Vähiten arvostamasi nimimerkit

• 303 053
  • 1 411

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Theone.

Hänen ainoa funktionsa tällä palstalla on lukea The Original Jagsin viestejä ja inistä niiden mahdollisista epäkohdista. Tuollainen vainoaminen yhdistettynä eräänlaiseen humble braggaukseen (viittaukset kuinka hyvin hän on perillä useampien suomalaisten jääkiekkoilijoiden tekemisistä) näyttää sairaalta.

Hyvänä esimerkkinä se, että mies jaksaa muistuttaa miltei kahden kuukauden jälkeenkin kuinka hänen lapsuudesta asti tuntemansa "Arska" (näin meidän kesken Ari Ahonen) ei ole sanonut niin kuin TOJ väittää. Skypessä asti on asia varmistettu.

Sanasta sanaan näin.

Liäksi vituttaa scholl, ukkometso ja muut ylimieliset roolinhakijat. Toisaalta myös HMV-kirjoittajat Jawsin sun muiden johdolla. Tuntuu että kirjoittavat palstalle saadakseen viestimäärää suuremmaksi, viestien kiinnostavuus on sitä luokkaa.

Ja näiden lisäksi vituttaa ne jotka ei kykene omaan mielipiteeseen. Jos oikeasti tuntuu että Mikke Granlund tekee 100 pistettä tulokaskaudella, kirjoita se. Se on ihan sama jos joku tulee sieltä kitisemään. Itseasiassa sehän on vain postiviinen juttu, sehän sen keskustelun tänne synnyttää.

Myös maininnan ansaitsee ne, jotka ei itsetuntosyistä uskalla kirjoittaa palstalle, esimerkkinä Lättymestari. Mitä hävettävää jatkoajassa on?

Fordél

Jäsen
En ymmärrä miksi scholl mainitaan tässäkin ketjussa näinkin usein. Se, että ei ole samaa mieltä miehen kanssa tai ei jaa samoja arvoja, ei mielestäni riitä mainintaan tässä ketjussa. Kyllähän erilaisuutta pitää kestää.

Sen sijaan jos scholl ei pystyisi käymään keskustelua, ei osaisi ottaa kritiikkiä vastaan tai menisi koko ajan henkilökohtaisuuksiin, ymmärtäisin ettei häntä arvostettaisi. Näihin scholl ei mielestäni syyllisty vaan hänen kanssaan pystyy keskutelemaan ja antamaan kovaakin palautetta ilman, että tarvitsisi "pelätä", että kohta mennään henkilökohtaisuuksiin.

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Toisaalta myös HMV-kirjoittajat Jawsin sun muiden johdolla. Tuntuu että kirjoittavat palstalle saadakseen viestimäärää suuremmaksi, viestien kiinnostavuus on sitä luokkaa.

Aah, kiitos. Toisaalta voidaan ajatella niinkin, että minä olen kiinnostunut asioista, joista sinä et ole. Esimerkiksi minua eivät kiinnosta sinun KHL-kirjoituksesi, ja sinua tuskin minun futiskirjoitukseni.

Arvostan kuitenkin mielipidettäsi, kritiikki on hyväksi.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En ymmärrä miksi scholl mainitaan tässäkin ketjussa näinkin usein. Se, että ei ole samaa mieltä miehen kanssa tai ei jaa samoja arvoja, ei mielestäni riitä mainintaan tässä ketjussa. Kyllähän erilaisuutta pitää kestää.

Sen sijaan jos scholl ei pystyisi käymään keskustelua, ei osaisi ottaa kritiikkiä vastaan tai menisi koko ajan henkilökohtaisuuksiin, ymmärtäisin ettei häntä arvostettaisi. Näihin scholl ei mielestäni syyllisty vaan hänen kanssaan pystyy keskutelemaan ja antamaan kovaakin palautetta ilman, että tarvitsisi "pelätä", että kohta mennään henkilökohtaisuuksiin.

No jaa, minä olen vähän eri mieltä tästä. Schollin tapa "käydä keskustelua" kun tuppaa minusta aika usein olemaan sellainen että dumaa täysin toisen mielipiteen edes yrittämättä ymmärtää sitä toisen näkökantaa, sitten esittää oman mielipiteensä sillä tavalla että antaa ymmärtää sen olevan absoluuttinen totuus, ja sitten vielä lopuksi kehuu itseään ja haukkuu kaikki eri mieltä olevat "junteiksi" yms.

Ainakaan minulle ei ole mikään ongelma se että joku on kanssani eri mieltä, ei se kenenkään arvostusta laske minun silmissäni jos omaa erilaisen maailmankatsomuksen kuin minä (paitsi ehkä siinä tapauksessa jos nuo mielipiteet ja näkemykset ovat täysin mauttomia ja kuvottavia), mutta minä tovioisin keskustelukumppanilta sellaista että edes yrittäisi ymmärtää sitä toisenkin näkökantaa eikä aina dumaisi täydellisesti sitä mitä toinen sanoo ja miten toinen asiat näkee. Tämä on se asia mikä minulla schollissa eniten tökkii.

Ei siinä, varmasti myös minä olen välillä tuohon samaan syyllistynyt mutta yritän ottaa opikseni.

K

kiwipilot

Jep ukkometso on kyllä masentavan oloinen tapaus. Toinen vastaava on se Midnight Rambler, juttujen perusteella kaikki mahdollinen vituttaa kyseistä nimimerkkiä.

Samat mietteet täälläkin. Ukkometso patologisena mulkkuna vituttaa; harvoin olen noin rehellisesti ilkeään tyyppiin millään palstalla törmännyt. Tämän kaverin kohdalla vielä mukavana bonuksena yv:llä nillittäminen. Toivottavasti ei kuitenkaan oikeasti ole nettiminänsä kaltainen vittupää, opettaja kun taitaa olla (hope not). Jälkimmäinen taas ei nyt ihan yhtä paha ole, mitä nyt jannun huolella korostettu lapsiviha ihmetyttää hieman.

Theone

Jäsen
Theone.

Hänen ainoa funktionsa tällä palstalla on lukea The Original Jagsin viestejä ja inistä niiden mahdollisista epäkohdista.

Tämän osittain allekirjoitan, osittain. Se, että TOJ:n fanipojat hyväksyvät tänne kaiken kirjoitetun ilman minkäänlaista kritiikkiä tai kyseenalaistamista on mielestäni sairasta, jotenkin tulee mieleen WTC-ketju ja sieltä eräät nimimerkit. Se, että tänne heitellään tietoisesti faktoja, uutisia tai esim. sitaatteja (kuten mainitsemasi Ahosen haastattelu) omasta päästä on mielestäni vähintään arveluttavaa ja tuhoaa käytännössä koko foorumin idean. Spekulointi yms. on koko homman idea mutta miksi pitää tahallaan mennä huojuttamaan tornia keksimällä näitä tarinoita ja kiinni jäädessään vain paeta paikalta kun vaihtoehtona olisi käydä mielenkiintoista keskustelua, nimimerkillä kun on siihen kaikki tarvittava tieto ja taito. Tätä minä en voi käsittää.

TOJ:lla on kieltämättä todella paljon tietoa kiekosta ja varsinkin KHL:stä mutta, ainakin minun silmissäni, mies itse vesittää tuon turhiin valheisiin.

Fordél

Jäsen
No jaa, minä olen vähän eri mieltä tästä. Schollin tapa "käydä keskustelua" kun tuppaa minusta aika usein olemaan sellainen että dumaa täysin toisen mielipiteen edes yrittämättä ymmärtää sitä toisen näkökantaa, sitten esittää oman mielipiteensä sillä tavalla että antaa ymmärtää sen olevan absoluuttinen totuus, ja sitten vielä lopuksi kehuu itseään ja haukkuu kaikki eri mieltä olevat "junteiksi" yms.

Tässä on kyllä pointtia. Tosiaan enpä muista koskaan käyneeni schollin kanssa ihan kunnnon keskustelua, jossa olisi aidosti vaihdettu mielipiteitä, lisätty ymmärrystämme ja kenties jopa vähän lähetytty toisiamme.

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Sen sijaan jos scholl ei pystyisi käymään keskustelua, ei osaisi ottaa kritiikkiä vastaan tai menisi koko ajan henkilökohtaisuuksiin, ymmärtäisin ettei häntä arvostettaisi.

Minun kokemukseni schollin kanssa "keskustelemisesta" on se, että olin kommunisti ja mikä lie maalainen. Vasta-argumentointia tai mitään muutakaan keskusteluun viittavaa ei tuo viestien vaihto sisältänyt. Ko. nimimerkki onkin lähinnä tekstintuottaja, ei keskustelija. Sen vuoksi skippaan hänen viestinsä esim. vapaassa osiossa aivan suosiolla. Tai no, joskus harvoin joku niistä sadasta päivittäisestä viestistä on kyllä oikeasti hauskakin, mutta siinäkin on vähän huolestuttava sivumaku, jos ne ovatkin ihan tosissaan kirjoitettuja mielipiteitä.

Fordél

Jäsen
Minun kokemukseni schollin kanssa "keskustelemisesta" on se, että olin kommunisti ja mikä lie maalainen. Vasta-argumentointia tai mitään muutakaan keskusteluun viittavaa ei tuo viestien vaihto sisältänyt. Ko. nimimerkki onkin lähinnä tekstintuottaja, ei keskustelija.

Kyllä, mutta pointti on se, että pystyt laittamaan ihan samalla mitalla takaisin ilman ongelmia. Tai ainakin tällainen kuva ja kokemus mulle on jäänyt. Olisi eri asia jos scholl pelaisi itse eri säännöillä kuin mitä häntä vastaan saa pelata. Tällaista en ole kuitenkaan havainnut. Eli jos kaveri itse pelaa kovaa niin myös häntä vastaan saa pelata kovaa.

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Kyllä, mutta pointti on se, että pystyt laittamaan ihan samalla mitalla takaisin ilman ongelmia.

Olet varmasti oikeassa. Itseäni ei vain kiinnosta keskustelu, jossa katsotaan kummalla on heittää mauttomimmat ad hominemit. Tai no ehkä jossain mielentilassa sellainenkin voisi olla hauskaa.

Fordél

Jäsen
Olet varmasti oikeassa. Itseäni ei vain kiinnosta keskustelu, jossa katsotaan kummalla on heittää mauttomimmat ad hominemit. Tai no ehkä jossain mielentilassa sellainenkin voisi olla hauskaa.

Juu ei muakaan tällainen keskustelutyyli kiinnosta, koska en siitä saa mitään irti eikä se edes lisää mun ymmärrystä toisen näkemyksestä. Kunhan mäiskitään menemään ja lopulta ollaan ihan samoissa poteroissa kuin ennen keskustelua. Silti positiivista ja arvostettavaa siinä on sentään se paksunahkaisuus.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tai no, joskus harvoin joku niistä sadasta päivittäisestä viestistä on kyllä oikeasti hauskakin, mutta siinäkin on vähän huolestuttava sivumaku, jos ne ovatkin ihan tosissaan kirjoitettuja mielipiteitä.

Olen siinä uskossa, että periaatteessa scholl tosiaan on sitä mieltä, mitä kirjoittaa olevansa, mutta kärjistää ihan tarkoituksella aiheuttaakseen hämminkiä ja eripuraa.

Minä pidän schollia sympaattisena tapauksena ja aina ajoittain olen hänen kanssaan jopa samaa mieltä olettaen, että olen kyennyt erottamaan ja suodattamaan kärjistyksen pois itse viestistä.

Lupaan tarjota schollille oluen, jos joskus kohtaamme. Sen jälkeen odotan, että hän jatkossa kirjoittaa, kuinka "ihan kaikki naiset - paitsi TQoFE - ovat huijareita jotka juovat miesten rahat".

Lättymestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, GrIFK, John Scott
Myös maininnan ansaitsee ne, jotka ei itsetuntosyistä uskalla kirjoittaa palstalle, esimerkkinä Lättymestari. Mitä hävettävää jatkoajassa on?

Jaahas... Kirjoittamiseni eivät liity alkuunkaan mihinkään itsetuntosyihin tai uskaltamiseen jos niin ajattelet. Olen vain tähän mennessä kirjoittanut silloin kun siihen on ollut palavasti tarvetta, toisin kuin sinä joka menet hämmentämään moneen pikkuasiaan kuten juuri tähän. Joten nyt voisin hyvin sanoa että yksi vähiten arvostamani nimimerkki on tällä hetkellä juuri sinä _Kuusyks, kun menet päästämään tällaisia sammakoita suustasi.

Olisi joskus kyllä hienoa kuulla kritiikkiä ihan tosissaan omasta kirjoitus tavasta ja tyylistä. Siis muutakin kun tyyliin "olet paska".

Kritiikittömässä maailmassa kun on vaikea kehittää itseään paremmaksi missään.

Uskon että kaikki ketkä viestejäni lukevat tai ovat lukeneet tietänevät tasan tarkkaan, ketä nimimerkkiä itse vähiten arvostan. Tämä johtuu hänen totaalisesta kritiikittömyydestä omaa suosikkijoukkuettaan kohtaan. Ei voida puhua edes paksuista värilaseista herran kohdalla vaan aivan totaalisesta sumusta.

Tässä mielessä on siis varmasti vaikea kritisoida ketään konstruktiivisesti jos kritisoitavasta ensimmäisenä iholle iskee inho reaktio.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ketään ei ole ignore-listalla, enkä ketään osaa listata tähänkään. Vaikka joidenkin kanssa olen ottanut täällä yhteen asiassa jos toisessakin, ei se oikeastaan ole mikään syy arvostaa ko. tyyppejä vähän. Ei se kyllä suosikkilistallenikaan heitä saa, mutta eipä siellä hirveän montaa jannua muutenkaan ole. Suurin osa palstalaisista on kuitenkin perustyyppejä, joilla vähän aiheesta riippuen keittää yli eri herkkyydellä.

Schollista on pakko sanoa sen verran, että olipa mies olemassa tahi ei, en osaa häntäkään tänne laittaa, vaikken ole kovinkaan monesta asiasta samaa mieltä. Tietoa tyypillä kuitenkin löytyy muutamista asioista ihan hyvin ja sen lisäksi huumoriarvo muutamissa kirjoituksissa on ylivoimaisesti palstan kovin. Olen pahoillani, mutta edelleen puree nuo speedo-jutut. Viimeisimpänä se, kun scholl antoi itselleen luvan käydä puntilla, koska Arnoldin kirjan mukaan kaikki salityypit eivät olekaan homoja. Siitä olen kyllä samaa mieltä esim. olkikuukkelin kanssa, ettei hänen kanssaa pysty rakentavasti olemaan erimieltä. Ei siitä mitään keskustelua synny.

On tällä palstalla monia tyyppejä, joiden kanssa mulla ei niin helppoa historiaa ole, mutta luulen silti, että siviilissä suurimman osan kanssa tulisin juttuun siitä huolimatta. Jos siis jossain sattuisin törmäämään. Itse pidän mieluummin nettimaailman omana kokonaisuutenaan, enkä kaipaa saada selville, ketä nimimerkkien taakse kätkeytyy.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ketään ei ole ignore-listalla, enkä ketään osaa listata tähänkään. Vaikka joidenkin kanssa olen ottanut täällä yhteen asiassa jos toisessakin, ei se oikeastaan ole mikään syy arvostaa ko. tyyppejä vähän.

Hyvin sanottu. Mun mielestäni tämä ketju on epämiellyttävä ja turha. Mutta kuten itse sanon omista suosikkiketjuistani: Jokainen ketju ansaitsee elinaikansa ja jos/kun kirjoittajia riittää, niin he ovat oikeassa. Asiasta riittää keskusteltavaa. Kunhan nyt tulin ilmoittamaan, että kukaan nimimerkki ei ole lähelläkään "en arvosta" -statusta täältäpäin. Ei edes selkeästi vammainen Moderaattorit-niminen kaveri. Hän on symppis pohjimmiltaan.

Tässä nyt alkuun hiukan apua.

Typot on typoja, eikä mielestäni millään keskustelupalstalla tulisikaan tuijottaa äärettömän tarkasti kielioppiin. On se silti tietysti ihan hyvä, jos yrittää edes pitää tekstinsä luettavana.

Oikeastaan juurikin niuhottaminen oikeinkirjoituksesta silloin, kun teksti on täysin ymmärretävää, on erittäin ärsyttävää.

Joten en kyllä arvosta mikko6000 nimimerkin niuhottamista oikeinkirjoituksesta.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Hyvää keskustelua näinkin yllättävässä ketjussa. Hienoa! Jos olen oikein tulkinnut, niin on mielipiteitä, joiden mukaan täällä keskustelussa puusilmäisyys, ylimielisyys, epäkohteliaisuus, valehtelu ja trollaus pitäisi hyväksyä, jos kirjoittaja "keskustelee" sillä tavoin ihan oikeassakin elämässä. Ymmärrettävä näkemys, mutta omasta mielestäni tuo oikeassa elämässä samanlaisena oleminen on lähinnä selitys sille, miksi se touhu on täällä sellaista kuin on, mutta ei mikään syy, miksi se täällä tulisi hyväksyä. Tämä on sitten ihan tällaista yleistä pohdintaa, eikä liity mihinkään tiettyyn nimimerkkiin.

Tiettyjen kirjoittajien julkaisut tulee sivuutettua niitä lukematta. Kokemus on opettanut, että niissä ei ole mitään, mitä haluaisin lukea. Vastapainona on nimimerkkejä, joiden kirjoitukset saa lukemaan sellaisiakin keskusteluita, joiden aihe sinänsä ei ole kiinnostava.

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Juu, eipä näitä kovin paljon ole, jotka aidosti pääsisivät ihon alle, saati ignoreen. Jälkimmäisen käyttötarkoitusta en tosin ole edes koskaan ymmärtänyt, mutta käyttäköön joku jos tykkää ja sen hyödylliseksi on havainnut.

Asia jota kuitenkaan en arvosta, ja jota omalla kohdalle kohdalle on sattunut tosin varsin vähän, on tämä ilmeisesti kohtuullisen yleinen(?) yksityisviesteillä vittuilu. Muutaman kerran olen saanut vitunapina- ja haistapitkäpaska-tason yksityisviestiä, mutta molemmat keissit ovat nekin päätyneet lopulta ihan asialliseen keskusteleen ja "tietojen" vaihtoon, joka on kieltämättä aika hämmentävää. Niin ja yhden kerran on nillitetty englannin kieliopista. Eli omalla kohdalla ollaan selvitty suht helpolla, mutta voin kuvitella miten hienoa on saada yksityistä palautetta kaiken maailman avohoitopotilailta jonkun jääkiekkopalstan kirjoitusten takia.

Silti ehkä väsyneintä mitä tiedän, on kertoilla yksityisviesteillä nimimerkkien oikeita henkilöllisyyksiä eteenpäin vittuilumielessä. Tämäkään ei ole osunut omalle kohdalle, mutta vähälahjaiset jonnet tätäkin tuolla omalla takapihalla kuulemma harrastavat. Kasvattakaa kulkuset hyppyritukat.

Fordél

Jäsen
Silti ehkä väsyneintä mitä tiedän, on kertoilla yksityisviesteillä nimimerkkien oikeita henkilöllisyyksiä eteenpäin vittuilumielessä. Tämäkään ei ole osunut omalle kohdalle, mutta vähälahjaiset jonnet tätäkin tuolla omalla takapihalla kuulemma harrastavat. Kasvattakaa kulkuset hyppyritukat.

Tähän ei voi muuta sanoa kuin Go On KooKoo!

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
Kaikkien juttuja ei arvosta tosielämässä, joten miksipä täälläkään? Sellainen typeryys, että ei tajuta asioita, ärsyttää eniten. Ei se mitään, että on eri mieltä. Mutta jos ei tajua, ei tajua. En pysty arvostamaan. Toinen minua ärsyttävän ihmisen merkki on, että loukkaantuu arvostelusta. Teflonia kehiin hei. Kolmas, pelkästään keskustelupalstaan liittyvä, ärsytyksen aihe on viestien lähettely mitättömällä ja lattealla sisällöllä. Neljäntenä tietyntyyppinen ylimielisyys ärsyttää. Sellainen tosissaan oleva, epävarman ihmisen ylimielisyys. Viidenneksi mainittakoon, että liian monen suomalaisen selkärankaan hakattu alimielisyys on myös vastenmielistä.

Olkaa oikeamielisiä.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Olisi joskus kyllä hienoa kuulla kritiikkiä ihan tosissaan omasta kirjoitus tavasta ja tyylistä. Siis muutakin kun tyyliin "olet paska".

Kritiikittömässä maailmassa kun on vaikea kehittää itseään paremmaksi missään.
[...]
Tässä mielessä on siis varmasti vaikea kritisoida ketään konstruktiivisesti jos kritisoitavasta ensimmäisenä iholle iskee inho reaktio.

Tässä nyt alkuun hiukan apua.

Oikeastaan juurikin niuhottaminen oikeinkirjoituksesta silloin, kun teksti on täysin ymmärretävää, on erittäin ärsyttävää.

Joten en kyllä arvosta mikko6000 nimimerkin niuhottamista oikeinkirjoituksesta.
Ensin peräänkuulutat kritiikkiä ja sitten saat sellaista melko sisäsiististi paketoituna, sivumennen sanoen aiheesta. Seuraako tästä tarve vittuuntua?

Vähintään kohtalaisen hyvä yhdyssanojen hallitseminen on tekstin luettavuuden aikaansaamiseksi olennaista. Onhan sillä nyt juuttahan ero jos tarkoitat kirjoittaa esimerkiksi "anna kumipäävasara" mutta paperilla lukee "anna kumipää vasara".

Takaisin otsikkoon. Täällä on morkattu ukkometsoa. Olen nimimerkin kanssa enimmäkseen eri mieltä asioista ja mies on ainakin virtuaalielämässä harvinaisen penseän oloinen tapaus, mutta kirjoittajana hänessä on tietynlaista särmää. Joskus jopa itseironiaa, vaikka yleensä tahatonta. Perhana kun nauroin tässä taannoin makeasti. Koiravihaajaksi tunnustautunut ukkometso paljasti olevansa jonkinmoinen suomenpystykorvakoirien aktiiviharrastaja. Siinä ovat koirarotu ja nimimerkin persoona kohdanneet mitä oivallisimmin. Pystykorvahan on semmoinen ärhäkkä ja yksilöstä riippuen enempi tai vähempi vittumainen otus, ainakin useimmat yksilöt jotka olen tähän mennessä kohdannut. Epäluuloisuus kohdistuu etenkin vähän vieraampiin. Vähänkin kun rapisee jossakin niin koira laittaa helvetinmoisen rähinän päälle. Tykkää purra housunpuntista, mutta mieluiten nappaa suoraan nahkaan kiinni. Ihan kuin meidän ukkometso!

Täällä vaikuttaa paljon nimimerkkejä joita arvostan. Ketä mistäkin syystä, joitakin useammista. Ketään en arvosta niin vähää että katsoisin olevan kohtuullista nimetä joku tällaiseksi. Jotkut ovat kirjoittajina ja ehkä myös ihmisinä vielä opinkaarensa alussa. En mainitse ketään nimeltä, mutta joidenkin nimimerkkien olen huomannut kehittyneen muutamassa vuodessa selkein harppauksin parempaan suuntaan, molemmissa suhteissa.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Toistaiseksi yksikään kirjoittaja tällä palstalla ei ole päässyt niin iholle, että hän herättäisi minussa suurta ärsytystä ja tarvetta laittaa ignoreen. Ennemminkin katson asiaa toiselta kantilta ja jos joku herättää niin voimakasta agressiota tai jopa vihaa minussa, että hänet pitäisi ignoreen laittaa niin se kyllä kertoo tällöin enemmän minusta kuin kyseisestä kirjoittajasta ja kenties minun tulisi ottaa tuolloin aikalisä virtuaalimaailmasta ja elää hetki todellisessa maailmassa. Tämä nyt on kuitenkin vain ja ainoastaan kiekkopalsta eikä tämän takia kannata hermojaan menettää tai vielä pahempaa, ruveta vihaaman jotakuta nimetöntä ja kenties kasvotontakin kirjoittajaa. Jos niin käy niin mars vlad hermolevolle hetkeksi!

Olen saanut muutoinkin olla varsin rauhassa. Toisinaan tulee yksityisviestejä mutta pääsääntöisesti kaikki ovat olleet tavalla tai toisella kannustavia ja rohkaisevia. Ja jos joku on kieliopistani huomauttanut niin oikeaan kohteeseen on viesti tullut, sillä tiedostan itsekin ongelman olemassa olon. Lievästi lukihäiriöisenä sitä on todella vaikea havaita omia virheitään. Oikoluvunkin jälkeen kaikki näyttää hyvältä ja oikein kirjoitetulta mutta eikös siellä niitä virheitä siltikin ole enemmän kuin yksittäiskappalein.

vlad.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Mä en pidä teitä minään, lähtekää meneen, ei oo käyttöö just nyt.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy