Tästä olen erimieltä. Ominaisuuksia löytyy olla Viljasta parempi kiekollinen pakki.Koska Vuorisalo ei omaa lähellekään vastaavaa potentiaalia.
Tästä olen erimieltä. Ominaisuuksia löytyy olla Viljasta parempi kiekollinen pakki.Koska Vuorisalo ei omaa lähellekään vastaavaa potentiaalia.
Mistä luulet tämän johtuvan. 1+1= ?
Toistot harjoituksissa kehittää pelaajaa yhtä nopeasti kuin jäätikkö sulaa.
Koska Vuorisalo ei omaa lähellekään vastaavaa potentiaalia.
Toistot harjoituksissa kehittää pelaajaa yhtä nopeasti kuin jäätikkö sulaa.
Kiitti nauruista. Eli harjoittelet jonkun asian ja se sitten toimii automaattisesti itse pelissä? xD XD Meinaatko että esim. Viljanen oppii sijoittumaan paremmin harjoittelemalla kuin pelaamalla?Älä lähde kommentoimaan asioita, joista sinulla ei selkeästi ole minkään näköistä käsitystä. Harjoittelulla automatisoidaan toiminta peleissä, pelaamalla kuntoon on menneisyyttä.
Tiedät varsin hyvin.Koskeeko tämä muitakin kuin Viljasta?
Kiitti nauruista. Eli harjoittelet jonkun asian ja se sitten toimii automaattisesti itse pelissä? xD XD Meinaatko että esim. Viljanen oppii sijoittumaan paremmin harjoittelemalla kuin pelaamalla?
Harjoituksissa harjoitellaan oikeaa tapaa ja pelaamalla poisopitaan väärästä.Kyllä, harjoituksissa opetellaan oikea tapa ja poisopitaan väärästä.
Tiedät varsin hyvin.
Eli harjoittelet jonkun asian ja se sitten toimii automaattisesti itse pelissä? xD XD Meinaatko että esim. Viljanen oppii sijoittumaan paremmin harjoittelemalla kuin pelaamalla?
Harjoituksissa harjoitellaan oikeaa tapaa ja pelaamalla poisopitaan väärästä.
Kiitti nauruista. Eli harjoittelet jonkun asian ja se sitten toimii automaattisesti itse pelissä? xD XD Meinaatko että esim. Viljanen oppii sijoittumaan paremmin harjoittelemalla kuin pelaamalla?
Ei siinä määrin kuin pelaaminen.Olit käsittääkseni sitä mieltä että harjoittelu ei kehitä
Harjoittelun avulla tiedetään mihin pitäisi pyrkiä. Toistot tositilanteessa johtaa selkäydinpelaamiseen.Automaatio on huono sana, nähdäkseni pointti oli siinä että riittävä määrä toistoja luo pohjan sille, että tositilanteessa tekeminen tulee selkäytimestä. Kun puhutaan selkäydinpelaamista, siinä on aina taustalla toistoja, ei se hyvä peli vain ilmesty pelaajaan jostakin.
Harjoittelun avulla tiedetään mihin pitäisi pyrkiä. Toistot tositilanteessa johtaa selkäydinpelaamiseen.
Niemi toimi Ässien menttaalivalmentajana edelliset viisi kautta. Saanut monesti ylistäviä kommentteja mm. Antti Raannalta, Aleksi Saarelalta ja monelta muulta, sekä tietysti Karri Kiveltä. Ässien ohella kuului myös Suomen U20 joukkueeseen. Suomen mestaruus ja pari MM-kultaa ihan ok saavutukset.En tiedä kuka tämä Niemi on, joten minun on mahdotonta asiaa kommentoida.
Harjoittelun avulla tiedetään mihin pitäisi pyrkiä. Toistot tositilanteessa johtaa selkäydinpelaamiseen.
Iso menetys Ässille. Täyden hyödyn saaminen menttaalivalmennuksesta edellyttää tosin tietysti saumattomasti toimivaa yhteistyötä valmennuksen kanssa.
Niemi toimi Ässien menttaalivalmentajana edelliset viisi kautta. Saanut monesti ylistäviä kommentteja mm. Antti Raannalta, Aleksi Saarelalta ja monelta muulta, sekä tietysti Karri Kiveltä. Ässien ohella kuului myös Suomen U20 joukkueeseen. Suomen mestaruus ja pari MM-kultaa ihan ok saavutukset.
Erikoista kun olet kuitenkin Ässiä seurannut, ettet tiennyt kuka Melina Niemi on. Toisaalta ymmärrettävää, koska hyvin vähän nostettiin julkisuudessa esille.
Iso menetys Ässille. Täyden hyödyn saaminen menttaalivalmennuksesta edellyttää tosin tietysti saumattomasti toimivaa yhteistyötä valmennuksen kanssa.
Henkisestä valmennuksesta olisi tänä kesänä/syksynä voinut olla suurta apua Aholle esimerkiksi juuri Viljasen, Ruotsalaisen, Wallin, Vuorisalon jne. kanssa.
En tiedä. Toimiiko kukaan?Valmentaja valitsee oman tiiminsä. Kuka nyt toimii Ässien mentaalivalmentajana?
Ei ainakaan julkisuuteen ole kerottu kenekään tulleen tilalle. Kauanko Niemi muuten edes oli mukana, omien muistikuvien mukaan kauden tai korkeintaan kaksi?En tiedä. Toimiiko kukaan?
Ponnistamalla tosipaikan aiheuttamassa psyykkisessä paineessa useaan otteeseen. Kokemuksen myötä. Simulaatiossa niitä paineita ei ole. Mutta niin, eiköhän mennä jo eteenpäin.Mitä veikkaat, miten varmistetaan että tosipaikassa eli kilpailussa ponnistus on juuri sellainen kuin pitääkin?
Ei hajuakaan Ahon mielipiteestä asiasta. Jos ei sovi Ahon tyyliin toimia, niin ei sitten sovi. Ei kai siitä silti syyttää miestä tarvitse.Ahon syytä siis tämäkin?
Tulikos tämä Niemi aikanaan Rockyn aloitteesta Ässiin?
Viisi kautta, 2011-2016.Ei ainakaan julkisuuteen ole kerottu kenekään tulleen tilalle. Kauanko Niemi muuten edes oli mukana, omien muistikuvien mukaan kauden tai korkeintaan kaksi?
Olikos se tosiaan niin kauan, no mun muisti on mikä on. Toivottavasti löytävät tilalle pätevän henkilön, saattaa olla mentaalipuolella korjattavaa jos Kyrpä-Jykä sattuu pahalle päälle.Viisi kautta, 2011-2016.