Alamummo kirjoitti:Olin aikoinani satavarma, että turkkuulaiset pörrötukat Bogart & co lauloivat "All the best girls, all the best girls are boys." Vieläkään ei itse asiassa ole selvinnyt, mitä ne parhaat tytöt oikeasti oli...
Ted Raikas kirjoitti:Haha, itse olen oikea mestari kuulemaan lyriikat väärin.
CMX:n biisejäkin olen kuullut monta kertaa väärin, eräs niistä on "Siivekäs", missä Yrjänä laulaa: "ja sen oikea siipi on valkee ja se vasen musta on on..." MInä taas kuulin sen menevän näin: "ja sen oikea siipi on valkee ja se masennusta on..."
tonderi kirjoitti:Ja toinen loistava on popedan Tahdotko mut tosiaan sun luokses makaamaan...toisin kuulutuna Tahdotko mut tosiaansun wc:sesi makaamaan.
Franchi kirjoitti:Heh, kuulitko tuon "oikeankin" version ihan itse? Siinä tapauksessa otit tästä tuplat. Miten olisi: "Tahdotko mut tosiaan suhteeseen vakavaan..."
Minä kuulin saman kappaleen sanoilla "pahuksen pokaalin".girlzilla kirjoitti:MM-kisojen Fintelligensien tunnusbiisi Kaikki peliin.
"Laitan kaiken peliin, kaiken mitä se vaatii, on matka finaaliin, haluun sen pokaalin", kuultiin "Laitan kaiken peliin, kaiken mitä se vaatii, on matka finaaliin, haluuks Seppo kaalii".
girlzilla kirjoitti:MM-kisojen Fintelligensien tunnusbiisi Kaikki peliin.
"Laitan kaiken peliin, kaiken mitä se vaatii, on matka finaaliin, haluun sen pokaalin", kuultiin "Laitan kaiken peliin, kaiken mitä se vaatii, on matka finaaliin, haluuks Seppo kaalii".
Rontti kirjoitti:Minä kuulin saman kappaleen sanoilla "pahuksen pokaalin".
Tepa kirjoitti:Dingon Autiotalossa itse aikanaan ensin kuulin:
On silmissä Santa Lucian yöt
ja oikeasti
"On silmissäs Andalucian yöt" ja biisin kummasti lisää järkeä.
Panzerfaust kirjoitti:Mulla on erittäin hyvä kuulo, mutta muistan joskus ysärillä silti kuulleeni Samuli Edelmannin radiohitin Ihana Valo(?), minkä kertosäkeessä naiset lauloivat ihan selvästi ihanan valon sijasta "lihapakara".