Individual
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Post-rock/ Post-punk
Costello sai hirvitysbiisistä Äidit ja tyttäret ihan kuunneltavan version. Ehkä se on nuo kasari/ voimaballadi-vaikutteet, jotka toivat vähän sitä särmää, mitä alkuperäisteoksesta uupui.
Siinä ja tässä, mutta suurinpiirtein yhtä hyvin nyt ainakin. Hienosti veti. Ei ole kovin helppo biisi laulaa. Ja vielä tuollaisessa paikassa.Onks se väärin todeta, jos tämä Waldon solisti lauloi biisiä paremmin kuin Ilta itse?
Samoja ajatuksia täältä. Lisäksi hiukan ehkä jopa ärsytti se, että kaikki biisit olivat enemmän tai vielä enemmän mollivoittoisia. Olisin toivonut edes jonkun biisin olevan hiukan iloisempaa.Hippasen oli nyt ohijakso. Kyllä tämä formaatti sitten kumminkin vaan vaatii sen, että sillä "päivänsankarilla" on jonkinlainen urakaari takana ja vähän jotain mielenkiintoisia anekdootteja siitä urasta. Nythän ainakin minulle ainut edes hieman mielenkiintoinen juttu oli se kuinka Ilta repäistiin käytännössä tuntemattomuudesta Cheekin fiittaajaksi. Ja sekin käytiin aika nopeasti läpi.
Vastoin omia odotuksiani Hectorin päivä oli oikein onnistunut. Parempi kuin Katri Helenan vastaava. Pahimmillaan lopputuotos kun voi olla kädenlämpöistä keskinäisen mukakehuilun piirileikkiä. Rentoa ja omaperäistä kuin euroviisujuontajien keskinäinen replojen heittely.Seuraavaksi on sitten vissiin taas tämmönen ulkopuolelta kiikutetun random-janarin päivä, kun Hector tuonne saapuu ja sille sitten lauletaan.
Hietalan Deep Purple -henkinen renderöinti "Lehdetön puu"-tunnelmoinnista oli onnistunut. Wäinölän (?) sovitus jätti tutulla tavalla kovimman jytkeen loppuun.
Tuomas Wäinölälle olisi voinut laittaa pöytään oman tuolin.
Mietin itsekin, että Marko ja Tuomas varmasti keskenään kuunnellut monia tämän kauden biisiehdokkaita. Ehkä jopa Tuomas on alkujaan ehdottanut monia sovitettavaksi.
No ei sillä, olen kauan ollut aikas kova Wäinölä-fani, ja tämä kelpaa allekirjoittaneelle.
Joo, onhan tuonne lavalle vuosien varrella tuotu huomattavan paljon huonompia "lisäesiintyjiä", kuin Tuomas. Joten hyvä lisä ollut.