Vaatteet on mun aatteet...

  • 98 671
  • 536

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Maailmassa lienee miljoonia ihmisiä, jotka ei ole edes nähnyt kenkiä.
Ne on vissiin jossain Afrikassa. Siellä on kärpäsiäkin. Olisi kyllä kiva olla niin hoikka, sanoi Mariah Carey.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Maailmassa lienee miljoonia ihmisiä, jotka ei ole edes nähnyt kenkiä.
Varmasti näin, koska maailmassa oli viime vuosikymmenen lopulla ilmeisesti n. 36 miljoonaa sokeaa ihmistä.

EDIT:

Ilmeisesti jopa melkein 40 miljoonaa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kengät tuovat kuitenkin työtä noille, joilla ei ole kenkiä. He saavat rahaa, jolla voi ehkä joskus ostaa kenkiä. Kapitalismi toimii. Nummiksen kengätkin ovat elättäneet monia työläisiä ties missä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK

Omista yläasteajoista tuli mieleen se, että tietylle ryhmälle merkkivaatteet oli käytännössä välttämättömyys, kun taas toisille vain riitti, että vaatteet ovat siistit, kestävät, mukavat ja käytännölliset. Itse kuuluin viimeksi mainitsemaani ryhmään, sillä kun on pienestä lähtien joutunut elämään tiukalla budjetilla, osaa arvostaa niitä tärkeimpiä vaatimuksia, mitä vaatteilta etsii. Toisaalta itse suoritin yläasteen pikkukaupungeissa, joissa ei ollut samanlaista sosiaalista painetta kuin vaikkapa Helsingissä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Blurin keikalla näkyi muuten sellainen kaveri, joka oli pukeutunut ihan täysin Rick Nielseniksi. Trucker cap ja baseball-takki jossa Cheap Trick. Olisin muuten mennyt hakkailemaan selkään, mutta oli niin hyvät paikat, ettei uskaltanut luopua.

Saa ilmoittautua, ihailin oikeasti. Tyyli oli niin Rick Nielseniä. Ja Cheap Trickhän on yksi maailman parhaita yhtyeitä. Vaikka mulle siitä bändistä tyyli-ikoni onkin Tom Petersson.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Blurin keikalla näkyi muuten sellainen kaveri, joka oli pukeutunut ihan täysin Rick Nielseniksi. Trucker cap ja baseball-takki jossa Cheap Trick. Olisin muuten mennyt hakkailemaan selkään, mutta oli niin hyvät paikat, ettei uskaltanut luopua.

Saa ilmoittautua, ihailin oikeasti. Tyyli oli niin Rick Nielseniä. Ja Cheap Trickhän on yksi maailman parhaita yhtyeitä. Vaikka mulle siitä bändistä tyyli-ikoni onkin Tom Petersson.
Olisitko mennyt kysymään nuorisolaisittain: "Bro, mitä sun outfit maksaa?".
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Edelleen tulee Billeltä tilattua silloin tällöin, pääasiassa mustia tai valkoisia supima t-paitoja, mun mielestä hyvä hintalaatu. Hintaan toki vaikuttaa se että noin joka toinen tilaus tulee tehtyä alesta.

Yleisellä tasolla nettikauppa on mulla edelleen todella minimaalista, tulee käytyä eniten Stockalla ja Voltissa, sieltä löytyy vanhanliiton jäärälle tutut merkit ja jotain uuttakin.
 

Veijari

Jäsen
En löytänyt parempaakaan ketjua niin pistetään tänne, vaikka ei olekaan vaatteesta kysymys.
Eli uusi lompakko pitäisi hetimiten löytää, tai pikemminkin korttikotelo tai -lompakko pankki- ym. korteille.
Vanhan korttilompakon yksi ”lokero” väsähti, tietysti just se, jossa tottunut pankkikorttia säilyttämään. Eli kortti ei enää pysy lokerossa, vaan tippuu heti kun lompakon kääntää ylösalaisin.
Vanhasta tykkäsin, paitsi ei ollut kovin pitkäikäinen. On mallia Secrid, johon korttien lisäksi mahtuu myös pieni nippu käteistä. On nahkakuoret ja itse korttilokero on alumiinia.

Suosituksia vastaavista ja eritoten toimivista vastaavista korttilompakoista?
 

Kynnetön

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
En löytänyt parempaakaan ketjua niin pistetään tänne, vaikka ei olekaan vaatteesta kysymys.
Eli uusi lompakko pitäisi hetimiten löytää, tai pikemminkin korttikotelo tai -lompakko pankki- ym. korteille.
Vanhan korttilompakon yksi ”lokero” väsähti, tietysti just se, jossa tottunut pankkikorttia säilyttämään. Eli kortti ei enää pysy lokerossa, vaan tippuu heti kun lompakon kääntää ylösalaisin.
Vanhasta tykkäsin, paitsi ei ollut kovin pitkäikäinen. On mallia Secrid, johon korttien lisäksi mahtuu myös pieni nippu käteistä. On nahkakuoret ja itse korttilokero on alumiinia.

Suosituksia vastaavista ja eritoten toimivista vastaavista korttilompakoista?
Exentri on itsellä kestänyt kohta 10 vuotta. Joskus ainakin Verkkokaupassa sitä myivät.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös