Mainos

Vähiten arvostamasi nimimerkit

• 303 425
  • 1 411

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
En arvosta nimimerkkejä joiden viestit ovat pelkkää saman asian jankkausta tai niitä, jotka eivät ota missään vaiheessa värilasejaan pois silmiltä ja tarkastele asioita neutraalista näkökulmasta. Näihin molempiin lokeroihin sopii otteluketjujen sankari Jani82. SM-liigan tuomarit ovat varmaan tehneet Janille gangbangit Petosen Shellin takana, sillä muuten en voi tuota ainaista rankutusta tuomaritoiminnasta ymmärtää. Vituttaa edes ajatella minkälaista itkua tulevassa pudotuspeliketjussa tulee olemaan tuomaritoiminnasta, eikä ignorekaan auta, sillä tottakai jokainen vastustajajoukkueen kannattaja lainaa Jani82:en viestejä..

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Sellaiset, jotka aloittavat lauseita (tai, herrajestas, jopa kokonaisia viestejä!) sanaparilla Itseni mielestä.
Itseni samoin kuin itsesi mielestä tällainen minäitseily on itsessään perin itseriittoista. Eri asia on jos puujalkasuomea käytetään ilmaisullisena tehokeinona, mutta itseni mielestä sanapari "itseni mielestä" ei juuri tällaisissa yhteyksissä esiinny.

Martti Huuhaa Innanen oli takavuosina aika peto käyttämään ontuvia ilmaisuja tahallaan. Yksi Huuhaan bravuureista oli "päistään käsin", ja samalla d:t korvattiin t-kirjaimilla. Esimerkiksi "kaikki viitakon lentävät ja karvaiset pelit istuivat puitten oksilla silmät tuijottaen Joea heitän takkuisista päistään käsin".

Tavarat kuljetetaan henkilöautoissa etupäässä takapäässä.

abc

Jäsen
Tässä varmaan kestää viisi minuuttia, että ko. henkilö kerkeää tänne jo kyselemään perään..

Eli GaDa, järjetön määrä viestejä, jotain omaa järjetöntä hehkutusta HPKsta ja Coloradosta. "Maailman paras pakki, Tuukka Mäkelä" ja jotain tällaisia. Se, että GaDa sai tuosta Saku Koivun normaalitönäisystä Stastnyyn (tai johonkin Colorado-pelaajaan) jonkun hirveän sikataklauksen, veti kyllä lattian viimeistään alta.. Hän vois varmaan jättää jonkun viestin postaamatta.. Tuntuu ettei kaveri muuta tee kuin istuu Jatkoajan äärellä.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Se, että GaDa sai tuosta Saku Koivun normaalitönäisystä Stastnyyn (tai johonkin Colorado-pelaajaan) jonkun hirveän sikataklauksen, veti kyllä lattian viimeistään alta.. Hän vois varmaan jättää jonkun viestin postaamatta.. Tuntuu ettei kaveri muuta tee kuin istuu Jatkoajan äärellä.

Tuo Saku Koivu- case veti maton myös meikäläisen alta ja laitoin GaDan ignoreen välittömästi. Aivan liikaa muutenkin viestejä ja vielä notkuu paikalla lähes 24/7.

Miten vitussa voi olla tuollaiseen niin paljon aikaa? Mutta ei kuitenkaan kyttäile muiden tekemisiä eli pisteet siitä. Tällaisia pöljiä kun täällä toisinaan avautuu vaikka ei edes nimimerkkiä tunnista.

Teikäläiseltä aivan loistava nouto.

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllä se Len taitaa olla näin että kyse on vaan nyt nuoren miehen innokkuudesta. Silloin vedetään armottomalla tunteella / kiihkeydellä, muistat varmaan itsekin moiset ajat.
Mielestäni GaDa on parantanut tapojaan ja lopettanut sen pikku kuittailun ja näsäviisastelun, varsinkin otteluseurantaketjuissa. Lisäksi pyörittää vielä hyvin veikkaus-skabaa.

Vähiten arvostaa semmoisia nimimerkkejä jotka tarkotushakuisesti provoilee viestiketjuissa. Aina vaan joku menee näihin ja lainailee / heittää vastakommentteja. Moni k.o nimimerkeistä mainittu tässä

Ralph

Jäsen
GaDa, jotain omaa järjetöntä hehkutusta HPKsta ja Coloradosta. "Maailman paras pakki, Tuukka Mäkelä" ja jotain tällaisia.

Ilmeisesti odotit meikäläisen vastaavan, joten meikäläinen vastaa. Alemmasta kappaleesta allekirjoitan kaiken, paitsi tämän. Voisitko hieman täsmäntää tuota "omaa järjetöntä hehkutusta"? Tiedän, että minulla on aika vahvat värilasit päässä kun kirjoittelen, mutten mielestäni yhtään hehkuta noita joukkueita, ellen sitten vitsimielellä jolloin olisit mennyt ns. helppoon, joihin muut eivät enää mene.

Kirjoitan kyllä liikaa, sillä asiaa on aivan liikaa ilmeisesti. Värilasit päässä tulee jotain asioita nähtyä väärin, kuten Koivu -tapaus, muttei niihin kannata takertua. Olen kuitenkin sitä mieltä, että olen parantanut selvästi siitä kun tänne tulin. Silloin tuli kaikenlaisia turhia onlinereita, jotka olen lopettanut täysin. Onhan minulle enemmänkin asiaa, kuin mitä kirjoitan, sillä joskus kirjoitan jo jollekin vastauksen, mutten lähetäkään sitä.

Vanha Lenille en vastaa muuta, kuin että itse hoidat hommasi hienosi, pidä lippu jatkossakin korkealla. Ja Stevielle, kiitos.

abc

Jäsen
Ilmeisesti odotit meikäläisen vastaavan, joten meikäläinen vastaa. Alemmasta kappaleesta allekirjoitan kaiken, paitsi tämän. Voisitko hieman täsmäntää tuota "omaa järjetöntä hehkutusta"? Tiedän, että minulla on aika vahvat värilasit päässä kun kirjoittelen, mutten mielestäni yhtään hehkuta noita joukkueita, ellen sitten vitsimielellä jolloin olisit mennyt ns. helppoon, joihin muut eivät enää mene.
En jaksanu lähteä selaamaan montaa kymmentä sivua viestejäsi, että saisin suoran lainauksen. Olet muistaakseni joskus jotain Coloradon pelaajaa mainostanut "maailman parhaaksi" ja jotain sinne päin. HPKsta nyt ei tule muita pelaajia mieleen kuin tuo Tuukka Mäkelä, niin heitin siitä kärvistetyn esimerkin, vaikkakaan en olisi yllättynyt, että olisit tuon lauseen joskus sanonut. Ärsyttävää.

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Itseni mielestä se on obi-wan, ihme mulkku jolla ei ole koskaan mitään asiaa

Ralph

Jäsen
Olet muistaakseni joskus jotain Coloradon pelaajaa mainostanut "maailman parhaaksi" ja jotain sinne päin. HPKsta nyt ei tule muita pelaajia mieleen kuin tuo Tuukka Mäkelä, niin heitin siitä kärvistetyn esimerkin, vaikkakaan en olisi yllättynyt, että olisit tuon lauseen joskus sanonut. Ärsyttävää.

Pavel Datsyuk on maailman paras pelaaja, sitä olen kirjoittanut muutamassakin viestissä. Valitettavasti Datsyuk ei Coloradossa pelaa. Ja HPK:ssa on yksi edes lähen liigan parhaimmistoon kuuluva pelaaja, Mathias Porseland, sitäkin olen muutamaan viestiin laittanut.

Toiset tykkää äidistä, toinen tyttärestä. Ja kolmas ei kummastakaan tai miehistä.

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
. Myös Dee Sniderin voi tänne listata, jutut varsin Seiska-lehti tasoa.

Näinkö on? Mielestäni Dee Snider perustelee kantansa miljoona kertaa paremmin kuin sinä "katsokaa minua kuinka hieno ihminen olen", joten laitetaan listalle sinut. macnevis.

EDIT: Sekoitin muuten näköjään lahjakkaasti macnevisin erääseen toiseen kirjoittajaan. Pahoittelut ja pois listalta toki.

Viimeksi muokattu:

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Näinkö on? Mielestäni Dee Snider perustelee kantansa miljoona kertaa paremmin kuin sinä "katsokaa minua kuinka hieno ihminen olen", joten laitetaan listalle sinut. macnevis.

Minäkin olen jotenkin tykästynyt Dee Sniderin tyyliin. Jaksaa taistella näkymättömiä vihollisia ja olkiukkoja vastaan melkein jokaisessa viestissään, joten kyseessä ei voi olla mikään turha tapaus.

En lähde erittelemään sen kummemmin, mutta nimimerkit, joilla ei tänne kirjoiteta juuri muuta kuin joko trollausta tai vittuilua, saavat täältä aika vähän arvostusta. En ole varma, onko kirjoittajia ja nimimerkkejä yhtä monta.

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
- Footless - jotenkin samanlainen kuin tuo lapa78. Ihan turhanpäiväinen vittuilija kaikkialla ja kaikille. Ei niitä erota toisistaan.
- Desinger - Köyhän miehen Footless, potentiaalia parempaan.

Eri mieltä tästä, kyllä Designer (huomaa nimimerkin oikeinkirjoitus) on parempi vittuilija. Ja varmaan muutenkin parempi kirjoittaja.

Ja ei, et sä mun listalla ole. Sähän olet oikein lutuinen ja huvittava.

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
No minäpä nyt - vailla katkeruuden häivähdystäkään - kerron vihdoinkin tämän kauan sitten siinneen tuumani, että ketkä ovat totaalisia turhakkeita täällä ja ehkäpä muutenkin totaalisia turhia:

-lapa78 - vittuilee lähinnä, siis monille, ei vain minulle

No siinä kai ne enimmät vähimmät. Varmasti Käyttäjänimetön on jokaisen em. tällä listalla.

Ai, kerkesit myös tänne...

En itse asiassa keksi yhtään nimimerkkiä jolle olisin vittuillut (en edes sinulle), vaikka susta saattaa siltä tuntua. En vaan ymmärrä miten voit "tietää", että vittuilen monille? Olen jostain syytä siinä käsityksessä, että et näe viestejäni, mutta asia ei taidakaan olla näin?

Minun "listalle" et tule koskaan päätymään/pääsemään (vaikka hieno yritys olikin), sillä noteeraan ainoastaan sellaisia kirjoittajia, jotka eivät jää verekseltään kiinni valehtelusta.

Vähiten arvostamani nimimerkki on ehdottomasti Ylläpito.

Suosikkijoukkue
HIFK
Täysin uusi tuttavuus meikäläiselle tällä palstalla, mutta heti ekat pari viestiä tekivät todellisen vaikutuksen. Liekö kaveri sitten joku kunnallisvaalien alla aktivoitunut persuehdokas, tiedä häntä.

LaCas. Laatukirjoittaja.

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Kattelin samaa kuin Simon eilen illalla. Koko vaatimaton viestihistoria käytännössä pelkkää toisille vittuilua. Aivan turha rasite serverille.

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ukkometso vaikuttaa melkoisen mulkulta äijältä, toivottavasti ei satu koskaan omien syntymättömien lapsieni opettajaksi. Tai sitten hän on oikeassa elämässä niin mahdottoman kiltti ihminen, että kaikki paska on pakko purkaa tänne.

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens

Olen koittanut välttää tähän ketjuun kirjoittamista, sillä minusta on hieman mautonta alkaa mainita nimeltä kirjoittajia, jotka omasta mielestäni maininnan tähän ketjuun ansaitsisivat.

Yleensäkin näissä arvostusketjuissa esiintyy sellaisten nimimerkkien mainintoja, jotka aiheuttavat paljon keskustelua palstalla - sekä hyvässä että pahassa.

Mutta mielipiteeseesi täytyy kyllä yhtyä. Lisäksi mainitsisin Nurmisahan ja schollin, ehkä myös Vanha Len kuuluu tähän ketjuun.

Älkääpä mieltänne tästä pahoittako. Moni on kanssani varmasti eri mieltä näistä kirjoittajista.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Älkääpä mieltänne tästä pahoittako.

Eipä näistä varmasti kukaan mieltään pahoita. Minusta ihan reiskaa sanoa jos jonkin nimimerkin pöljäilyt täällä ei miellytä:)

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jep ukkometso on kyllä masentavan oloinen tapaus. Toinen vastaava on se Midnight Rambler, juttujen perusteella kaikki mahdollinen vituttaa kyseistä nimimerkkiä.

Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Jep ukkometso on kyllä masentavan oloinen tapaus. Toinen vastaava on se Midnight Rambler, juttujen perusteella kaikki mahdollinen vituttaa kyseistä nimimerkkiä.

Ei mua suinkaan kaikki vituta, mutta en jätä sanomattakaan, jos niin on. :)

Mitä tulaa vähiten arvostamiini nimimerkkeihin, niin hankala alkaa yksilöimään. Kuitenkin kategorisesti voisi sanoa, että sellaiset selkeästi junnu/jonneikäiset vituttaa, jotka keskittyvät lähinnä huutelemaan ja suoltavat jatkuvalla syö töllä yhdys sanavirheitä. Toinen vastenmielinen sakki on tämä oikeinkannattajat, jotka moralisoivat muita minkä ehtivät.

Viimeksi muokattu:

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ainoa nimimerkki, joka tulee mieleen, on HIFK. Ja ainoastaan niissä tapauksissa, kun hän marisi naisasioistaan tai oikeammin niiden puuttumisesta sekä inttikaveristaan. Muuten hän osasi ja osaa edelleen kirjoittaa hyvin (vaikkakin kahden k-kirjaimen käyttäminen tietyissä sanoissa on yhä hänen peruskirjoitusvirheitään). Ymmärrän kyllä täysin, miksi hän sai ikuisen porttikiellon vapaalle puolelle.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Käsittääkseni Theone pesee mm. Jarkko Immosen kivekset silkkihansikkain ja on hänen lapsensa toinen isä. Ainakin jutuistaan päätellen.

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Olen koittanut välttää tähän ketjuun kirjoittamista, sillä minusta on hieman mautonta alkaa mainita nimeltä kirjoittajia, jotka omasta mielestäni maininnan tähän ketjuun ansaitsisivat.
- - -
Lisäksi mainitsisin Nurmisahan ja schollin, ehkä myös Vanha Len kuuluu tähän ketjuun.
- - -

Olen myös jättänyt tähän ketjuun kirjoittamisen väliin, sillä en nyt ihan aikuisten oikeasti voi loukkaantua kenenkään kirjoittelusta. Gags yrittää välillä irvistellä, mutta naurun puolelle yleensä menee tuon totisen torvensoittajan kanssa.

Syy, miksi nyt kirjoitan on scholl. Aikoinaan kuvittelin, ajattelin että scholl on trolli pahimmasta päästä. Tapasimme kuitenkin taannoin ja huomasin, ettei hän todellakaan ole trolli vaan elävä, omilla aivoillaan ajatteleva ihminen. Se, että hän ajattelee asioista niinkuin ajattelee, ei tee hänestä trollia. Toki välillä hänen kommenttinsa hipovat hyvän maun rajoja, mutta paljon pahempia esimerkkejä löytyy palstalta. Ei scholl tahallaan herjaa ketään, kirjoittaa vain omia tuntemuksiaan. Niin kauan kuin ne pysyvät lakien ja nettikettien rajoissa, on ne mielestäni ok.

Toivotaan että taas la 19.1.13 tavataan, scholl.

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Niin kauan kuin ne pysyvät lakien ja nettikettien rajoissa, on ne mielestäni ok.

Toki näinkin ja schollin puolesta varmaankin asiallista, että joku häntä täällä puolustaa. Olipa nimimerkin takana trolli tai ei (minun on yhä vaikea uskoa tätä jälkimmäistä vaihtoehtoa), en kuitenkaan lainkaan ihmettele, että joku ei välttämättä tämän nimimerkin esittämiä mielipiteitä ja ajatuksia arvosta.

Itse voin tunnustaa joskus ärtyväni palstaa lukiessani. On lienee luonnollista ja vähän väistämätöntäkin joskus tuntea turhautuneisuutta mielipidekirjoitusten äärellä. Uskoisin lähes kaikkien siihen syyllistyvän. Yhden asian miehet, taipumattomat ja tunteellisesti asioihin suhtautuvat totuuden kieltäjät ja puusilmät, siinäpä sitä kirjoittajatyyppiä jota on vaikea sietää. Jos tähän ehdottomaan asenteeseen lisätään vielä sellainen sopivan negatiivinen asenne kaikkeen ja kaikkiin...

No, vähintäänkin arvostan näiden nimimerkkien oikeutta kirjoittaa mielipiteitään palstan sääntöjen puitteissa. Jos joku mielestäni kirjoittaa jatkuvasti pelkkää paskaa, en yksinkertaisesti voi ottaa sellaista ihmistä vakavasti ja voin suosiolla sivuuttaa hänen viestinsä ja olla niistä välittämättä. Ignore-listani on tyhjä, eli kukaan ei ole sentään mitenkään erityisen syvälle ihon alle päässyt.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Toivotaan että taas la 19.1.13 tavataan, scholl.
Komppaan. Veikkaan, että aika monelle schollin tavanneelle on käynyt tuo sama ilmiö, mitä meille kummallekin kävi. Toisaalta olen pettynyt. Olisi ollut niin hienoa, että huolella rakennettu nettihahmo olisi saatu todistettua trolliksi. Jos hän sitä kaikesta huolimatta on, minä menin täydellisesti lankaan.

Jos ihan pilkkua viilataan, arvostan vähiten noita sikahauskoja nimimerkkejä, kuten Sisäliitin, Kari Runk, jne. Eipä juuri huvita käydä keskustelua tuollaisten kanssa, olivat siviilissä kuinka mukavia heppuja tahansa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy