Vähiten arvostamasi nimimerkit

• 303 153
  • 1 411
Suosikkijoukkue
HIFK
Näitä löytyy aikamoinen liuta pelkästään otteluseurantaketjun perusteella. Narriporukkaa, tietenkin. Sellaiset 4-6 kappaletta pelkästään tämän illan perusteella. Huhhuh, mitä jengiä.

Suosikkijoukkue
HIFK
Harald73, HIFK-Jokerit otteluketju todistusaineistona.

Uran voisi kuvitella jäävän aika lyhyeksi tuolla ulosannilla. Kyllä näitä ihan täys-spedejä mahtuu kyllä joka leiriin. Mutta tässä tapauksessa vaikuttaa taas siltä että parhaat palat on valunut lakanoille.

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Näitä löytyy aikamoinen liuta pelkästään otteluseurantaketjun perusteella. Narriporukkaa, tietenkin. Sellaiset 4-6 kappaletta pelkästään tämän illan perusteella. Huhhuh, mitä jengiä.

No ei varmasti riitä 4-6 Spedeä Jokerien faniporukkaan. Aika sokea täytyy kuitenkin olla jos ei nää että niitä Spedejä löytyy kyllä joka porukasta. Sanoisin että nämä kuluneet pari vuotta ovat todistaneet että ylivoimaisesti eniten niitä löytyy Jokerien ja HIFK:n leiristä.

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Kummasti naapurin leiristä unohtuu ne oman puolen superkirjoittajat, kuten Melko Huono, Torpeedo ja kaiken maailman doublepeneraattorit. Kai se on sitä, kun keskittyy vain vastapuolen sankareihin niin se oman puolen heikompi aines unohtuu tyystin.

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jokereiden liigasta poistumisessa on ainakin se hyvä puoli, että liigaosion luettavuus noussee roimasti olettaen sikäläisten kirjoittajien siirtyvän kirjoittelemaan pääosin KHL-osioon.

Jokereiden liigasta poistumisessa on ainakin se hyvä puoli, että liigaosion luettavuus noussee roimasti olettaen sikäläisten kirjoittajien siirtyvän kirjoittelemaan pääosin KHL-osioon.
Koko palstan luettavuus nousee roimasti, kun puolet siitä täyttänyt liigaosiosta ympäri paalstaa säteilevä helsinkiläisjoukkueiden kannattajien keskinäinen nokittelu ja tyhjänjauhanta lakkaa suurimmaksi osaksi olemasta.

Koko palstan luettavuus nousee roimasti, kun puolet siitä täyttänyt liigaosiosta ympäri paalstaa säteilevä helsinkiläisjoukkueiden kannattajien keskinäinen nokittelu ja tyhjänjauhanta lakkaa suurimmaksi osaksi olemasta.

Minäkin olen tyytyväinen siitä, että Jokeriosion luettavuus paranee sillä, että maalaiset eivät enää tule sinne trollaamaan, koska heitä ei KHL kiinnosta. Kaikki voittaa, mieletöntä!

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kummasti naapurin leiristä unohtuu ne oman puolen superkirjoittajat, kuten Melko Huono, Torpeedo ja kaiken maailman doublepeneraattorit. Kai se on sitä, kun keskittyy vain vastapuolen sankareihin niin se oman puolen heikompi aines unohtuu tyystin.

Niin, sitä kun ei ole samaa mieltä teidän kanssa, niin sitten verrataan näihin narrifaneihin jotka vinkuu otteluseurannassa joka saatanan ilta samoista asioista täysin puusilmäisesti. Minä esim. kirjoitan todella harvoin seurantaketjuun ja jos sinulla niistä on jotain kritisoitavaa niin ihmetyttää suuresti. Toki sinuakin varmasti harmittaa se, että kritisoin hyvällä omallatunnolla teidän tekemisiänne, se on ihan ymmärrettävää.

Mutta tämä tästä. Itse arvostan vähiten sellaisia nimimerkkejä jotka heittävät jotain paskaa ja sitten katoavat kun niihin annetaan oma eriävä mielipide. Ei noita kuitenkaan montaa ole.

Oliko tämä muuten eka kerta kun minut täällä mainittiin? No, nyt on ketsuppipullo auki.

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Minäkin olen tyytyväinen siitä, että Jokeriosion luettavuus paranee sillä, että maalaiset eivät enää tule sinne trollaamaan, koska heitä ei KHL kiinnosta.
Jokerithan siirtyy ensi kaudeksi Venäjän sarjaan eli melko kehittymättömään agraariyhteiskuntaan (maatalous työllistää Venäjällä 9,8 % työvoimasta). Isoin syy on, että miksi ensi maalaiset eivät tulevaisuudessa jokeri-osastoon tule on, että he eivät osaa suomea ollenkaan.

Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Jokerithan siirtyy ensi kaudeksi Venäjän sarjaan eli melko kehittymättömään agraariyhteiskuntaan (maatalous työllistää Venäjällä 9,8 % työvoimasta). Isoin syy on, että miksi ensi maalaiset eivät tulevaisuudessa jokeri-osastoon tule on, että he eivät osaa suomea ollenkaan.

Mutta nyt pitää muistaa, että hesalaisten mielestä maalaisia on vain Suomessa. Näihin verrattuna venäläinen maalaisväki on jännittävän eksoottisia ja ennen kaikkea kansainvälistä. Vain Suomessa on juntteja. Todellinen kriisi iskenee vasta siinä vaiheessa, kun moskovalaiset, pietarilaiset, prahalaiset jne. eivät pidäkään Helsinkiä juuri minään, vaan enemmänkin.. jonain pikkukaupunkina, lähes maalaisina. Siinähän sitten tsänttäävät stadista ja jakavat sämpylöitään samalla, kun Suomen venäläiset juhlivat jonkun Dynamon tai SKA:n raiskatessa Jokereita 0-6.

Mutta nyt pitää muistaa, että hesalaisten mielestä maalaisia on vain Suomessa. Näihin verrattuna venäläinen maalaisväki on jännittävän eksoottisia ja ennen kaikkea kansainvälistä. Vain Suomessa on juntteja. Todellinen kriisi iskenee vasta siinä vaiheessa, kun moskovalaiset, pietarilaiset, prahalaiset jne. eivät pidäkään Helsinkiä juuri minään, vaan enemmänkin.. jonain pikkukaupunkina, lähes maalaisina.

Voi osuiko heikkoon itsetuntoon? Tuskin kukaan helsinkiläinen ajattelee asuvansa missään suuressa metropolissa. Ei Helsinkiä kenenkään tarvitse pitää minään. Mutta vieraillessaan Tuurin kyläkaupassa helsinkiläinen ymmärtää todella tulevansa urbaanista sivistyksestä.

Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Voi osuiko heikkoon itsetuntoon? Tuskin kukaan helsinkiläinen ajattelee asuvansa missään suuressa metropolissa. Ei Helsinkiä kenenkään tarvitse pitää minään. Mutta vieraillessaan Tuurin kyläkaupassa helsinkiläinen ymmärtää todella tulevansa urbaanista sivistyksestä.

Huutonaurua viimeisimmälle, siinäpä kaksi sanaa, jotka eivät liity hesaan juuri millään tavalla. Tämä urbaani syke suorastaan manifestoituu jengissä joka jonottaa vittu Burger Kingiin. Oletko sä muuten oikeasti käynyt Keskisen kaupassa?? Jopa minä olen kiertänyt sen kaukaa.

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Huutonaurua viimeisimmälle, siinäpä kaksi sanaa, jotka eivät liity hesaan juuri millään tavalla. Tämä urbaani syke suorastaan manifestoituu jengissä joka jonottaa vittu Burger Kingiin. Oletko sä muuten oikeasti käynyt Keskisen kaupassa?? Jopa minä olen kiertänyt sen kaukaa.

Kyllä silti sanoisin, että Helsingin seutu ja varauksin ehkä Turku ovat jo maailmankin mittapuulla varsin urbaania seutua. Tai sanotaanko näin, että tulee jo vähän sellainen kaupunkimainen fiilis. Kotomaassammehan varsin väkirikkaatkin paikat tuppaavat kasvamaan isoiksi esikaupungeiksi, Oulu varsin hyvänä esimerkkinä.

En ole käynyt. Olen nähnyt meininkiä viihteellisessä tv-realityssa nimeltä Tuuri. Sarjan perusteella kyläkaupassa käy helsinkiläisiä nauramassa niille junteille oikein paikan päällä. Mutta tämä ei ole ketjun asiaa.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Enpä oikeastaan tiedä, mitä erityisen junttia on ostaa hyödykkeitä edullisempaan hintaan Keskiseltä kuin mistä tahansa muualta. Jos tv-sarjassa juntit vouhkavat ympäriinsä, ei se edellytä samaa itseltä. Vai kuinka moni ottaa ruisleipää ulkomaille, koska Matkaoppaissa niin joskus todistettavasti tapahtui? Veljekset Keskinen on ostoskeskus, josta saa useita tuotteita edullisesti ja varsinkin lähiseudun asukkaiden olisi typerää jättää hyödyntämättä se. Idioottimaisinta tässä on lähinnä norsunluutorniin kapuavat tyypit, jotka eivät edes tajua, mille yrittävät olla ylimielisiä.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä silti sanoisin, että Helsingin seutu ja varauksin ehkä Turku ovat jo maailmankin mittapuulla varsin urbaania seutua. Tai sanotaanko näin, että tulee jo vähän sellainen kaupunkimainen fiilis. Kotomaassammehan varsin väkirikkaatkin paikat tuppaavat kasvamaan isoiksi esikaupungeiksi, Oulu varsin hyvänä esimerkkinä.
Joo niinpä, mutta on tää Oulu kyllä aika ankea paikka, varsinkin jos Helsingistä tulee.

Keskusta on pieni ja ankea, ainakin väkilukuun nähden. Kivoja kahviloita esimerkiksi on tosi vähän, ja onko noita mäkkäreitäkin vain yksi, ja sekin ankea. Naiset valittelevat ettei niille löydy vaatekauppoja, ja näkeehän sen katukuvasta. Ruokakaupoissakin on hieman ankeampi valikoima. Ja ihmiset kuiskivat julkkisten perään kuin missäkin maalla. Muutenkin meno on nihkeää. Kulttuuritapahtumia tosi vähän, ja nekin on surkeita. Julkinen liikenne kulkee huonosti kun ihmiset pyöräilevät. Kärppämatsissakin kävin ja siellä oli junttimaista. Kovan työn sain tehdä etten kännissä vittuillut vierustovereille.

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vai kuinka moni ottaa ruisleipää ulkomaille, koska Matkaoppaissa niin joskus todistettavasti tapahtui?

Olen omin silmin todistanut ulkosuomalaisen tyhjentävän Kampin Alepan ruisleivistä. Kyseessä oli mun faija...

Stadi on nasta mesta ja kaupungille kannattaa antaa mahdollisuus. En ymmärrä, miksi netissä törmää niin usein muualla Suomessa asuviin, joilla on niin ennakkoluuloinen ja negatiivinen suhtautuminen Helsinkiin.

Viimeksi muokattu:

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Stadi on nasta mesta ja kaupungille kannattaa antaa mahdollisuus. En ymmärrä, miksi netissä törmää niin usein muualla Suomessa asuviin, joilla on niin ennakkoluuloinen ja negatiivinen suhtautuminen Helsinkiin.

Kai se johtuu vaan siitä, että kaikkea suurempaa on pakko vihata. Oma käsitykseni Helsingistä ja syntyperäisistä stadilaisista on pääosin ihan positiivinen. Luulen, että suurin osa näistä heinähatuiksi ja junteiksi haukkujista ovat itse maalta kotoisin ja pitävät itseään niin stadilaisena, tuoden sen kuuluvasti julki.

Ehkä helsinkiläisten puhetyylissä on joitain ylimielisiä ja ärsyttäviä piirteitä, mutta sillehän ei voi mitään ja se tuskin on tarkoituksellista.

Mitä taas tulee ennakkoluuloihin yleisesti, niin Pori on myös sellainen kaupunki, johon moni suhtautuu kovin negatiivisesti, vaikkei olisi koskaan käynytkään. Omasta mielestäni ei eroa juurikaan muista vastaavan kokoisista kaupungeista, paitsi tietysti murteen osalta.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Olen omin silmin todistanut ulkosuomalaisen tyhjentävän Kampin Alepan ruisleivistä. Kyseessä oli mun faija...
Tuo on sentään ihan eri kaliiperin ilmiö kuin 1-2 viikoksi Turkkiin tai vastaavaan persehelvettiin lomalle lähtijän eväsleipien osto. En näe minkäänlaista junttimaisuutta siinä, että ulkosuomalainen ottaa Suomi-reissulta mukaansa tuotteita joista hän pitää, mutta joita ei saa vakinaisessa asuinmaassa. Ulkomailla asuva saa kyllä nauttia sikäläisestä atmosfääristä ja elintarvikkeista ihan ajan kanssa. Suomi-tuotteet tuovat ulkosuomalaisen elämään jotakin muuta lisäarvoa, kuin se turva jonka lihapullat ja ruisreikäleipä tuovat viikoksi Rodokselle joutuvalle.

Ketjun aiheeseen palatakseni, en edelleenkään koe että täällä olisi nimimerkkejä, jotka pitäisi erikseen mainita ei-arvostettavina. Joillakuilla on vaan kirjoittajina enemmän annettavaa kuin toisilla. Olen sillä lailla höpsö humanisti, että uskon jokaisella olevan johonkin asiaan arvokasta sanottavaa edes kerran elämässään. Luotan siihen, että joidenkin kohdalla parhaat ammukset vielä odottavat Paksua Berttaa.

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Mitä taas tulee ennakkoluuloihin yleisesti, niin Pori on myös sellainen kaupunki, johon moni suhtautuu kovin negatiivisesti, vaikkei olisi koskaan käynytkään. Omasta mielestäni ei eroa juurikaan muista vastaavan kokoisista kaupungeista, paitsi tietysti murteen osalta.

Toivottavasti Orlando ja muut porilaiset ymmärtävät, ettei tarkoituksena ole nyt haukkua Poria. Lainauksen korostamassani osassa kiteytyy se, mikä ongelma suomalaisissa kaupungeissa on. Porissa on puutaloineen ja jokimaisemineen kauneutta, mutta esimerkiksi torilta nähtynä kaupunki näyttää ihan samalta kuin seisoisi rumassa Kouvolassa, Lahdessa tai Joensuussa.

Helsinkiä on koonsa puolesta hyvin vaikea verrata muihin suomalaiskaupunkeihin, mutta minun silmissäni se on silti yksi Suomen kauneimmista kaupungeista, vaikka kauneus perustuukin suurelta osin Engelin Pietari-kopiointiin.

Olen joskus ollut sitä mieltä, että Suomen kaunein kaupunki on Porvoo, mutta taisi sekin mielipide johtua muistoista. Toinen samankokoinen vanha kaupunki on Rauma, jossa käydessäni olen ajatellut, kuinka paljon kauniimpi sekin olisi, mikäli Vanha Rauma olisi meren rannalla teollisuusalueiden sijaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy