Mainos

Vähiten arvostamasi nimimerkit

• 303 418
  • 1 411

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Jatkoaika on täynnä ovelia mulkkuja jotka osaavat muokkautua tilanteisiin, jotkut ovat varmasti tosissaan joka tekstinsä kanssa, toiset ottavat huumorilla (niinkuin kaikkien pitäisikin) ja sitten on vain niitä idiootteja. Monesti on lähtenyt mopo käsistä itsellänikin mutta jotenkin tässä on oppinut klousaamaan tilanteen sillein ettei jää "pahaa mieltä". Ainakin pyrin siihen ja vaikka nyt eletäänkin keskustelupalstalla niin jotenkin täälläkin haluaa sellaisen maineen jonka kanssa pystyy elämään.

Aikanaan vastustin tälläisiä palstoja mutta onhan tää hienoa, kesälllä vähän vaisua mutta syksyllä räjähtää taas!

Viimeksi muokattu:

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kyllähän se on selkeästi tuo nimimerkki -Niks-.

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Jokainen toki tyylillään, mutta toisinaan on hieman vaikea ymmärtää, miksi suomalaisella, miesvaltaisella jääkiekkopalstalla vaikuttaa ruotsalaismielinen, kiihkofeministinen jalkapallofani. Eli nimimerkki Gellnerin tarkoitusperät toisinaan ihmetyttävät. Keskusteluanti vaikuttaa hyvin pitkälti trollaamiselta, kun käytännössä jokainen keskustelunaihe täytyy vääntää edellämainittuihin aiheisiin.

Tunnustuksena pitää toki myöntää, että matkakohteenne-ketjussa usein ihan asiallista settiä.

Muut inhokit sitten lähinnä tätä perussuomalaista osastoa, eli TJ Veikko, Kisapuisto ja varsinkin Mixu, jota oksettavampaa henkilöä olen tuskin koskaan "tavannut".

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Kyllähän se on selkeästi tuo nimimerkki -Niks-.

Jes! Tästä hyvästä tuoppi sinne suuntaan.

Tuli mieleen sattumoisin eräs kaveri jokerien puolelta, oliko se nyt Brad? Ei saatana että meni kuppi nurin monesti kun kaverin viestejä lueskeli. Saiko hän kenkää vai mikä tuli. Ei ainakaan toukokuun jälkeen ole ollut aktiivinen. Tässä oiekastaan ainut joka on saanut veren kiehahtamaan täällä.

EDIT: Lisätään tähän listalle vielä nimimerkki "maukka". Uskomaton kaveri, osaa kyllä aiheuttaa sellaisen aivokivun ettei mitään rajaa, toisaalta kunnioitan äijän kykyä ärsyttää.

Viimeksi muokattu:

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
En ajatellut koskaan tähän ketjuun kirjottavani, mutta nyt on pakko.

Ei millään pahalla, mutta nimimerkki Ragulinin menoa on hankala katsella. Jätkä vetää niin vahvoilla värilaseilla, että oikein pahaa tekee. Jo KlesaVesan vertailu Noroseen ja Ahoseen aiheutti ihmetystä.

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Ragulin osaa ainakin kirjoittaa ja perustella vastauksensa hyvin. Samaa ei voi sanoa monestakaan muusta ko. viestiketjun keskustelijasta.

Toki näin on ja omien puolella tulee aina olla, mutta mun mielestä liika on aina liikaa. Ei siis todellakaan millään pahalla Raguliniä kohtaan, mutta särähti vain korvaan, koska Toskala on kuitenkin ollut enemmän tai vähemmän loukkaantuneena viime kaudet. =)

Fordél

Jäsen
En arvosta nimimerkkejä, jotka eivät kunnioita tämän palstan henkeä eivätkä uskalla käydä asioista avointa keskustelua vaan yksityisviesten levittelevät ties mitä tietoa, kuten paljastelevat nimimerkkien henkilöllisyyksiä. Säälittävää toimintaa.

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En arvosta nimimerkkejä, jotka eivät kunnioita tämän palstan henkeä eivätkä uskalla käydä asioista avointa keskustelua vaan yksityisviesten levittelevät ties mitä tietoa, kuten paljastelevat nimimerkkien henkilöllisyyksiä. Säälittävää toimintaa.

Täh? Onko tällaisiakin tyyppejä oikeasti olemassa.
Jos näin on niin, voi elämä, että joku voi vajota alas.

Olen kerran (pari vuotta sitten) saanut yksityisviestin, jossa eräs nimeltämainitsematon henkilö itki katkeruuttaan mielipiteistäni liittyen huume- asepalvelus- ja uskontoketjuihin.

Fordel on muuten väärinpäin Ledrof, joka kuulostaa LoTR-henkiseltä fantasiagootilta.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Arvostaisin minäkin vähiten näitä yv:n vonkaajia tai lähettäjiä, jos sellaisia olisi.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Fordel on muuten väärinpäin Ledrof, joka kuulostaa LoTR-henkiseltä fantasiagootilta.
Ernestipotsi puolestaan on väärinpäin Isto Pitsenre, joka kuulostaa virolaiselta iskelmälaulajalta tai keihäänheittäjältä.

Viimeksi muokattu:

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Varmaankin Gellner. Kokoomuslainen,kasvissyöjä,feministi,puunhalaaja,ruotsalainen,ihmisvihaaja ja jankkaaja. Yrittää pelkästään ärsyttää ja onnistuu siinä liian usein.

Toinen on nimimerkki Jani82 jolle jokainen KalPan saama jäähy,loukkaantuminen tai muu vastoinkäyminen on suurta salaliittoa. Kyllähän minä sen ymmärrän että tuomareissa on aika useinkin jotain hämärää mutta en minä kyllä jokaista suosikkijoukkueeni päästämää maalia saa tuomareiden ja kenen milloinkin syyksi. Mikä saa ihmisen noin harhaiseksi ja katkeroituneeksi? Onneksi ei pahemmin kirjoittele otteluketjujen ulkopuolelle.

Sitten on vielä tietenkin flintstone jonka ratsastaminen mihin tahansa vapaan ketjuun pilaa sen.

Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings

Tästä tulee mieleen kuuluisa "Mode-Gate" ja pelikieltolista, joka oli pitkä kuin nälkävuosi... Vieläkin naurattaa!

Päätyessäni tähän ketjuun ajattelin välittömästi Jokeriosion omaa trollia "maukkaa". Kaverilta tulee välillä aivan käsittämätöntä paskaa ja ihme provoiluja jo trollauksia, mutta silti aina joskus äärettömän hyvää teksitä. Ei hän nyt ainakaan sokea ole, ja on todistetusti myöntänyt omia virheitään.

Aasinsiltana tullaankin niihin nimimerkkeihin, jotka eivät osaa myöntää olleensa väärässä, vaan venyttävä imaginaarista virtuaalipippeliään ihme todisteluilla.

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Minä tulin vain tsekkaamaan onko minun nimimerkkini täällä. Ja kirjoitin sitten ihan vaan että pääsee pätemään ja saa huomiota. Mun rispektit Fordéliin meni kun se aina kirjoittaa kaikki jutut paremmin kuin minä. Ja on useimmiten vielä oikeassakin, paskiainen.

Minä taas en tuosta trollauksesta niin välitä, oikein missään, kun se ei oikeastaan vaadi kovinkaan paljoa. Ainoastaan sen, että kirjoittaa täysin puusilmäisen kommentin ja odottaa, että joku siihen vastaa raivokkaasti. Mikä idea siinä nyt on? Sitten se on "100-0" jos joku tähän tosi ovelaan ansaan menee. Mitä helevettiä. Tuolla trollin varjolla saa kuitenkin aika paljon anteeksi, kunhan vain itse ehtii toteamaan, että joo mä vain trollasin.

Jos Hitlerkin olisi mennyt sanomaan, että lahdataan kuusi miljoonaa juutalaista, ja kaverit ei tajua että se vaan trollasi, niin onko se sitten ihan jees, kunhan vain se ois muistanu jossakin välissä heittää että "100-0, juutalaiset. Eipä ois uskonu vaan, et noi meikän kaifferit otti tän trollin vähän liian tosissaan. Tsori."

Viimeksi muokattu:
Jos Hitlerkin olisi mennyt sanomaan, että lahdataan kuusi miljoonaa juutalaista, ja kaverit ei tajua että se vaan trollasi, niin onko se sitten ihan jees, kunhan vain se ois muistanu jossakin välissä heittää että "100-0, juutalaiset. Eipä ois uskonu vaan, et noi meikän kaifferit otti tän trollin vähän liian tosissaan. Tsori."

Joillekin näköjään internet is serious business. No, toivottavasti kukaan Jatkoajan lukija ei ole päätynyt suunnittelemaan demarien joukkotuhontaleirejä tai Tarja Halosen salamurhaamista schollin viestien innoittamana.

Fordél

Jäsen
Täh? Onko tällaisiakin tyyppejä oikeasti olemassa.
Jos näin on niin, voi elämä, että joku voi vajota alas.

Valitettavasti useaan kertaan on käynyt ilmi, että tällaisiä tyyppejä on olemassa. Ainakin erään seuran fanien joukossa.

Heh, enpä ole totakaan ennen noin ajatellut, mutta siltä se tosiaan kuulostaa. Tuo Ledrofkin olisi ollut paljon parempi nimimerkki kuin nykyinen.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sellaiset, jotka aloittavat lauseita (tai, herrajestas, jopa kokonaisia viestejä!) sanaparilla Itseni mielestä.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Olen kerran (pari vuotta sitten) saanut yksityisviestin, jossa eräs nimeltämainitsematon henkilö itki katkeruuttaan mielipiteistäni liittyen huume- asepalvelus- ja uskontoketjuihin.
Minulla on samoja kokemuksia (selvyyden vuoksi, ernestipotsin kanssa emme ole yksityispostailleet), ja ihan monikossa. Niiden sikiäminen on peruja huumekeskusteluista. Aika herkkä aihe tuntuu olevan, ja kovasti henkilökohtainen muutamille kirjoittajille.

Vaan onko sekään niin paha juttu, jos joku avautuu katkeruuksissaan yv:llä. Älyttömyyksiin en viitsi edes vastailla. Vähän asiallisemmin eri mieltä olemisestaan yv:llä kertoville olen juuri noihin huumeviesteihin vastannut, että käyn mieluummin samaa keskustelua yhdeltä palstalta käsin muidenkin kanssa. En esimerkiksi kuuden kahdenvälisen postailun panostuksella.

Kaikenlaiset yhden asian jankkaajat ja muut ristiretkeläiset väsyttävät. Saattaa olla että itsestänikin tulee sellainen kun vanhuutta karttuu riittävästi. Toivottavasti ei olla vielä siinä pisteessä.

Fordél

Jäsen
Yksityisviesteissä ei ole itsessään mitään pahaa. Jotkut asiat saattavat olla niin henkilökohtaisia tai niistä ei muuten vain pystytä puhumaan julkisesti, mutta asia halutaan kuitenkin selvittää luottamuksella. Tällaisessa yksityisviestittelyssä ei ole mitään pahaa vaan se on vain hieno juttu, että täällä pystytään käsittelemään kiperiäkin asioita.

Sen sijaan se, että toisten henkilöllisyyksiä tai muita tietoja levitellään yksityisviestein on kaikkea muuta kuin hieno juttu. Myös jotkut asiat pitäisi pystyä heittämään asia julkiselle puolelle, jotta se tulee yleisen arvioinnin kohteeksi ja mahdolliset virheet voidaan korjata.

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hahah itse sain kerran yksityisviestissä kommenttia omasta sigustani kuinka se on asiayhteydestä irroitettu ja jotain muuta venäjäpropagandaa siinä oli mukana. Nauratti.

Mutta joo, näitä vähiten arvostamiani ovat juuri Kaukosäädin (aivan järkyttävää paskaa viestit yleensä ja kaiken kruunasi se Lintner-paita tapaus), Jackie Moon (varmaan joku Kaukosäätimen paras kaveri ammattikoulusta) ja Wolf (onko lappeenrantalaiset kusseet sen aamupuuroon?). Myös Dee Sniderin voi tänne listata, jutut varsin Seiska-lehti tasoa.

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaan onko sekään niin paha juttu, jos joku avautuu katkeruuksissaan yv:llä. Älyttömyyksiin en viitsi edes vastailla. Vähän asiallisemmin eri mieltä olemisestaan yv:llä kertoville olen juuri noihin huumeviesteihin vastannut, että käyn mieluummin samaa keskustelua yhdeltä palstalta käsin muidenkin kanssa. En esimerkiksi kuuden kahdenvälisen postailun panostuksella.
.

Ei se YV aina niin huono vaihtoehto ole. Olen muutaman asiallisen keskustelun käynytkin YV:llä puhtaasti siitä syystä, että asiasisältö meni sen verran henkilökohtaiseksi ettei siitä julkisesti voinut puhua. 99%:sti pyrin kuitenkin käymään kesksutelut julkisella puolella ja YV on poikkeuksellisia tilanteita varten.

Mutta tuo alunperin mainitsemani katkera avautuminen oli todellakin katkera avautuminen. Viestin alkoi sanoilla "Vittu sä oot tymhä..."

Juuri noin kirjoitettuna :D

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tällä hetkellä vähiten arvostuttaa muutamat nimimerkit, jotka suoltavat vitsiketjua urakalla täyteen pelkkää paskaa.

Joo, olen kukkahattusetä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy