hilson kirjoitti:Kysymys Helsingissä ja pääkaupunkiseudulle asuville; Mistä saa hyviä nahkatakkeja? Mistä olette ostaneet omat nahkatakkinne?
Itse olen yrittänyt nyt muutaman päivän ajan katsella mm. Itäkeskuksen ja Forumin Nahka-Albertin liikkeistä itselleni mustaa nahkatakkia, mutta mieleistä ei ole oikein löytynyt - ei sitten millään. Haussa olisi sellainen aika perus-musta-nahkarotsi, ei mitään hevaritakkia.
http://media.kpth.com/images/oc_ryan_full_fox.jpg
Tuossa hyvä esimerkki, miltä takin tulisi näyttää. Kaikki tähän mennessä vastaantulleet takit ovat aika lailla taskuilla ja pitkillä kauluksilla pilattuja. Tuollainen edestä taskuton ja lyhytkauluksinen pusakka olisi hieno jostain löytää. Olen nähnyt monilla ihmisillä esim. kaupungilla tuollaisia päällä - mutta se mistä he ovat tuollaiset rotsit löytäneet on minulle jo joksenkin v*tuttava mysteeri - kun joutui oikein jatkoaikaan tulla tästä kirjoittamaan.
Mistä olette takkinne ostaneet ja näyttävätkö ne yhtään samanlaisilta kun kuvan takki? Kirjoittakaa, kiitos!
Voi Hilson voi Hilson...Mä en edes halua tietää katsotko sä tuota teinisarjaa. HUPS. Itse taisin just jäädä kiinni. Mutta miten sä löysit kuvan rotsista juuri ton kaverin päällä ?
Veikkaisin, että nuo trendiliikkeet voisi olla paikkoja moisille takeille... eli Jack & Jones, Stockmannin One-Way, Aleksilla Moda ja Aleksi 13. Noi voisi olla ihan hyviä paikkoja aloittaa. Salaisesta Agentistakin saattaa löytää mitä mielenkiintoisempia takkeja. Aa ja sitten voisi olla vielä liike nimeltä StreetBeat. Yksi on ainakin porthaninkadulla ja toinen taisi olla erikinkadulla