Väärin kuultuja biisejä tai biisin osia...

  • 46 262
  • 255

Rumble

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Lauri kirjoitti:
Toi Madonnan (?) kappale, joka soi äsken coverina top-5 maaleissa. Kuulen joka kerta näin "Ladislav for nikita". Ei mitään hajua miten se oikeasti menee enkä sitä jaksa tarkistaa, joku varmasti täällä kertoo oikean vastauksen.
La isla bonita
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
YleX:llä soi normaaliin tahtiin Juanesin(?) kappale minkä nimen kuulen laulussa joka kerta menevän "adios libido". Eihän se niin mene, mutta tuntuu hupaisalta jos latinorokkari laulaisi moista.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Rumble kirjoitti:
La isla bonita

Kuulin juuri, että kappaleen alku ei olekaan oikeasti "Last night I went to San Pedro" vaan "Last night I dreamt of San Pedro". Ei iso erehdys mutta yllätys kuitenkin.
 

Kapo

Jäsen
Todella pitkään luulin että "pitää olla autos tarra" vaikka todellisuudessa "kiitää alla autostrada"

Hauskaa miten tuollainen jää päähän kun kerran kuulee väärin. Nyt jos biisin kuulee niin eihän siitä tuollaista saa millään. Hullun hommaa tuo aivojen toiminta.
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Koirapoika kirjoitti:
YleX:llä soi normaaliin tahtiin Juanesin(?) kappale minkä nimen kuulen laulussa joka kerta menevän "adios libido". Eihän se niin mene, mutta tuntuu hupaisalta jos latinorokkari laulaisi moista.

Sama vika Rahikaisella.
 

Tykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Siinä yhdessä t.A.T.u:n biisissä toistetaankin "Olen paras, olen paras, olen paaras" vaikka luulin niiden laulavan "All about us, all about us, aaall about us"
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Martti vainaa ja sallitut aineet: Pelimies

Oikein: "Muut väsähtää, venyy aamuyölle tunnit nää"
Minä kuulin: "Kuuttasataa, venyy aamuyölle tunnit nää"
 

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Sash!:n With My Own Eyes kääntyi silloin 9-vuotiaan Thoke-pojan olemattomilla englannin kielen taidoilla With Mayonnaise, kuten varmasti monella muullakin :)
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
tutzba kirjoitti:
Eric Prydz - Call on me

Luulin että tämä trikoopukuinen mies laulaisi Follow me, mutta ei. Call on me se sitten olikin

Siis toki sen tiesin, että biisin nimi on Call on me, mutta itsekin monesti aina kuvittelin kuulevani tuon Follow me. En kyllä tiä miks.

Muuten ihan uskomattomia juttuja mitä jengi on kuullut väärin. Joutuu ihan tosissaan repeileen. Siis en nyt hauku ketään idiootiksi tai mitään, kun ei siihen ole edes varaa, mutta saa täällä hymähdyksiä itselleen ainakin ja myötähäpeää tunnustuksista, kun monesti itselle monet näistä ovat olleet ihan itsestäänselvyyksiä. Ei muuta, jatkakaa :)
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Depeche Moden The Bottom Line-biisissä Goren poika laulaa

Like a moth on love's bright light
I will get burnt each and every night

Tuon ekan rivin onnistuin joskus kuulemaan "A Muslim loves bright light" enkä oikein ymmärtänyt ajatusta.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Eini laulaa: "Yes sir, alkaa polttaa, lähemmäksi HIVit vaan.."
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Skidinä olin ihan varma että Metallican "Fade To Black":in yksi kohta menee

"Can't stand this Hetfield" ja kun kyseessä on aika musta kappale itsemurha-ajatuksineen niin vaikka se kuulosti kummalliselta niin silti uskoin sen.

Oikeastihan se menee "Can't stand this hell I feel"
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
smasa kirjoitti:
Kuulin juuri, että kappaleen alku ei olekaan oikeasti "Last night I went to San Pedro" vaan "Last night I dreamt of San Pedro". Ei iso erehdys mutta yllätys kuitenkin.

No perkeles, ja minä kun taas olen aina kuullut, että Madonna laulaa "Last night I dreamt of some Pedro...", eli luulin akan näkevän unta jostain meksikaanista nimeltä Pedro (Hietasesta tuskin oli kysymys). Noh, sattuuhan näitä.
 

kovalev

Jäsen
Kuulostaako tutulta, tai edes melkein ?

Ricky Martin, olikohan biisin nimi "Maria" ?
; "Un...Dos...Tres...Lupasi kuvan kanteen Mariiaaa...Un...Dos...Tres...Lupasi tupakkaa...

Noin mä oon sen kuullut ensimmäisestä kerrasta lähtien eikä sitä enää muuksi saa.

Toinen on, kun kaveri joskus kysäisi töissä "niska"Timo Rautiaisen soidessa radiosta;
Laulaakse tosiaan "Eikä C-duuri naurata..." ?
(Menee siis oikeasti "Eikä se juuri naurata...")
 

Hartiapankki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ja kaikkinainen urheilu vaasalaisittain
kovalev kirjoitti:
Kuulostaako tutulta, tai edes melkein ?

Ricky Martin, olikohan biisin nimi "Maria" ?
; "Un...Dos...Tres...Lupasi kuvan kanteen Mariiaaa...Un...Dos...Tres...Lupasi tupakkaa...

Noin mä oon sen kuullut ensimmäisestä kerrasta lähtien eikä sitä enää muuksi saa.

Hä, eikö se muka noin menekään? Tuo oli kyllä tähänastisista paras..

Mikähän mahtoi olla tuo yksi ehkä 80-luvun englanninkielinen (luulisin) piisi, joka pojanklopin korvalla kuunneltuna meni näin: KAMO SAJA PAJA, WOO-O-O-O-OOH jne. Tuo siis yksi mieleen painunut kohta, joka n. 25v myöhemminkin soi päässä nimenomaan noin, muuta en kipaleesta muista.
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Martti vainaa ja sallitut aineet: Pelimies

tänä iltana ei tuu pakkeja

"tänä iltana ei tupakkeja"

Neljä ruusua - Popmuseo

Saa nauttia On lupa tanssia

"Saa nauttia olutta tanssia"

Kotiteollisuus - Minä olen

Mutta minä olen ja elän ja hengitän yhtä suurta jumalaa

"Kuka minä olen...."


Aika jäätävää.
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Hartiapankki kirjoitti:
Mikähän mahtoi olla tuo yksi ehkä 80-luvun englanninkielinen (luulisin) piisi, joka pojanklopin korvalla kuunneltuna meni näin: KAMO SAJA PAJA, WOO-O-O-O-OOH jne.

Vamos ala Playa, o-o-o-o-ooooo....
 

NIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fucking Horseshit
Parikymmentä vuotta tuli kuultua Dingon Levoton tuhkimo alkavan:

Joku katselee vieraisiin pöytiin...

vasta tänä kesänä se paljastui menevän:

Juot ja katselet vieraisiin pöytiin...

Noh, väliäkös hällä. Paska bändi. Se on vaan käsittämätöntä, että kerran väärin kuultua et oikein kuule millään.
 
Suosikkijoukkue
Suomi
NIN kirjoitti:
Parikymmentä vuotta tuli kuultua Dingon Levoton tuhkimo alkavan:

Joku katselee vieraisiin pöytiin...

vasta tänä kesänä se paljastui menevän:

Juot ja katselet vieraisiin pöytiin...

Noh, väliäkös hällä. Paska bändi. Se on vaan käsittämätöntä, että kerran väärin kuultua et oikein kuule millään.
Ei saatana voi olla totta... Tuon täytyy mennä,että joku katselee, se on mentävä...

Noh, 20 vuotta ja aika prkl monta toistoa on sitten itsekin kuullut tuon väärin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös