Steegil ja varsinkin flintti ovat turhan perusnegatiivisia ja siksi varmaan monen mielestä (varsinkin filntstone) pelkkiä itkijöitä. Itse jokerikannattajia kohtaan enemmän hyväntahtoista kärsivällisyyttä osoittavana olen huomannut, että molemmilla on kyllä lajista ihan hyviäkin näkemyksiä. Sääli vain, että turha kiukuttelu peittää ne asianäkemykset usein alleen.
Itse aiheesta en osaa sanoa yhtään nimeä. Esim. TosiFani on ainoa koskaaan missään ignooramani kirjoittaja, mutta en voi väittää häntä kaikkein turhimmaksi, koska tuollaisen erityishuomion hänelle osoitin. Eikä syynä ollut ns. asiasisältö, vaan itseäni hermoille käyvä jankkaustyyli, missä ei tuntunut liian usein olevan päätä tai häntää. Ei nyt ehkä spämmääjä ole, mutta usein oli häiritsevää lukea edes jotain ketjua, jos kyseinen sankari oli osallisena. Näin häneltä kuitenkin ihan asiaviestejäkin.
Faktisesti kaikkein vähiten arvostamani nimimerkki on varmaan joku pelkkiä paskaviestejä suoltanut nicki, joka ei tehnyt edes sitä paskaa minkäänlaisella tyylillä, enkä siksi kykene muistamaan hänen nimimerkkiään. Eli niitä lienee useita, mutta en muistista pysty rehellisesti nimeämään yhtäkään tässä kategoriassa.