Ole hyvä ja kerro miten sinä olisit estänyt tämän ilmapallon ryöstön?
Onko tämä kompa?
En olisi vienyt ilmapalloa ulos Stokkalta.
Ole hyvä ja kerro miten sinä olisit estänyt tämän ilmapallon ryöstön?
Onko tämä kompa?
En olisi vienyt ilmapalloa ulos Stokkalta.
Ei jumalauta. Lässytät tilanteesta, että et katsoisi vartijan vierestä tekevän tällaista. Sitten tämä vastaus. Hyvänen aika sentään.
Tarkasti katseltuani en löytänyt tuollaista faktaa hänen sanomisistaan. Voitko osoittaa minulle kohdan, koska töitäkin täytyisi tässä sivussa paiskia.
Oletko hieman hidas? Vai ilmaisinko itseäni epäselvästi?
.
Tämäkin keskustelu meni taas täysin plörinäksi, kun trollaus alkoi. Tai jos ei ole trollia, niin aika heikot sosiaaliset lahjat on, jos mitään muuta kuin omaa mielipidettä ei voi hyväksyä ja sitä tuetaan lainaamalla lauseita sieltä ja täältä, että saataisiin se oma mielipide varmasti vahvimman näköiseksi. Mut kai tää on pääasia, että jotain keskustelua edes syntyy?
Luultavasti olet molempia ja epäilemättä myös persu. Kysyin sinulta kysymyksen johon et vastannut vaan rupesit saivartelmaan kuin mikäin Soini. Olisi helvetin ystävällistä vastata, että miten sinä toimit tilanteessa jossa vartija tulee hakemaan 2-vuotiaalta james-potkukelkaltasi ilmapalloa.
Eikös se jo tuossa aikaisemmin tullut. Eli selittäisin pojalleni että pallo pitää palauttaa. Ottaisin sen ITSE pojaltani ja ojentaisin vartijalle.
Ei kai tämä ole tuon monimutkaisempaa?
Luultavasti olet molempia ja epäilemättä myös persu. Kysyin sinulta kysymyksen johon et vastannut vaan rupesit saivartelmaan kuin mikäin Soini. Olisi helvetin ystävällistä vastata, että miten sinä toimit tilanteessa jossa vartija tulee hakemaan 2-vuotiaalta james-potkukelkaltasi ilmapalloa.
Hetkinen. Kysyinkö minä sinulta jotakin vai onko tässä jotain päällekäisiä nimimerkkejä? Mutta joo, luultavasti myös itse toimisin noin. Siitäkin huolimatta, että olisin tuohtunut vartijan toiminnasta.
Moi Tombe76. Juurihan sinä vastasit. En viitsi vinkata. Korjaa luusi.Heh. Minä juuri vastasin tähän mutta taisi sinulta mennä täysin ohi. Olin siis helvetin ystävällinen ja vastasin mutta ilmeisesti sinulla on ongelmia luetun ymmärtämisessä.
Jätän tämän tähän itsesi tutkimista varten. Se, että joku on asiasta toista mieltä ei tee ihmisestä trollia, alkoholistia taikka ihmispersettä. Mutta hyvin sinä purat itseäsi.
En minä vihaa vartijoita. Lähipiirissäni on turvallisuusalalla työskenteleviä ihmisiä ja arvostan heitä monella tapaa. En usko, että heistä olisi kukaan vienyt 2-vuotiaalta mainosilmapalloa, mutta niin naiivi minä olen.Korkki kiinni Charles, sulta lähti tämä lapasesta pahasti. Ymmärrän että vihaat vartijoita mutta se että pistät oman ideologiasi lasten edun edelle on käsittämätöntä.
En minä vihaa vartijoita. Lähipiirissäni on turvallisuusalalla työskenteleviä ihmisiä ja arvostan heitä monella tapaa. En usko, että heistä olisi kukaan vienyt 2-vuotiaalta mainosilmapalloa, mutta niin naiivi minä olen.
Jos sinulla on vaihtoehto että joko vartija vie pallon pois lapseltasi tai itse otat pallon pois ja annat sen vartijalle niin eikö valinta ole aika helppo? Vain sokea ideologisti valitsee ensimmäisen vaihtoehdon.
Ja en usko sekuntiakaan ensimmäistä lausettasi. Sinun stevari-natsi-sika asenne haisee kauas.
Voi olla, että tahtoisin toimia sokean idelogiani mukaan,
mutta myönnän olevani samanlainen miestussu kuin monet muutkin täällä.
Kuten jo aiemmin sinulle vastasin Tombe, luultavasti selittäisin tilanteen lapselleni. Toinen asia on sitten ymmärtääkö lapseni sitä. Ja minulle on ihan sama mitä sinä uskot, mutta auktoriteetteja kyseenalaistavaksi minut kasvatti isäni joka on lakimies. Ironista?
Tämä selittää paljon. Ja se on aika huolestuttavaa.
Eli pidät kaikkia niitä jotka ovat samaa mieltä kanssasi "miestussuina"? Okei.
Voit tietysti yrittää niputtaa kaikki sinun kanssasi eri mieltä olevat yhdeksi kirjoittajaksi useamman nimimerkin alla mutta vähänkin fiksumpi tyyppi tajuaisi kuinka naurettavaa se on.
Se että sinun lakimies-isäsi kasvatti sinut auktoriteetteja kyseenalaistavaksi herättää useamman kysymyksen mutta niillä ei ole relevanssia tähän caseen.
Siis luit oikein: Ne todella hälytti vartijan kovistelee kaksivuotiasta ja sen isää liikkeen ulkopuolelle.
auktoriteetteja kyseenalaistavaksi minut kasvatti isäni joka on lakimies. Ironista?
Tuota isää ei käy ainakaan yhtään sääliksi, jos herra on sellainen pröystäilijä ja snobbailija, että "lapsen arkea helpottavat kulutustuotteet" pitää hakea Stokkalta. Saa niitä Halpa-Hallistakin.
Kartta käteen. Eiköhän helsinkiläiselle snobi-isälle tule kuitenkin halvemmaksi asioida Stockmannilla kuin Halpa-Hallissa - lähin Halpa-Halli kun sijaitsee vajaan kahden sadan kilometrin päässä Tampereella.
Jaa. No eiköhän sieltä Helsingistäkin silti löydy niitä kansankauppoja tuon porvari-Stokkan vastapainoksi. Osa tuon sosiaaliseen mediaan avautumisen pointtiahan oli eittämättä myös tuoda julki sitä, että "katsokaapas minua, minä olenkin vähän parempaa väkeä, kun shoppailen Stockmannilla".
Jaa. No eiköhän sieltä Helsingistäkin silti löydy niitä kansankauppoja tuon porvari-Stokkan vastapainoksi. Osa tuon sosiaaliseen mediaan avautumisen pointtiahan oli eittämättä myös tuoda julki sitä, että "katsokaapas minua, minä olenkin vähän parempaa väkeä, kun shoppailen Stockmannilla".
Ja ainakin esimerkiksi Stockmannin Herkku on sitä paitsi ihan kilpailukykyinen hintojensa suhteen. Valikoima on laaja, mutta hintataso on ihan normaali. Halvempaa se olisi sieltä ruokiaan ostaa kuin jostain Siwasta, jossa on kallista ja valikoima mitä on.