Väittelyä pikaruokaravintoloista

  • 357 502
  • 1 760

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
On kyllä huumoria kun aikuiset kinaa siitä kumman paska maistuu paremmalle. Ei mulla muuta.

muaddib
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
...ja se majoneesi. Ei vaan voi ymmärtää...
Alat näköjään olla jo asiasta jyvällä. Hesen majoneesia ei todellakaan voi ymmärtää. Helvetin pahan makuista ja liikaa. Moista törkyä pienikin loraus on tosin liikaa.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Samaan kategoriaan tippuu Itämeren silakka, lohi sekä muut kalat, joita myydään Helsingin kalamarkkinoilla tuoreina ja hyvinä tuotteina. Hesellä tosin tämä tuote muuttuu aivan helvetinmoiseksi myrkyksi...ja se majoneesi. Ei vaan voi ymmärtää...

Kuka syö Itämeren kalaa? Se on paskaa, oli se hesestä taikka torilta ostettua.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Alat näköjään olla jo asiasta jyvällä. Hesen majoneesia ei todellakaan voi ymmärtää. Helvetin pahan makuista ja liikaa. Moista törkyä pienikin loraus on tosin liikaa.

No mikäs se paras majo on mielestäsi? Heitä oma ranking niin testataan ja kommentoidaan.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Mikä on Snackyn tilanne nyt? Pälkäneellä oli joku paikka, mutta senkin nimi taisi jossain vaiheessa tätä vuotta vaihtua. Kuoliko pois kokonaan?

Kappas, Snackyn kotisivut kertovat, että Snackyja on enää kaksi, Espoon Niittykummussa ja Tikkurilassa. Eli paluun alkaessa muutama vuosi sitten se oli lähes kaikkialla muualla kuin pk-seudulla, nyt vain pk-seudulla. Varsinaisista pikaruokaloista pidän juuri Snackyn sapuskoja parhaimpina, vaikka Subin tuotteetkin maistuvat, mutta vain silloin tällöin kuten joku totesikin. Ei mulla muuta.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Helsinkiläiset vaikkapa.

Kerran kolmessa kuukaudessa ehkä eli yhtä usein kuin pikaruokaakin. Tämä on tosin vain minun tilastoni enkä tietenkään voi kertoa mitä muut helsinkiläiset ostavat ja kuinka usein.

Onko kukaan muuten maistanut sitä Hesen uutta kampanjaburgeria, mikä on jonkun Pentti Perusjanarin suunnittelema? Mitä se sisältää? Radiosta kuuluu mainos joka päivä, mutta siinä ei kerrota itse koostumuksesta mitään.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Samaa voisi sanoa mäkin, scanin ja rollsin etikkamajoista. Ei mullakaan muuta.

Miten ihmeessä? Vaikkei pikaruokaloiden mättö missään ole mikään kulinaristinen nautinto, niin onhan nuo muut nyt silti paljon parempia kuin se Hesen törky.

RD:n sanoin: "Urheilussa ei aina tarvitse olla hyvä, riittää, kun on paras paikallaolijoista." Hesen majoneesi nyt vaan on selkeästi huonoin paikallaolijoista, vaikkei ne muutkaan ehkä hyviä ole.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Sä arvostelet Dennistä...mikä paikka turussa sitten on ollut muutaman vuosikymmenen ajan mielestäsi hyvä pizzapaikka?

Parempia kuin Dennis? Napoli, Perez ja Raunistulan Kotipizza.

En tiedä millainen Dennis oli sen alkuaikoina, mutta nykyään se on surkea. Eikä sen tarvitsekaan olla hyvä, koska kuten edellä mainitsin, on sen imago niin vahva, että turkulaiset omaksuu sen automaattisesti kaupungin parhaaksi paikaksi. Olen todella pahoillani heidän puolestaan.
 
Viimeksi muokattu:

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Paras pikaruokaketju, missä olen syönyt, löytyy Kalliovuorten ja Tyynen valtameren välimaastosta. In-n-Out burger.
Ei ole löytynyt toista yhtä hyvää. Syykin on selvä. Ketju ei käytä _mitään_ pakastetta, ei edes ranskalaisia. Tosin, ei se ihan pikaruokaketjukaan kai ole, kun hampurilaista joutui odottamaan (otin mukaan) ja kaikki joutuivat hakemaan annoksensa tiskiltä!!

Double-double.Paras hampurilainen. Ikinä.

Ja vähän vielä taistelun aiheesta. Hese on itellä boikotissa. Melko pitkälti edellä mainituista syistä.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Tuli itsekin tuo Dennis testattua kesällä, kun avasivat paikan Töölönkadulle. Meinaa jonkin verran kuullut ylistystä kavereilta, joten olihan se testattava. Ensimmäinen kerta ei ollut onnistunut, mutta ajattelin, että just avattu mesta ja niin edelleen. No seuraavana päivänä uusiksi ja ei kyllä silloinkaan vakuuttanut.

Jos noilla maisemilla haluaa lätyn itelleen, niin suosittelisin Villetta nimistä paikkaa Ruusulankadulla, vinosti keilahallia vastapäätä. Deliziosa on henkilökohtainen suosikki.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Paras pikaruokaketju, missä olen syönyt, löytyy Kalliovuorten ja Tyynen valtameren välimaastosta. In-n-Out burger.
Et sitten taas kerran uskonut viisaampien puhetta, vaan piti kaiken maailman tempausten kautta järkätä itsensä sinne?
 
Paras pikaruokaketju, missä olen syönyt, löytyy Kalliovuorten ja Tyynen valtameren välimaastosta. In-n-Out burger.

Double-double.Paras hampurilainen. Ikinä.

Tähän kyllä vahva sama! Jos ikinä tuolla suunnalla liikkuu ja on burgerien ystävä, niin ehdottomasti käymisen arvoinen paikka. Friscon kulmilla ja Vegasissa tullut käytyä In-n-Out.ssa pariin otteeseen. Täälläkin mainittua mehukkuutta löytyi näistä burgereista.
Jenkkien yleisemmistä isoista ketjuista pidän eniten Wendy`sin hampurilaisista.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Minä en ole kovin nirso näissä pikaruokapaikoissa ja nyt puhun nimenomaan niiden perusmätöistä. BigMac on hyvää, joskin bigmac -kastiketta on turhan vähän. Hesen kerros menee oikein hyvin mutta ajoittain tuntuu siltä, että on hieman reilusti majoneesia.

Hesessä en ole käynyt aikoihin mutta se johtuu lähinnä paskoista ranskalaisista.

Scan Burger on tällä hetkellä ykkösenä ketjupurilaispaikoista. Valittamista löytyy ainostaan äärimmäisen hirveästä limaisesta ketsupista.

Lappeenrannassa parhaat purilaiset tekee "Tuen grilli", eli SaiPan tuki ry:n omistama grillikioski. Olisiko kaupungin ainoa perinteinen suomalainen grilli, eikä mikään karvakäsien omistama mesta?
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko kukaan muuten maistanut sitä Hesen uutta kampanjaburgeria, mikä on jonkun Pentti Perusjanarin suunnittelema? Mitä se sisältää? Radiosta kuuluu mainos joka päivä, mutta siinä ei kerrota itse koostumuksesta mitään.
Megahampurilainen kerroshampurilaisen mausteilla, paprikamajoneesin tilalla bbq-kastiketta ja lisäksi sipulirenkaat ja pekonia. Toisin sanoen sama setti minkä tein aikanaan itselleni Hesellä työskennellessäni niin monena krapulapäivänä. Odotan vielä millon provikat myynneistä kilahtaa tilille.
 

Dängleri

Jäsen
Itse käyn pääsääntöisesti Hesellä, koska sen hampurilaiset ovat kiistatta parempia kuin Mäkkärillä. Vastapainona Mäkkärin ranskalaiset ovat parempia, mutta niitä ei tule läheskään joka kerta edes syötyä, kun ovat niin prkl epäterveellisiä. Jos noista voisi tuunata oman lempiateriansa, niin sitten se olisi Hesen pekonihampurilainen, mäkkärin ranskalaiset ja kokis.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Lappeenrannassa parhaat purilaiset tekee "Tuen grilli", eli SaiPan tuki ry:n omistama grillikioski.
Nyt kun kaikki järki-ihmiset ja muut asiantuntijat ovat yksimielisesti julistaneet Hesen hampurilaiset ja Denniksen pizzat pelkäksi moskaksi, on mielestäni aika siirtyä lihapiirakoiden pariin. Jossain toisessa einesketjussa huutelin sellaisten henkilöiden perään, jotka ovat syöneet Eromangan lihapiirakkaa ja voivat kirkkain silmin väittää syöneensä parempaa lihapiirakkaa ja nimeämään valmistajan. Ainuttakaan kättä ei noussut. Joku taisi yrittää väittää että olisi jossain joskus syönyt jotain melkein yhtä hyvää, mutta totesi samaan hengenvetoon että ei sitä valmistajaa ainakaan enää ole olemassa, joten asiaa ei voi empiirisesti vahvistaa. Eli näin ollen konsensus lihapiirakoidenkin suhteen on löytynyt.

Mutta sitten itse asiaan, jonka takia oheisen lainauksen tein. Kun puhutaan grilli-/pikaruuasta ja Lappeenrannasta, tulee kaikille asiaan perehtyneille ja paikallisille varmaankin ensimmäisenä mieleen atomit ja vetyt. En edes halua aloittaa mitään väittelyä näiden kahden välillä, koska vety luonnollisesti on parempi. Mutta entäs se oikea paikka mistä näitä pitää ostaa? Onko se kauppatori vain torin rannan grillikioskit? Missä siis parhaat atomit ja vedyt?
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
No mikäs se paras majo on mielestäsi? Heitä oma ranking niin testataan ja kommentoidaan.
En ole mikään suuren suuri majoneesien ystävä yleensäkään ja monesti tuleekin nautittua hamppari, jossa ei ole majoneesia lainkaan. Ketjun hengen mukaisesti kehoitan kuitenkin vilkaisemaan joskus Big Macin väliin. Sisältä löytyy hemmetin paljon parempaa soosia, kuin hesen kauhistus ja hamppari hakkaa mennen tullen ja palatessa hesen tuotteet, vaikkei ole edes Mäkkärin paras hamppari.

Hyvä, jopa erinomainen soossi pikaruokarintamalla on Subin Southwest chipotle-kastike. Saisi tosin olla hiukan enemmän potkua.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Paras majoneesi tällä hetkellä löytyy Subista: chipotle.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Paras majoneesi tällä hetkellä löytyy Subista: chipotle.
Tarkoitatko tuota Southwest-kasitiketta jonka Vesurikin edellä mainitsi? Mielestäni se ei kyllä ole mikään majoneesi, tosin enpä ole juurikaan sinne Subin sisään kurkkinut.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Ei löytynyt Subin sivuilta Southwestin ainesosia, mutta majoneesipohjaiselta se ainakin omissa silmissäni vaikuttaa. Hyvää se ainakin on.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Paras pikaruoka on Hotsi. Mausteetkin saa valita itse.
Hotseja saa hämeenlinnalaisilta grilleiltä ja jopa paikallisesta jäähallista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös