Vaatteet on mun aatteet...

  • 99 512
  • 536

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Muotia en seuraa ollenkaan enkä oikein ymmärrä, miksi kukaan muukaan tekee niin. Paljon järkevämpää on valita omaa vartaloa imartelevia, omaan persoonaan ja tyyliin sopivia vaatteita.

Hyvin sanottu. Muotihan on niille joilla ei ole mitään tajua itsellä miten pukeutua niin että näyttää hyvälle ja niille joiden päätöksentekokyky on lampaan luokkaa. Eli kaikki muutkin pukeutuvat näin.
Eri asia on sitten ns. klassinen tyyli, jonka taas määrittävät monellakin kohtaa käytöstavat, tilaisuus johon pukeudutaan jne.
 

scholl

Jäsen
Onko täällä muita, jotka todistaa Karhun uutta tulemista katukuvaan? Itse omistan yhdet siniset Fulcrum Star- kengät, punaisen verkkatakin ja valkosen vanhanliitonmallisen hiihtopipon. Karhu tekee ainakin mun mielestä ihan makeita vaatteita ja onhan niissä kuteissa sellanen tuulipukukansan tuulahdus!

Arhinmäestäkö johtuu? Mullakin on muuten yhdet ns. retrolenkkarit. NB 574. Johtuu jalkavaivoistani, jonka takia kesällä on mukava välillä käppäillä kadulla kengissä, joissa on vaimennusta ja kanta ei hirveän matala. Silti ne eivät näytä tyyliin peruslenkkareita, joilla voi käydä vain juoksemassa.

Iloisia yllätyksiä. Eilen mulle tuli vaatteita maailmalta, samoin tänään. Eilen oli ongelmia taas toimituksen kanssa ja se meni Postiin, josta se oli hankala hakea. En kyllä tajua, koska olin siihen klon aikaan himassa, jolloin lähetystä muka oli yritetty toimittaa. No tänään joku toi aamulla. Mulla on helmikuussa joulu, kun joka päivä saa lahjoja. Tosin olen niistä maksanut, mutta siistiä silti seisoskella peilin edessä. Olen ostanut sellaisia vaatteita nyt, joita Suomessa ei ole takuulla kellään. Osa on itselleni tuttuja merkkejä, joita tosin ei Suomessa tietävästi myydä ja sitten osa itsellenikin uusia. Olen helvetin tyytyväinen itseeni.

On muuten aika eri maailma kuin teini-ikäisenä, jolloin oli vain Stockmann, Kuusinen ja sitten satunnaiset ulkomaanmatkat. Silloin tyyliin kaikki vaatteeni olivat Bossia, Sergio Tacchinia ja Filaa, mitkä olivat siihen aikaan suosittuja merkkejä. 20-24 vuotiaana en ostanut varmaan oikeastaan mitään muuta vaatteita kuin Bossia. Nyt voi ostaa mitä vain, mistä vain. Ulkomailta ja netinkin kautta sekä joskus enää Suomesta. Ennenhän piti usein mennä Stockmannille kauluspaita-asioille, jos oli lähdössä illalla ulos ja piti sitten tyytyä siihen valikoimaan. Nykyään ei ole tapana enää olla niin virallisesti pukeutunutkaan. 20v sitten luennollekin mentiin solmio kaulassa ja pikkutakki oli ihan normaalia lähes joka päivä, samoin nahkasalkku ja joku hieno kynä muistiinpanoja varten. Nyt taskussa voi olla missä vain vaikka hotellin kynä ja vaatteet olla rennommat paitsi niissä tapauksissa, jossa tilaisuus edellyttää virallisempaa pukeutumista.
 

julle-jr

Jäsen
20v sitten luennollekin mentiin solmio kaulassa ja pikkutakki oli ihan normaalia lähes joka päivä, samoin nahkasalkku ja joku hieno kynä muistiinpanoja varten. Nyt taskussa voi olla missä vain vaikka hotellin kynä ja vaatteet olla rennommat paitsi niissä tapauksissa, jossa tilaisuus edellyttää virallisempaa pukeutumista.
Oliko ennen sitten joku laki, joka velvoitti olemaan solmio kaulassa ja nahkasalkku kädessä luennolla? Vai meinaatko, että "koska kaikki muutkin niin tekivät, niin eihän sitä uskaltanut olla erilainen"?
 

jacques pain

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Dosty Dostal
Arhinmäestäkö johtuu? Mullakin on muuten yhdet ns. retrolenkkarit. NB 574. Johtuu jalkavaivoistani, jonka takia kesällä on mukava välillä käppäillä kadulla kengissä, joissa on vaimennusta ja kanta ei hirveän matala. Silti ne eivät näytä tyyliin peruslenkkareita, joilla voi käydä vain juoksemassa....

http://www.nollakolme.com/kauppa.php (linkki vie Nollakolmosen nettikauppaan.) Jos tekee mieli laajentaa yhden parin retrolenkkarikokoelmaa, niin yhtään mainostamatta tuolta löytyy aika hienoja Karhun retrolenkkareita, yhdet Fulcrumit tais olla jopa puupohjilla? Kesällä kelpais sitten taas laittaa popoo toisen eteen!
 
Viimeksi muokattu:

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Muotihan on niille joilla ei ole mitään tajua itsellä miten pukeutua niin että näyttää hyvälle ja niille joiden päätöksentekokyky on lampaan luokkaa. Eli kaikki muutkin pukeutuvat näin.

Voi asiaa lähestyä myös niin että "muodissa pysyminen/siitä tietäminen" on ulkoistettu kaupalle tai vaatemerkille joka istuu hyvin päällesi. Näin aika paljon itse ajattelen. Mulla on muutama kauppa stadissa ylitse muiden ja ne pursuaa merkkejä mitkä istuvat itselleni hyvin ja omasta mielestäni näyttää hyvältä. Täten en kierrä "muodin" perässä kaupasta toiseen, siinähän menisi hermot. Vaan astelen näihin muutamaan shoppiin muutaman kerran vuodessa ja löydän ainakin 70-80% vaatteistani sieltä. Loput aika pitkälti ulkomailta heräteostoksina.

Netistä osumaprosentti istuvuudelle on niin huono etten muutaman kokeilun jälkeen ole sitä harrastanut enään ollenkaan. Olen merkistä riippuen L / XL / XXL kokoa ja ei paljon ne senttitaulukot nettisivuilla auta. Välillä on hihat lyhyet vaikka rintakehä olisikin ok, kiristää hartioista jne. Tämä ei vaan toimi, pakko sovittaa ennen ostoa.


_
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Voi asiaa lähestyä myös niin että "muodissa pysyminen/siitä tietäminen" on ulkoistettu kaupalle tai vaatemerkille joka istuu hyvin päällesi. Näin aika paljon itse ajattelen. Mulla on muutama kauppa stadissa ylitse muiden ja ne pursuaa merkkejä mitkä istuvat itselleni hyvin ja omasta mielestäni näyttää hyvältä. Täten en kierrä "muodin" perässä kaupasta toiseen, siinähän menisi hermot. Vaan astelen näihin muutamaan shoppiin muutaman kerran vuodessa ja löydän ainakin 70-80% vaatteistani sieltä. Loput aika pitkälti ulkomailta heräteostoksina.

Netistä osumaprosentti istuvuudelle on niin huono etten muutaman kokeilun jälkeen ole sitä harrastanut enään ollenkaan. Olen merkistä riippuen L / XL / XXL kokoa ja ei paljon ne senttitaulukot nettisivuilla auta. Välillä on hihat lyhyet vaikka rintakehä olisikin ok, kiristää hartioista jne. Tämä ei vaan toimi, pakko sovittaa ennen ostoa.


_
Totta toinen puoli. Huomaan itsekin että tietyt merkit tekevät aina vaattaita jotka istuvat makuuni ja varsinkin kroppaani paremmin. 185 senttiä ja 78 kiloa, kapea vyötärö, leveät hartiat ja pitkät kädet. Ei helppo yhtälö. Esim pukuja/pikkutakkeja en ole vuosiin ostanut kaupasta. Teettänyt ne. Maksaa mutta niissä on varaa muokata jos kroppa muuttuu, istuu kuin hanska ja kestävät luonnottoman kauan. Kauluspaidoissa sama juttu. Mittatilauspaita ei maksa ihan hirveitä (satasella saa jo) mutta istuvuun on just. Saa valita kuosin ja värin. Bosweel taitaa olla ainoa ns valmispaita jolla on ns hoikkia malleja joissa osassa on extrapitkät hiat (eli ovat lähes sopivia suoraan hyllystä).

Kengät ovat ainoita joita ostan ajoittain netistä. Saman merkin kengät ovat, yleensä, sopivia samassa koossa.
Tästä päästiinkin asiaan. Herrainpukimo Turussa myy brittiläisen Sandersin käsintehtyjä kenkiä mittojen mukaan. Hintaa on 150-250€. Istuvat takuulla hyvin, kestävät lähes eliniän jos niitä hoitaa. Pohjat jos kuluu, ne voidaan vaihtaa jne.
 

scholl

Jäsen
Tietääkö joku, missä myydään Ilse Jacobsen kumisaappaita? Kysymyksessä siis se musta, nauhallinen miesten malli, 3/4 pituus.

Ajattelin, etten ikimaailmassa tule enää käyttämään kumisaappaita, enkä ole käyttänytkään varmaan sen jälkeen, kun täytin 10v, mutta nyt vituttaa se, kun ajan prätkällä niin kengät kastuvat rankkasateessa ja vaikka tänään olin niin ovela, että otin sellaiset kengät, jotka kuivuvat nopeasti niin sukat eivät kuivuneetkaan. Eilen oli koko päivän sekä kengät että sukat märät, eikä se oikein tämän viikon kestäneen flunssan ohimenoa edesauta. Niinpä ostaisin kumisaappaat, jos tietäisin, kuka niitä myy.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Tietääkö joku, missä myydään Ilse Jacobsen kumisaappaita? Kysymyksessä siis se musta, nauhallinen miesten malli, 3/4 pituus.

En tiedä mutta epäilen että huomattavasti paremmat olisivat kunnon nahkasaappaat jotka kyllästetään vedenpitäviksi.
 

scholl

Jäsen
En tiedä mutta epäilen että huomattavasti paremmat olisivat kunnon nahkasaappaat jotka kyllästetään vedenpitäviksi.

ai jos haluaa ostaa kumisaappaat niin miksi ostaisi silloin nahkasaappaat? Kyllähän mun prätkäsaappaatkin kestävät vettä, mutta kun en halua käyttää saappaita.

Vastaa siihen kysymykseen, mikä esitetään, äläkä saivartele.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Tietääkö joku, missä myydään Ilse Jacobsen kumisaappaita? Kysymyksessä siis se musta, nauhallinen miesten malli, 3/4 pituus.

Ajattelin, etten ikimaailmassa tule enää käyttämään kumisaappaita, enkä ole käyttänytkään varmaan sen jälkeen, kun täytin 10v, mutta nyt vituttaa se, kun ajan prätkällä niin kengät kastuvat rankkasateessa ja vaikka tänään olin niin ovela, että otin sellaiset kengät, jotka kuivuvat nopeasti niin sukat eivät kuivuneetkaan. Eilen oli koko päivän sekä kengät että sukat märät, eikä se oikein tämän viikon kestäneen flunssan ohimenoa edesauta. Niinpä ostaisin kumisaappaat, jos tietäisin, kuka niitä myy.
Eikös Ilse Jacobsenin kumisaappaat ole paremminkin naisten juttuja? Onko tuon merkkisinä saatavana myös miesten kumisaappaita? Pikavilkaisun perusteella en löydä mistään miehille ajateltua Ilse Jacobsen -mallia, mutta voin olla väärässäkin. Ehkä muutamaa noista voi luonnehtia unisex-malleiksi, mutta aika tyttömäisiltä saappailta nämä Ilset vaikuttavat.

Nyt vasta huomasin, että markkinoilla on vähän helvetisti monenlaisia kumisaappaita. Shopalike.fi näyttää haulla "miesten kumisaappaat" reilusti toista sataa mallia, mutta naisille on vielä moninkertaisesti enemmän malleja tarjolla.

Vähänkö on maailma muuttunut näin Kontio-miehen perspektiivistä.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Vaatteista puheen ollen, reittä pitkin saa mukavasti huomiota, varsinkin jos juhlagaalassa oikein vitun viiva vilahtaa. Thor 2 -elokuvan pienessä sivuosassa ollut tähtönen Jaimie Alexander pukeutui melko paljastavasti ja "vahingossa" vilahti pimperokin kameroille. Iltalehdestä tarkemmat kuvat.

Mikäpäs tuossa, kyllä sitä näyttävää nuorta naista pillu puoliksi paljaana aina katselee, eikä nykypäivän journalistisesta annista muuhun juuri olekaan kuin tyrkkykuvien postaamiseen. Tuli vain silti mieleen, että melkoinen kaksoisstandardi näissä silti on. Voi sitä tekopyhän hurskastelun ja moraalisen paniikin määrää, jos joku vastaava pikkuroolin miesnäyttelijä olisi tepastellut vastaavan tyyppisessä asusteessa gaalailtaan ja pyörähdellyt mulkkusillaan kameroiden edessä. Pullottavista pusseista ja täyserektiosta tulisi tietysti lisäpisteitä.

Tätä asustetta ei neiti Alexanderin kyllä kannattaisi Suomessa pitää, virtsateiden tulehdus ja kylmettyminen seuraisivat täkäläisillä keleillä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Makian kengät olisi tarjolla hyvään hintaan, mutta en ole testannut jalkaani koskaan. Onko kellään hajua, heittääkö kokoluokitus selkeästi isompaan tai pienempään päin? Tältä kylältä tuskin Makiaa löytyy, joten testaamaan en pääse.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Vaatteet alkaneet kiinnostaa yhä ja yhä enemmän. Natiaisena sitä tapasi kirota, että joulupukilta tulee taas näitä pehmyitä paketteja, mutta nyt kiinnostaa tietysti ihan eri lailla. Viime kevään yo-kirjoituksista on vielä 150 euron Stockmann-lahjakortti käyttämättä. Oikeastaan kaikenlaisista vaatteista alkaa olla puutetta, joten tuo tulee tarpeeseen. Ongelma vain on siinä, että olen turhan nirso pukineideni suhteen - Stockmann on todella kallis, mutta kyllä tuolla rahalla sieltäkin sen pari vaatekappaletta saa kotio noudettua.

Vaatteet kiinnostavat kyllä, vaatekaupoissa asioiminen ei niinkään. Tiedä mikä siinä sitten on, ehkä lapsena opittu juttu inhota ahtaita vaatekauppoja.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Tilasin viikonloppuna pari paitaa mittojen mukaan. Varsin laadukkaan tuntuinen tilaisuus. Mittoja otettiin varmaan parikymmentä, istuen, seisten jne. Jopa kellon kohdalta jotta mahtuu nätisti hian alle. Kaulukset, napit, monogrammit ym vapaasti valittavissa. Kankaita varmaan parisataa erilaista. Toimitusaika noin 4 viikkoa, katsotaan miten sopii. Toinen tuli maksamaan 75€ ja toinen 85€. Mielestäni varsin kohtuullista kun kankaatkin olivat ns laatutavaraa. Joku kaupan bulkkipaita (jotka eivät ikinä sovi, pitkät kädet, leveät hartiat ja kapea vyötärö) maksaa helposti 50-90€.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mun aatteelliset vaatteet löytyy alennusmyynneistä, perusämmänä roikun saleissa kun pätäkkä ei riitä ohjehintaisiin kuin naapurin Tokmannissa. Viimeksi tarttui mukaan Bossia ja J.Lindebergiä Stockan viimeisistä alkuvuoden aleista, -60% oli teema ja jäljellä olevasta lähti vielä -50% vikoilla viikoilla. 200€ neuleita kolmella kympillä jne, silloin kehtaa sijoittaa. Netistä olen 10 vuoden aikana tilannut kerran, osumatarkkuus oli että kymmenestä sopi yksi paita joten olen sen homman jättänyt muille, pakko stedata ennen kun bungaa.

_
 

Jurnu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tilasin viikonloppuna pari paitaa mittojen mukaan. Varsin laadukkaan tuntuinen tilaisuus. Mittoja otettiin varmaan parikymmentä, istuen, seisten jne. Jopa kellon kohdalta jotta mahtuu nätisti hian alle. Kaulukset, napit, monogrammit ym vapaasti valittavissa. Kankaita varmaan parisataa erilaista. Toimitusaika noin 4 viikkoa, katsotaan miten sopii. Toinen tuli maksamaan 75€ ja toinen 85€. Mielestäni varsin kohtuullista kun kankaatkin olivat ns laatutavaraa. Joku kaupan bulkkipaita (jotka eivät ikinä sovi, pitkät kädet, leveät hartiat ja kapea vyötärö) maksaa helposti 50-90€.
Uijui, tää vaikuttaa hyvältä. Kerro toki liikkeen nimi, pitäis kanssa paitaosastoa päivittää.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Pakko tuoda esille innostukseni raakadenim (Raw Denim) farkkuihin. Nyt projektihousut hankittu Edwin ED-75 (Compact Indigo) ja uniikkien feidien metsästys on alkanut. Itseä miellyttää tämä raskastekoinen kankea ja erittäin syvän sininen kangas. Erona normifarkkuihin onkin sitten se, että näiden pesua vältellään viimeiseen asti. Ensimmäisessä pesussa kangas hieman elää niin tuntumaltaan kuin kooltaan. Koska kangas on värjäyksen jälkeen pesemätön ei väri ole uponnut yhtä syvälle kankaaseen kuin valmiiksi pestyissä farkuissa. Tämän ansiosta farkkuihin tuleekin sitten käyttäjänsä näköiset ja mukaiset kulumat. Hurjimmat ovat kulkeneet samojen farkkujen kanssa 12-18kk ennen ensimmäistä pesua varmistaakseen selkeät kontrastit kulumissa. Ihan noin pitkälle ei varmasti itse pysty tätä viemään. Lisäksi melkein harmittaa ettei ostanut saman tien vieläkin jykevämpiä peltihousuja.

AIna ihmetellyt miksi jengi ostaa "valmiiksi kuluneita" housuja koska harvoin ne näyttää kovin hienoilta ja luonnollisilta. Varsinkin kun sävyeroja vertaa hyvin valmisteltuihin raakadenimeihin niin ero viimeksi mainitun eduksi on valtava.
 

Hiker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jalkapallo, jääkiekko, yleisurheilu
AIna ihmetellyt miksi jengi ostaa "valmiiksi kuluneita" housuja koska harvoin ne näyttää kovin hienoilta ja luonnollisilta. Varsinkin kun sävyeroja vertaa hyvin valmisteltuihin raakadenimeihin niin ero viimeksi mainitun eduksi on valtava.

Olen täysin samaa mieltä. Laivaston- tai indigonsiniset, täysin tasaisesti värjätyt farkut ovat yksi meikäläisen suosikkipukineista.

Omistan itse parit tällaiset: http://www.uniqlo.com/uk/store/goods/135738 ja vaikka eivät taida ainakaan puristien mielestä olla varsinaista raakadenimiä, niin minun käyttööni kelpaavat mainiosti. Hinta-laatusuhteeltaan parhaita vaatekappaleista, mitä olen kokeillut. Olen tosin omani pessyt joitain kertoja, sillä pidän näitä työhousuina ja vaikka toimenkuvani on olla insinörtti, se tarkoittaa aina välillä meidän pajalla sitä että joudutaan vähän ulkoisellekin ympäristölle altistumaan. Kyllähän se väri pesussa kuluu, muttei nyt niin erityisen paljon ja nuo omakuluttamat housut ovat tosiaan siistimpiä kuin valmiiksi kulutetun näköiset ja toisaalta nuo ovat erittäin halvat nyt muutenkin.

Pidän Uniqlon muistakin tuotteista ja niistä arkivaatteeni pääasiassa koostuvatkin. Erinomaisia tuotteita ovat farkkujen lisäksi tuolta ainakin merinoneuleet ja vintage-chinot. Noin muuten pukeutumistyylini noudattelee klassisen miesten tyylin epämuodollisempia linjoja. Housuina hillittyjä chinoja ja sinisiä farkkuja, ylävartalolle yksivärisiä neuleita ja jaloista löytyy yleensä nahkaiset reunoskengät. Värimaailmasta löytyy eri sinisen ja ruskean sävyt, harmaa, valkea sekä mahdollisesti muita hillittyjä värejä. Mustia vaatteita käytetään hautajaisissa.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Pidän Uniqlon muistakin tuotteista ja niistä arkivaatteeni pääasiassa koostuvatkin. Erinomaisia tuotteita ovat farkkujen lisäksi tuolta ainakin merinoneuleet ja vintage-chinot.


Uniglo on hyvä pulju. Hinta ja laatu on hyvin balanssissa. Välillä tietysti (liian usein) on ollut koot (saatavuus) housujen kanssa vähän niin ja näin. Mieluusti kyllä aina etenkin farkkuja ja muita housuja sovittaa ennen ostopäätöstä, mutta nuo nyt voi saada myydyksi kavereillekin ihan ostohintaan. Tällä hetkellä Helsingissä oma suosikkikauppa on Beamhill mutta jos kukaan ei kerro heille niin joskus käynyt vaan siellä sovittamassa ja tilannut jostain nettikauppojen tarjouksista sitten samat pöksyt. Toisaalta sitten käy joskus niin, että kun se sopiva löytyy niin sen kanssa kävelee ulos vaikka tietäisi, että 30 euroa olisi säästänyt jos olisi ollut kärsivällisempi. Näin kävi viimeksi kun kävin sovittamassa Makian Raglania.

Eiköhän nuo sinut farkut ole ihan sitä mitä pitääkin. Selvagesta myös aina plussaa ja ainoastaan niiden kanssa suostun käärimään farkun lahkeet.

Beamhill | Store Helsinki & Järvenpää
 
Viimeksi muokattu:

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Uijui, tää vaikuttaa hyvältä. Kerro toki liikkeen nimi, pitäis kanssa paitaosastoa päivittää.
Oho, mennyt ohi. Paidat eivät vielä tulleet, toimitusaika noin 5 viikkoa.
Herrainpukimo Turussa on liike. Pitävät mittapaiviä eripuolilla Suomea ajoittain.
Jos nämä hyvät niin pari kolme tilaan lisää samoin tein.
Nyt hankintalistalla parit Loaken Brittiläiset käsintehdyt kengät, Derby mallisina. Mustat ja ruskeat. Jos hyvät niin jotkut burgundin väriset vielä samalta firmalta.
http://www.bradshawandlloyd.com/med...5fb8d27136e95/l/o/loake_cornwall_mahogany.jpg
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Aika kalliita vaatteita jengi noin keskimäärin tuntuu käyttävän. Toki olen pienipalkkainen opiskelijan retku ja ymmärrän myös sen, että laatu maksaa. Toisaalta, itse tiedän pukeutuvani pääsääntöisesti hyvin ja osaan valita vaatteita, jotka kannan edustavasti tällaisenä ryhdikkäänä arjalaisena, eikä silti tarvitse miljoonia sijoittaa vaatteisiin. Jotain hyötyä kai osa-aikatyöskentelyn luomasta tulotasosta, tai sen alhaisuudesta pikemminkin, kun joutuu käyttämään luovuuttaan vaatevalinnoissaan. Lähinnä mua noissa halvimmissa mutta suht laadukkaissa vaatteissa mietityttää eettiset seikat, mutta eipä niitäkään jaksa liikaa vehdata, varsinkin jos vaate istuu hyvin.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Onkos stadissa mitään uutta kivijalkaa mitä tulee siisteihin arkikuteisiin, casualia, streettiä jne. Beamhill tuossa mainittiinkin mikä on hyvä, T'uomo on mun yksi suosikeista, mitä muita porukka tietää ja käyttää? Lähinnä kiinnostaa vastaavat mitkä EI ole jonkun merkin omia myymälöitä. Enkä hae mittatilauspukuja ja hintaluokka tuota mitä vaikkapa Beamhill ja T'uomo.

T'UOMO Menswear

_
 
Itsehän ostan ison osan vaatteista Varustelekasta ja loput yleensä R-Collectionilta. Mustia farkkuja sitten vähän mistä milloinkin ja jalkaan vedän yleensä Vansin tennarit. Eli en todellakaan jaksa juuri panostaa ulkoiseen habitukseen rättiostosten kautta. Sama lenkkipolulla, eli mitä kauhtuneemmat kollarit ja paskaisemmat lenkkarit, niin sen parempi.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Itsehän ostan ison osan vaatteista Varustelekasta ja loput yleensä R-Collectionilta. .

Kiitos vinkistä, en tunnista R-Collectionia mutta pikaisella vilkaisulla mielenkiintoinen, täytyy käydä tsekkaa. Varusteleka on tuttu ja vähän samasta aiheesta olen jo pitkään funtsinut olisko nämä IKH kledjut laadukkaita, hinnat kohdallaan ja jos kestää vielä kulutusta niin itsekin tarvitsisin ainakin kestävät reisitaskuhousut, kengätkin näyttää kestäviltä tuolla ja paljon muuta kuin saappaita ja kolhoja teräskärkiä.
Ajankohtaiset tarjouslehdet - IKH

_
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös