Tässä nyt olen minä sekä varsinkin TQoFE yrittäneet sinulle selittää miten tämä asia menee vartijan puolesta, joka on mielestäsi vitun urpo.....
Jännää on se, että ainoa tieto (tässäkin) asiassa on se mitä tämä "urpo" faija on sanonu ja lisänä tavaratalon johtaja, joka on pahoitellut, eikä sanallakaan vihjannut miehen olleen väärässä.
Vartijaosasto täällä on mm. väittänyt tämän alkujaan pöllineen tuon pallon ja muuta urpoa.
Lopuksi sitten mennään sen taakse, että totuutta ei voi kertoa, koska asiakaspalveluala. Tästä keskustelustako se sitten löytyy? Se nyt on vaan niin, että jos ei ole mitään millä kumota faijan juttua, niin kannattaa pitää turpa kiinni.
Ymmärrän kyllä, että vartija saattaa joskus joutua tekemään jotain, mitä ei välttämättä itse tekisi, mutta rajansa kaikella. Yksittäinen ilmapallo, mikä muutenkin päätyy roskiin, ei ole mitenkään sen arvoinen, että se mennään ottamaan lapsen kädestä (tässä tapauksessa vielä ilmeisesti solmussa käden ympärillä), sen nyt luulisi jokaisen vartijankin tajuavan. Stokkan prosessit on kusseet ja täällä syytetään äijää varkaaksi koska vartija on jumalasta seuraava tai jotain.
Onko stokkalla muuten edes ulkoisia vartijoita, ettei vain olisi ihan omaa henkilökuntaa nekin.