Itse asiassa maku/haju säilyy ihmisen muistissa todella hyvin. Minustakaan tuo nykyinen ei ole Royalia nähnytkään.Sovitaan niin. Ilmeisen hyvin muistat miltä Carrolsin tuotteet 10 vuotta sitten maistuivat. True fast food fan.
Itse asiassa maku/haju säilyy ihmisen muistissa todella hyvin. Minustakaan tuo nykyinen ei ole Royalia nähnytkään.Sovitaan niin. Ilmeisen hyvin muistat miltä Carrolsin tuotteet 10 vuotta sitten maistuivat. True fast food fan.
Ei, kyllä se on se maku. Saan vieläkin painajaisia Puutorin Hesen kebabeista, jotka oli uitettu tuossa paprikamajoneesissa. Mieluummin vaikka sitä vaaleaa kuin tuota punaista. Tai mieluiten ei kumpaakaan.Hesen paprikamajoneesi on moninkertaisesti maukkaampaa kuin mäkin vastaava etikkalitku. Ongelma näyttääkin olevan edelleen majoneesin määrä.
Sopiva suhde = eri maut maistuvat suussa, ei pelkkä majo. Muistaakseni Hesen paprikamajoneesi on hyvänmakuista, sitä on vaan ihan liikaa. Mielipidekysymyksiä tietenkin.Pihvi on otettu pakkasesta, salaattia ei hampurilaisessa ole juurikaan nimeksikään, ceddaria on yleensä se yksi siivu. Majo tekee sen maun. Mitä tarkoitat sopivassa suhteessa? Hesen paprikamajoneesi on moninkertaisesti maukkaampaa kuin mäkin vastaava etikkalitku. Ongelma näyttääkin olevan edelleen majoneesin määrä. Tästä tosin ollaan montaa mieltä mutta Hesburger nyt vain rulettaa kotimaisella hampurilais-skenellä. Ei voi mitään.
No en oikeastaan, mutta tuollaiset pikkuihmiset tietyllä tapaa tarvitsevat samismeininkiä, joten pari kertaa vuodessa tai joskus reissuilla suon heille mäkkärit. Sitten kun heille oma ajattelu ja makuaisti kehittyvät, uskon, että he tajuavat itsenäisesti välttää kaikenlaisia pikaruokaloita.
Kaikenlaisia grilli- ja hampurilaistuotteita olen tähän kypsään ikään asti joutunut toisinaan apeksimaan, mutta missään muualla kuin Hesessä en ole kohdannut hampurilaisia jotka uivat värikkäässä löllössä. Kastikkeen laatu ehkä menettelisi joten kuten, mutta sitä on vaan yksinkertaisesti liikaa. Tai tarkemmin sanoen, löllöä on moninkertaisesti enemmän kuin olisi sopivaa. Vähänkin huolimaton syöjä pudottelee kastiketta helposti vaatteilleen. Pahimmillaan ei tarvita kuin yksi ronskin huolimaton puraisu, niin suun molemmilta puolilta roiskahtaa kunnon kastikelöllövana poskea pitkin kaulukselle ja siitä painovoiman saattelemana rinnuksille ja housuille. Hyvä Heikki, tähän tahtiin juuri. Mahtaako Salmela omistaa vielä pesulankin?Liha, salaatti, majoneesi, juusto ym. sopivassa suhteessa. Ei niin, että majoneesin maku peittää kaiken muun alleen. Sama on tehdä kotona majoneesivehnäjauheliha-pirtelöä.
Sovitaan niin. Ilmeisen hyvin muistat miltä Carrolsin tuotteet 10 vuotta sitten maistuivat. True fast food fan.
Sovitaan näin.Sen muistaminen on varmaan sitten ihan hyväksyttävä muistaminen, eiks vaan.
Hyvinhän se räkä näyttää sulle maistuvan. Hesburgerin tuotteita ei voi syödä ton majoneesiksi kutsutun sotkun takia. Toinen syy on tietysti se, että turkulaisille ei ole syytä kantaa rahojaan.Hesen paprikamajoneesi on moninkertaisesti maukkaampaa kuin mäkin vastaava etikkalitku. Ongelma näyttääkin olevan edelleen majoneesin määrä. Tästä tosin ollaan montaa mieltä mutta Hesburger nyt vain rulettaa kotimaisella hampurilais-skenellä. Ei voi mitään.
Hyvinhän se räkä näyttää sulle maistuvan. Hesburgerin tuotteita ei voi syödä ton majoneesiksi kutsutun sotkun takia.
Teoriassa kaikenlaista, mutta käytäntöön soveltaminen on sitten aina eri juttu. Ruoanlaitto on hauskaa puuhaa, vaikkei aina menekään ihan putkeen. Hauska silti lätistä kaikenlaista ja päteä. Sekä tietysti ärsyttää sellaista kansanosaa, joka ei hirveästi syömisistään välitä.Niin mä vähän aattelinki. Tai oon ainaki sen kuvan saanu et sä ruuan suhteen tiedätkin jotain.
Gloryhunter.Enemmistö on vaan kanssasi eri mieltä. Ei voi mitään.
Gloryhunter.
Niin on. Eilen vedin puoliksi hatusta äyriäispastakastikkeen ja siitä tuli erinomaista. Tänään kävin lounaalla Mäkkärissä ja iltaruuaksi sovelsin kotona italialais-ranskalaisen tomaattikeiton. Siitäkin tuli aika hyvää. Ensi kerralla tulee vielä parempaa.Ruoanlaitto on hauskaa puuhaa, vaikkei aina menekään ihan putkeen. Hauska silti lätistä kaikenlaista ja päteä. Sekä tietysti ärsyttää sellaista kansanosaa, joka ei hirveästi syömisistään välitä.
Mitä väliä sillä on? Ei enemmistön makumieltymykset tee niitä sen paremmiksi tai oikeimmiksi. Pidetäänhän täällä kaikenmaailman moskalihakebapsuikkuja ja kananuggetteja herkkuna.Enemmistö on vaan kanssasi eri mieltä. Ei voi mitään.
Näin juuri. Jotain periaatteita pitää olla. Tosin pientä vitutuksen vaahtoa pukkasi hiusrajaan siinä vaiheessa, kun huomasin Nordiksen jäällä Pizzeria Denniksen mainoksen. Turkulainen Dennis on jonkinlainen pizzerioiden Hesburger, joskaan ei tässä sarjassa ollenkaan niin paha kulinaristinen harhaoppisuus ja turkupersholismi kuin Hese omassaan.Hyvinhän se räkä näyttää sulle maistuvan. Hesburgerin tuotteita ei voi syödä ton majoneesiksi kutsutun sotkun takia. Toinen syy on tietysti se, että turkulaisille ei ole syytä kantaa rahojaan.
Jaa, ainakin muutamia vuosia sitten kuulin tutultani sisäpiiristä, etteivät reseptit ole muuttuneet. Ainoastaan ketsuppimerkkia joutuivat vaihtamaan. Luotan häneen tässä asiassa.
Mitä väliä sillä on? Ei enemmistön makumieltymykset tee niitä sen paremmiksi tai oikeimmiksi. Pidetäänhän täällä kaikenmaailman moskalihakebapsuikkuja ja kananuggetteja herkkuna.
Ensimmäiset Hese-kokemukset ovat minulla syyskuulta -84. Tästä olen melko varma. Silloin niitä taisi olla kaksi Turussa. En epäile hetkeäkään, ettetkö olisi ehtinyt minua aiemmin noita testaamaan. Olen pahoillani, etten muuttanut aiemmin Turkuun saadakseni väitellä asiasta kanssasi. Tai oikeastaan olen pahoillani vain siitä, että ylipäänsä muutin Turkuun.Näinpä. Jotkin asiat vain korreloituvat siihen parhaaseen. Tosin olen aina ollut hesemiehiä...jo ennen kuin edes kuulit koko asiasta.
Näinpä. Jotkin asiat vain korreloituvat siihen parhaaseen. Tosin olen aina ollut hesemiehiä...jo ennen kuin edes kuulit koko asiasta.
No ei. Minä taas en erityisemmin noista isojen puljujen hampurilaisista pidä, tai ainakaan nauti, joten se siitä. Hampurilaiset taas kotona grilliruokana ja joissain pienemmissä puljuissa ovat eri juttu mulle. Lähinnä mua ihmetyttää, että joillekin nuo matskut ovat sitä ylintä herkkua, mitä löytyy. Rinnalle kiilaa ehkä korkeintaan kebab ja pizza. Enkä nyt puhu teineistä, vaan ihan omista (duuni)kavereistakin.Minusta hyvän ruuan ihannointi ja ruuanlaittoharrastus ei ole mikään este satunnaiselle mättöruuan nauttimiselle ja nimenomaan siitä nauttimiselle. Minä yksinkertaisesti tykkään Bic Maceista.
Riippuen paikan menekistä joitain tuotteita on valmiina, joitain ei.Onko näin? Ei ainakaan kaikissa Heseissä käsittääkseni.
Kuten jo aikaisemmin mainittu, hyvä oikein paistettu pihvi ja salaatti. Ei hampparin tarvitse uida varsinkaan paskassa majossa.No mikäs sitä burgerista sitten tekee mehukkaan mielestäsi...?
Pakkasesta otetun pihvin voi paistaa mehukkaaksi tai kuivaksi kengänpohjaksi. Hesen parin millin paksuisesta pihvistä on tosin aika vaikea saada mehukasta millään konstilla.Pihvi on otettu pakkasesta, salaattia ei hampurilaisessa ole juurikaan nimeksikään, ceddaria on yleensä se yksi siivu. Majo tekee sen maun. Mitä tarkoitat sopivassa suhteessa?
Makunsa kullakin. Omassa suussani juuri tuo hesen paprikamajoneesi on kauheinta kotimaisessa hamppariscenessä. Onneksi vaihtoehtoja on olemassa ja jokaiselle löytyy mieluinen vaihtoehto.Hesen paprikamajoneesi on moninkertaisesti maukkaampaa kuin mäkin vastaava etikkalitku. Ongelma näyttääkin olevan edelleen majoneesin määrä. Tästä tosin ollaan montaa mieltä mutta Hesburger nyt vain rulettaa kotimaisella hampurilais-skenellä. Ei voi mitään.
Turkulainen Dennis on jonkinlainen pizzerioiden Hesburger, joskaan ei tässä sarjassa ollenkaan niin paha kulinaristinen harhaoppisuus ja turkupersholismi kuin Hese omassaan.
Tuolla muuten nautin ylivoimaisesti parhaat kebabini tähän päivään mennessä. Ja olen sentään käynyt Turkissakin. Ei muuten ollut Kunkku enää entisensä muutama vuosi sitten. Ihan samaa tukkulastua sielläkin nykyään vuollaan. Eikä ole tulisesta kastikkeesta enää tietoakaan.Meillä aloitti vieläpä tuolloin maamme eräs vanhimmista kebab-ravintoloista tuolloin eli Kuningaskebab.