Vähiten arvostamasi nimimerkit

• 303 150
  • 1 411

Andrew

Jäsen
Mutta silti TosiFani on kaikista ärsyttävin. Ei sen kanssa voi keskustella mitenkään, kun yleensä keskusteluissa pitäisi olla joku selkeä jatkumo.

Täysin samaa mieltä. En ikinä vastaa kyseiselle nimimerkille, koska on täysin kykenemätön keskusteluun. Nimimerkki Scholl sai kenkää palstalta ja on täysin naurettavaa, että TosiFanin kaltaiset nimimerkit saavat jatkaa keskustelun rikkomista ilman isompia seuraamuksia. Rasittavampaa jankkaajaa en ole ikinä tavannut keskustelupalstalla.

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
...avautuminen...

Mä en nyt tiedä että mikä sua vaivaa mutta selkeästi mä olen jollain tavalla kussut sun muroihin. En vaan itse tiedä että miten. Koita päästä yli siitä tai jos et pääse, niin ei siinä mitään. Mulla ei vaan ole mitään käsitystä että mistä sä nyt oikein avaudut, ilmeisesti ollaan jossain "otettu yhteen"? Pahoittelut siitä jos olet pahoittanut mielesi, mutta sä et kyllä ihan rehellisesti ole jäänyt millään tavalla mun mieleeni.

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Mä en nyt tiedä että mikä sua vaivaa mutta selkeästi mä olen jollain tavalla kussut sun muroihin. En vaan itse tiedä että miten. Koita päästä yli siitä tai jos et pääse, niin ei siinä mitään. Mulla ei vaan ole mitään käsitystä että mistä sä nyt oikein avaudut, ilmeisesti ollaan jossain "otettu yhteen"? Pahoittelut siitä jos olet pahoittanut mielesi, mutta sä et kyllä ihan rehellisesti ole jäänyt millään tavalla mun mieleeni.
Siis mitä sä nyt taas selität? Me ollaan nyt ketjussa minkä otsikko on Vähiten arvostamasi nimimerkit.

Mähän olen vaan kertonut miksi sä olet vähän arvostamani nimimerkki. Ja ihan rehellisesti sä olet jäänyt vaan mun mieleeni nimimerkkinä koska sun kirjoitukset tuntuvat hieman sellaisilta vähä-pojan teksteiltä ja sun luetun ymmärtäminen on mielestäni melko heikkoa, mutta kovasti sä tässäkin ketjussa olet valmis arvostelemaan perisynnistäsi muita ja ilmoittelemaan ignorea. Mun mielestä se on aika keskenkasvuista toimintaa. Ja yritin kyllä olla aavistuksen ivailevan hauska kuitenkin positiivisella hengellä, mutta eihän se nyt läpi näemmä mennyt. En mä muista oletko koskaan mun muroihin kussut, sun mielipiteet ja jankkaaminen on vaan mun mielestä paskaa. Ei siinä sen suurempaa draamaa ole.

Miksi sä muuten olet kova puhumaan kuka on jäänyt sun mieleesi ja kuka ei? -RTK- oli kanssa tällä listalla muutama viesti taaksepäin. Ole kuitenkin ylpeä siitä että mitättömyydet muistavat sut vähä-poikana. On sekin jotain.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mun mielestä oman ignorelistansa julkituominen on vähän sama kuin kertoisi oman yksityisviestikansionsa sisällön kaikelle kansalle tai Jarkko Ruudun kieltäytyminen tappeluista sikailujen jälkeen. Sinänsä laillista, mutta epäarvostettavaa ja perseestä. Plus sit tietyisti se, että se vaikuttaa ihmeelliseltä huomiohakuisuudelta asiassa, joka ei ole lainkaan kiinnostava.

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mun mielestä oman ignorelistansa julkituominen on vähän sama kuin kertoisi oman yksityisviestikansionsa sisällön kaikelle kansalle tai Jarkko Ruudun kieltäytyminen tappeluista sikailujen jälkeen. Sinänsä laillista, mutta epäarvostettavaa ja perseestä. Plus sit tietyisti se, että se vaikuttaa ihmeelliseltä huomiohakuisuudelta asiassa, joka ei ole lainkaan kiinnostava.

Ei ole lainkaan kiinnostava ja silti se sua kiinnosti. Eli siis mitä?

Ja kuten olen nyt jo aiemmin vastannut, niin tarkoitus on se, minkä olen tämän ketjun viestissä nro 523 ilmoittanut. Jos se ei sulle riitä tai käy, niin onko se mun vika tai ongelma?

abianos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset
Just laitoin popparit mikroon ja täälhän on peli! Hyvä hyvä!

Ite en oikein osaa sanoa keetään, kun ei vaan tule kiinnitettyä huomiota överiprovosoiviin teksteihin.

Vittumaisintakin jätkää joku rakastaa jossain, ja syystä. Tää on hyvä muistaa, kun ei tältä pallolta löydy ku joku älytön 7miljardia potentiaalista kusipäätä ja kuka tietää minkälaisia trollisirkkaparvia ulkoavaruudessa mahtaakaan vaania!

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Sä olet siis näköjään ihan myös TosiFani-kamaa keskusteluinesi. Eipä siinä mitään, toivottavasti sinä sentään olet edes tajunnut valitsemasi linjan.
Huhheijjaa. Multa loppui rautalanka, joten ei muuta tsemppiä Kisapuisto jatkoon, kaikki tyylillään.

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Ainahan täällä nämä tietyt nynnyt ryhtyy vittuilemaan silloin, kun vastapuoli ei kykene omaa näkökantaansa esittämään. Muistan hyvin omilta pelikieltoajoiltani. "Päin naamaa" ei sanota mitään, mutta sitten kun toisella ei ole mahdollisuutta puolustautua niin tulee täysilaidallinen.

Kyllä yksi scholl vastaa sataa mrj:tä ja näitä muita selän takana vänkyttäjiä.

Jaa selän takana? Luulenpas, että schollin vielä eläessä hänellä ei ollut vähäisintäkään epäselvyyttä siitä mitä ajattelin. Se mitä täällä olen hiljattain kirjoitellut on täsmälleen samaa mitä olen hänestä kirjoitellut lähes koko historiansa ajan.

Mitä sitten tulee tähän henkilöyteen niin minulla ei ole harmainta aavistustakaan, minkälainen tyyppi on oikeassa elämässä, enkä siihen ota mitään kantaa. Enkä ole ottanut. Voi korreloida kirjoitustensa tason kanssa tai olla korreloimatta. En ole ottanut kehenkään täällä mitään henkilökohtaista kantaa, kun en tunne ketään täällä. Paitsi vladin, josta voin sanoa, että erittäin ok henkilö, jota voin suositella kaikkiin olosuhteisiin.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Jaa selän takana? Luulenpas, että schollin vielä eläessä hänellä ei ollut vähäisintäkään epäselvyyttä siitä mitä ajattelin. Se mitä täällä olen hiljattain kirjoitellut on täsmälleen samaa mitä olen hänestä kirjoitellut lähes koko historiansa ajan.
Sikäli kun olen matkan päästä seurannut tai huomannut, niin tuo pitää kyllä paikkansa. Täällä voi joskus ihan syystäkin nostaa ns. kuolleen hevosen potkimiset ja selän takana puhumiset esille, ja ainakin Evilin kohdalla on sitä nähdäkseni ilmennyt, kuten hän edellä viittasi. Mutta mjr on ollut "anti-scholl" jo kauan ja avoimesti, ja hän on sanonut näkemyksensä pahemmin kiertelemättä ennenkin.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Onpa kova meno yhden hohenzollernin vuoksi. Sen vain ajattelin sanoa, että selän takana puhumiseen vertautuvaa toimintaa silloin tällöin ilmenee, mutta en minä mjr:n mielipidettä schollista sellaisena osaa pitää, koska hän ilmaisi sen ihan suoraan. Evilin tapaukseen en osaa tätä oikein linkittää, koska hän käsittääkseni kiukustui ja poistui palstalta omasta tahdostaan. En meinaa siis, että päänaukominen olisi sen suvaittavampaa, mutta kiinnittäähän tuollaiset poistumiset aina huomion.

Suosikkijoukkue
scholl
Huomaan aika monen schollin haudalla hyppijöistä kuuluvan tyyppeihin joiden juttuja ei juurikaan jaksa lukea. Ketään sen kummemmin nimeltä mainitsematta. Melko heikko itsetunto saa olla ihmisillä että elämän suurin riemunaihe löytyy jonkun nimimerkin ulostamisesta. Varsinkin kun ko nimimerkki veteli suurta osaa näistä vinkujista teksteillään kuivana kakkoseen. Miten on edes mahdollista että siitä voi mielensä pahoittaa?

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Huomaan aika monen schollin haudalla hyppijöistä kuuluvan tyyppeihin joiden juttuja ei juurikaan jaksa lukea. Ketään sen kummemmin nimeltä mainitsematta. Melko heikko itsetunto saa olla ihmisillä että elämän suurin riemunaihe löytyy jonkun nimimerkin ulostamisesta. Varsinkin kun ko nimimerkki veteli suurta osaa näistä vinkujista teksteillään kuivana kakkoseen. Miten on edes mahdollista että siitä voi mielensä pahoittaa?

Vähän sama, mutta samaan kategoriaan menee nämä, ketkä ovat aloittamassa boikottia, kun scholl potkittiin pois.

Samat säännöt kaikille, oli sitten viestejä 250 vai 25 000. Scholl selvisi aika pitkään pelkillä pelikielloilla ja kirjoitusoikeuksien poisto oli ainoastaan ajan kysymys.

abianos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset
Eilen palsta täyttyi kymmenistä, ellei sadoista schollia ikävöivistä, arvostavista, takaisin toivovista ja muutamista häntä haukkuvista viesteistä ja tänään tulvii joka puolelta eilen kirjoittaineita arvostelevia viestejä. SAARGH, miks mun päässä kaikuu schollin rautaisen räkäinen ja kolkko nauru, jota koskaan en saanut kuulla ja nyt aitäkin enemmän!!!???

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Ei nyt vähiten arvostamani, mutta erittäin vähän arvostamani:

Steegil.

Jumankauta mitä negailua ketjussa jos toisessakin. Kaikki on niin huonosti ja vaikeaa.

Argh.

Gemondo

Jäsen

Steegil.

Jumankauta mitä negailua ketjussa jos toisessakin. Kaikki on niin huonosti ja vaikeaa.

Argh.

Löytyyhän tuolta Jokeri-osiosta vielä pahempiakin. Esimerkiksi Flintstone, löytyyköhän viimeisen kuukauden ajalta yhtäkään viestiä mihin ei ole sisältynyt valitusta Jokereiden kokoonpanosta ja Kurrin ja Vuorisen "sormi perseessä istumista"? Epäilen. Muistaa myös kertoa ennen jokaista peliä että Jokerit tulee häviämään tänään vähintään neljällä maalilla.
On ihan saatanan raskasta lukea tuollaista vinkumista joka vitun ketjussa.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Steegil.

Argh.

Tätä ihmettelen vähän, omaan silmään Steegil on parantanut touhuaan aika reilusti. Vielä viime kaudella oli aika rasittava puusilmä joka ei muuta osannut kun mankua tuomareista jotka oli syy kaikkeen. Nyt suoltaa mielestäni toisinaan oikeinkin rakentavia huomioita oman ja myös vierasjoukkueiden edesottamuksista, tuomareista kommentoi toki yhä toisinaan mutta ihan fiksuja juttuja jo. Puusilmät on kai lahonneet tai jotain.

Sen sijaan tuo flintstone mitä Gemondo yllä mainostaa on kieltämättä aika rasitus tätänykyä. Aina tota samaa "jaaha onpa paska kokoonpano koskaan ei missään oo ollu noin paskoja pelaajia yhtäaikaa kentällä kaikki on ihan paskaa hävitään varmaan vaan sadalla maalilla jos hyvin käy" itkua ja valitusta. Siihen vielä bonuksena kaikki faktat on metsässä ja menee pelaajatkin sekasin ku niillä ei kaikilla oo eri sukunimi vaikka ei niitä kyllä Jokereissa oo koskaan ollu paitsi no joo Tyrväiset ja Filppulat ja Ruudut ja Väänäset mut ei oo ainakaan mitään Hämäläisiä ollu koskaan paitsi no joo joku Ville joskus mut ei se enää ees pelaa, Roope vaan jossain jämäjengissä pelaa vaikka se on muka niin loukkaantunut niin loukkaantunut, ai mikä Ville, no joo joo olipa kauhee moka voi kauhea ku en tunne kaikkia pelaajia kuitenkin se Ville vai mikä Kalle onkaan filmaa siellä sairaalassa ku taas lukee tuolla Hämäläinen ja kaikki on ihan vitunmoista paskaa ja turpaan tulee tuhannella maalilla jos hyvin käy.

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
FASlapsen edelliseen viesiin viitaten: itse kyllä arvostan Steegiliä tiettyjen kirjoitustensa osalta, vaikka tiedän varmana, että olemme monissa näistä asioista pitkälti eri mieltä.

Jatkuvaa tuomarinillitystä sen sijaan en hyväksy. Tämä kohta pätee erityisesti flintstoneen.

Suosikkijoukkue
Paikalliset, nykyinen ja entinen
En ala nimeämään ketään mutta varsinkin vapaan poliittisluontoisissa ketjuissa ärsyttää muutamien nimimerkkien yksisilmäisen julistava ote ja haluttomuus hyväksyä muunlaisia näkemyksiä. Mielikuva tyypeistä saattaa noiden ketjujen perusteella vinoutua sillä samoilla nimimerkeillä voi olla ihan asiallista kirjoittelua vaikkapa otteluketjufoorumeilla.

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Jaa, eikös se Mestarikin tanssinut ihan oikeillakin haudoilla? Provo-historiastaan löytyy ties mitä järjetöntä tunteettomuutta.
Tässä sun ongelmasi onkin, olet ottanut henkilökohtaisesti nokkiisi schollin kirjoittelusta. Jos tuomitset schollin kirjoittamiset provoiluksi ja trollaamiseksi, niin eikö sun pitäisi osata aikuisena (?) suhtautua niihin oikein?

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Jos tuomitset schollin kirjoittamiset provoiluksi ja trollaamiseksi, niin eikö sun pitäisi osata aikuisena (?) suhtautua niihin oikein?

Jos kirjoittelu on silkkaa provoilua ja häiriköintiä jossa ei kunnioiteta itse keskustelua, niin eikö siinä tilanteessa mjr:n suhtautuminen ole juurikin se oikea?

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Nimim. Kisapuisto länkyttää muiden kirjoitusten paskuudesta? Kyllä tää on ihan puhtaasti itkeä vai nauraa -ketjun kamaa.

Erittäin vahva sama.

Tässä ketjussa kun kerran ollaan niin täytyy todeta että Kisapuisto on yksi vähimmin arvostamistani nimimerkeistä: puusilmäisistä puusilmäisin jankkaaja jolle samat asiat selitetään ja perustellaan eri ketjuissa sata ja tuhat kertaa ja pari sivua myöhemmin sama levy alkaa alusta "mitä mahtaa tarkoittaa tämä taikka tuo, minulle ei ole kukaan selittänyt eikä perustellut mitään" ja siihen sitten päälle omat vakiofraasit siitä kuinka Venäjän homopropagandalakia pitäisi soveltaa Suomeenkin. Ignorelistalla pullistelu vielä alleviivaa että kyseessä on junttura pahimmasta päästä; asioita suhteellistava huumorikin puuttuu. Ignoren käyttö on ylipäätään ihan tissiposkien juttuja, ei kuulu mielestäni keskustelupalstalle.

Ja ei, en aio käydä tästä vänkäämään, en Kisapuiston enkä kenenkään kanssa. Tiedän myös ilman eri kertomista olevani itsekin aika rasittava kusipää pahimmillani ja sikäli epäkelpo arvostelemaan ketään. Mutta kun tässä ketjussa kerran, niin kerroin mielipiteeni.

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Jos kirjoittelu on silkkaa provoilua ja häiriköintiä jossa ei kunnioiteta itse keskustelua, niin eikö siinä tilanteessa mjr:n suhtautuminen ole juurikin se oikea?
Jos minä pidän jotain kirjoittajaa häirikkönä ja trollina, niin laitan kyseisen tyypin ignoreen. En ainakaan vouhkaa hänestä joka ketjussa.

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Jos minä pidän jotain kirjoittajaa häirikkönä ja trollina, niin laitan kyseisen tyypin ignoreen. En ainakaan vouhkaa hänestä joka ketjussa.

Trolli mies ei voi määritelmällisesti olla, jos kerran silminnäkijälausuntojen perusteella hän on siviilissä samanlaisen kuin palstallakin.

Luulisin tämän "joka ketjussa vouhkaamisen" olevan ennen kaikkea vastareaktio tähän joka tuutista tulevaan pro-scholl -liikkeeseen, jonka mukaan kyseessä oli universaalisti tunnustetun faktan mukaan poikkeuksellisen viihdyttävä ja persoonallinen hahmo.

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Luulisin tämän "joka ketjussa vouhkaamisen" olevan ennen kaikkea vastareaktio tähän joka tuutista tulevaan pro-scholl -liikkeeseen, jonka mukaan kyseessä oli universaalisti tunnustetun faktan mukaan poikkeuksellisen viihdyttävä ja persoonallinen hahmo.

Se vähä mitä olen keskusteluihin osallistunut, perustuu juuri tähän: en käsitä miten jotkut eivät näe metsää puilta. Ymmärrän tietyn vitutuksen, mutta nämä boikotit ja joka ketjussa jauhaminen rupeavat jo menemään yli. Kaiken lisäksi jotkut luovat hyvät vs. pahat asetelmaa: schollin poiston hyväksyvä on patsi huumorintajuton nörtti ja moderaattori, myös huono kirjoittaja.

Kaikenlaista.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy