Taas sinä jätät vastaamatta kysymykseen... Minä olen jo vastannut tähän kysymykseesi kerran aikaisemmin.
Mihin jätin vastaamatta ja missä olet vastannut kysymykseeni?
Taas sinä jätät vastaamatta kysymykseen... Minä olen jo vastannut tähän kysymykseesi kerran aikaisemmin.
Tässä ketjussa olen vastannut. Ja kysynyt.Mihin jätin vastaamatta ja missä olet vastannut kysymykseeni?
Minusta se olisi sinun tehtävä nyt perustella miksei järjestely muka voi toimia kun se on jo jossain otettu käyttöön ja toimivaksi todettu.
Jos se on toimivaksi todettu, niin miksei se ole laajemmalti käytössä? Ainahan haetaan parempia toimintamalleja.Tässä ketjussa olen vastannut. Ja kysynyt.
Miten niin "jos'?Jos se on toimivaksi todettu
No "kun" se on kerran todettu toimivaksi, niin miksei se ole heti levinnyt laajemmalle? Yleensä kai hyvät ja toimivat ideat leviävät kulovalkean tavoin.Miten niin "jos'?
Tämä onkin juuri se kysymys johon olen antanut mielipiteeni tässä ketjussa jo aiemmin. Löytyy hakutoiminnolla jos oikeasti kiinnosta.No "kun" se on kerran todettu toimivaksi, niin miksei se ole heti levinnyt laajemmalle?
Vaatisi ensinnäkin kuvatun kaltaisen tilanteen tehtaalla, yksityisellä ja mahdollisuuden palkata joustavasti. Sekä tietenkin paremman suojan lakoilta jne.Kerropa sinä miksi nuo artikkelissa mainitut esimerkit ovat niin poikkeuksellisia ettei ne toimisi missään muualla?
Shakkipeliänne saattaisi avata paremmin alla oleva Suomen Kuvalehden jutun lukeminen (käsittelee myös samaa Ruotsin firmaa). Vastausta löytyy siitä, miksi työajan lyhentäminen saattaisi sopia hyvinkin yksityiselle puolelle, mutta tulisi kalliiksi Lin ehdottamalle julkiselle sektorille:
Liian hyvää ollakseen totta - 48/2015 - Suomenkuvalehti.fi
Sen verran kommentoin, ettei nuo L:n paprut kerro kaikkea, eikä edes ne, joilla on heikommin läpi menneet aineet. Tiedän erään sisarusparvenkin, josta kaikki kirjoittivat L:t, kuudesta aineesta, teoriassa loistavaa, käytännössä? Juu...täysiä tumpeloita=)
Juuri englannin, suomen ja ranskan kaltaisista aineista on melko helppo saada laudatureita heikoillakin älynlahjoilla, kun fiksut ihmiset keskittyvät lukemaan matematiikkaa, fysiikkaa ja kemiaa. Li Anderssonin käsienheiluttelua aika paljon nähneenä minua ei lainkaan yllätä se, että hän skippasi lukiossa täysin matematiikan opinnot. Eli juuri sen aineen, jossa älykkyydestä voisi olla hyötyä.
Juuri englannin, suomen ja ranskan kaltaisista aineista on melko helppo saada laudatureita heikoillakin älynlahjoilla, kun fiksut ihmiset keskittyvät lukemaan matematiikkaa, fysiikkaa ja kemiaa. Li Anderssonin käsienheiluttelua aika paljon nähneenä minua ei lainkaan yllätä se, että hän skippasi lukiossa täysin matematiikan opinnot. Eli juuri sen aineen, jossa älykkyydestä voisi olla hyötyä.
älykkäätkin ovat aika tavallisia persoonia
Teuvo Hakkarainen on vaalivoiton päässä presidenttiydestä. En osaa kuitenkaan pitää häntä erityisen älykkäänä.Nyt hän on vaalivoiton päässä pääministerin asemasta.
Älykkäänä ihmisenä Andersson hoiti opiskelut helpoimman kautta, rikkaat vanhemmat mahdollistivat tämän.
Älykkäänä ihmisenä Andersson hoiti opiskelut helpoimman kautta, rikkaat vanhemmat mahdollistivat tämän. Nyt hän on vaalivoiton päässä pääministerin asemasta.
Tuota, kuinka todennäköisenä pidät sitä skenaariota, että vassarit nousevat Suomen suurimmaksi puolueeksi seuraavan 20 vuoden aikana?
Älykkäät ihmiset ovat keskivertokansalaisen silmin katsottuna usein aika outoja. Älykkyys ei ole kovin miellyttävä piirre ihmisessä.
No nyt me päästiin asiaan. On älykästä jättää laskennon alkeet opettelematta, koska niitä ei elämässä tarvitse. Voimmekin todeta, että myös Jyrki Katainen, Jesse Puljujärvi, Vappu Pimiä ja Jare Tiihonen ovat selvästi älykkäitä ihmisiä, kun eivät tuhlanneet kallista aikaansa alkeellisen laskutaidon hankkimiseen.
Jos on rikkaat vanhemmat, ei tarvitse keskittyä turhaan, voi keskittyä olennaiseen, valtaan.
Suomenruotsalaisena on ollut mahdollisuus siitä ruotsista napata se helppo lisä-ällä
Ei se varmasti pala kakkua ole kenellekään. Pidän kuitenkin suuremmassa arvossa kyseisen naisen kaikkia muita älliä. Jo mainitsemieni kahden aineen lisäksi esimerkiksi Ranskaa ja Venäjää.Tässä mä vähän tipuin kärryiltä. Miten suomenruotsalaisuus tähän liittyy? Onko meille suomenkielisillekin mielestäsi laudatur suomesta ihan pala kakkua, kun kyseessä on äidinkielemme?
Pidän kuitenkin suuremmassa arvossa kyseisen naisen kaikkia muita älliä. Jo mainitsemieni kahden aineen lisäksi esimerkiksi Ranskaa ja Venäjää.