka antamalla valtuutuksella sitten vedetään lonkkaa.
Sanoo "mies" :)Viestin lähetti krobbe
Kai näillä helvetin pc-partisaaneilla on siellä vemppojen lisäksi kaikki muutkin vapudet, tarviiko siellä edes syödä itse vai syötetäänkö siellä nykyään?
Viestin lähetti JanJ
Sanoo "mies" :)
Jos et tieda termeja, tuskin olet edes ollut intissa. Itsella aikaa toistakymmenta vuotta, sulla tuskin leima kuiva. Vai onko Leima Pepussa?
Joo, provoketjun kamaa. Krobe vaan tekee sen itse, ja vastaan tekemalla itse kannissa.
Viestin lähetti Vakio
Kolme päivää lojuin sairaalassa kuumeessa. Muistaakseni koko muu 330 vrk meni ilman vempuloita.