En ole lukenut yhtäkään Sihvosen juttua, koska minusta hän vaan jankkaa samaa tarinaa, mutta eihän silti ole läheskään niin rasittava kuin Viasatin duo.
Onkos tuossa nyt joku pienehkö ristiriita havaittavissa?
En ole lukenut yhtäkään Sihvosen juttua, koska minusta hän vaan jankkaa samaa tarinaa, mutta eihän silti ole läheskään niin rasittava kuin Viasatin duo.
Onkos tuossa nyt joku pienehkö ristiriita havaittavissa?
Harald73, HIFK-Jokerit otteluketju todistusaineistona.
Näitä löytyy aikamoinen liuta pelkästään otteluseurantaketjun perusteella. Narriporukkaa, tietenkin. Sellaiset 4-6 kappaletta pelkästään tämän illan perusteella. Huhhuh, mitä jengiä.
Koko palstan luettavuus nousee roimasti, kun puolet siitä täyttänyt liigaosiosta ympäri paalstaa säteilevä helsinkiläisjoukkueiden kannattajien keskinäinen nokittelu ja tyhjänjauhanta lakkaa suurimmaksi osaksi olemasta.Jokereiden liigasta poistumisessa on ainakin se hyvä puoli, että liigaosion luettavuus noussee roimasti olettaen sikäläisten kirjoittajien siirtyvän kirjoittelemaan pääosin KHL-osioon.
Koko palstan luettavuus nousee roimasti, kun puolet siitä täyttänyt liigaosiosta ympäri paalstaa säteilevä helsinkiläisjoukkueiden kannattajien keskinäinen nokittelu ja tyhjänjauhanta lakkaa suurimmaksi osaksi olemasta.
Kummasti naapurin leiristä unohtuu ne oman puolen superkirjoittajat, kuten Melko Huono, Torpeedo ja kaiken maailman doublepeneraattorit. Kai se on sitä, kun keskittyy vain vastapuolen sankareihin niin se oman puolen heikompi aines unohtuu tyystin.
Jokerithan siirtyy ensi kaudeksi Venäjän sarjaan eli melko kehittymättömään agraariyhteiskuntaan (maatalous työllistää Venäjällä 9,8 % työvoimasta). Isoin syy on, että miksi ensi maalaiset eivät tulevaisuudessa jokeri-osastoon tule on, että he eivät osaa suomea ollenkaan.Minäkin olen tyytyväinen siitä, että Jokeriosion luettavuus paranee sillä, että maalaiset eivät enää tule sinne trollaamaan, koska heitä ei KHL kiinnosta.
Jokerithan siirtyy ensi kaudeksi Venäjän sarjaan eli melko kehittymättömään agraariyhteiskuntaan (maatalous työllistää Venäjällä 9,8 % työvoimasta). Isoin syy on, että miksi ensi maalaiset eivät tulevaisuudessa jokeri-osastoon tule on, että he eivät osaa suomea ollenkaan.
Mutta nyt pitää muistaa, että hesalaisten mielestä maalaisia on vain Suomessa. Näihin verrattuna venäläinen maalaisväki on jännittävän eksoottisia ja ennen kaikkea kansainvälistä. Vain Suomessa on juntteja. Todellinen kriisi iskenee vasta siinä vaiheessa, kun moskovalaiset, pietarilaiset, prahalaiset jne. eivät pidäkään Helsinkiä juuri minään, vaan enemmänkin.. jonain pikkukaupunkina, lähes maalaisina.
Mutta vieraillessaan Tuurin kyläkaupassa helsinkiläinen ymmärtää todella tulevansa urbaanista sivistyksestä.
Voi osuiko heikkoon itsetuntoon? Tuskin kukaan helsinkiläinen ajattelee asuvansa missään suuressa metropolissa. Ei Helsinkiä kenenkään tarvitse pitää minään. Mutta vieraillessaan Tuurin kyläkaupassa helsinkiläinen ymmärtää todella tulevansa urbaanista sivistyksestä.
Huutonaurua viimeisimmälle, siinäpä kaksi sanaa, jotka eivät liity hesaan juuri millään tavalla. Tämä urbaani syke suorastaan manifestoituu jengissä joka jonottaa vittu Burger Kingiin. Oletko sä muuten oikeasti käynyt Keskisen kaupassa?? Jopa minä olen kiertänyt sen kaukaa.
Huutonaurua viimeisimmälle, siinäpä kaksi sanaa, jotka eivät liity hesaan juuri millään tavalla. Tämä urbaani syke suorastaan manifestoituu jengissä joka jonottaa vittu Burger Kingiin. Oletko sä muuten oikeasti käynyt Keskisen kaupassa?? Jopa minä olen kiertänyt sen kaukaa.
Joo niinpä, mutta on tää Oulu kyllä aika ankea paikka, varsinkin jos Helsingistä tulee.Kyllä silti sanoisin, että Helsingin seutu ja varauksin ehkä Turku ovat jo maailmankin mittapuulla varsin urbaania seutua. Tai sanotaanko näin, että tulee jo vähän sellainen kaupunkimainen fiilis. Kotomaassammehan varsin väkirikkaatkin paikat tuppaavat kasvamaan isoiksi esikaupungeiksi, Oulu varsin hyvänä esimerkkinä.
Vai kuinka moni ottaa ruisleipää ulkomaille, koska Matkaoppaissa niin joskus todistettavasti tapahtui?
Stadi on nasta mesta ja kaupungille kannattaa antaa mahdollisuus. En ymmärrä, miksi netissä törmää niin usein muualla Suomessa asuviin, joilla on niin ennakkoluuloinen ja negatiivinen suhtautuminen Helsinkiin.
Tuo on sentään ihan eri kaliiperin ilmiö kuin 1-2 viikoksi Turkkiin tai vastaavaan persehelvettiin lomalle lähtijän eväsleipien osto. En näe minkäänlaista junttimaisuutta siinä, että ulkosuomalainen ottaa Suomi-reissulta mukaansa tuotteita joista hän pitää, mutta joita ei saa vakinaisessa asuinmaassa. Ulkomailla asuva saa kyllä nauttia sikäläisestä atmosfääristä ja elintarvikkeista ihan ajan kanssa. Suomi-tuotteet tuovat ulkosuomalaisen elämään jotakin muuta lisäarvoa, kuin se turva jonka lihapullat ja ruisreikäleipä tuovat viikoksi Rodokselle joutuvalle.Olen omin silmin todistanut ulkosuomalaisen tyhjentävän Kampin Alepan ruisleivistä. Kyseessä oli mun faija...
Mitä taas tulee ennakkoluuloihin yleisesti, niin Pori on myös sellainen kaupunki, johon moni suhtautuu kovin negatiivisesti, vaikkei olisi koskaan käynytkään. Omasta mielestäni ei eroa juurikaan muista vastaavan kokoisista kaupungeista, paitsi tietysti murteen osalta.