Väärin kuultuja biisejä tai biisin osia...

  • 46 302
  • 255

Harzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joe DeLoach
Jossain terassilla soi Egotripin Unihiekkaa ja olin aivan varma, että kertosäkeessä laulettiin "Hukuta mursuni hiekkaan". Mietin että onpas oudot sanat.
Helposti sen kuulee myös muodossa "hukutan mulkkuni hiekkaan".
Oleppa hyvä vaan. Kuulet sen tästä lähtien joka kerta noin.

Arto Tammisen Neljän ruuhka -biisin ensimmäisestä rivistäkään ei voi olla ihan varma, että onko se:
"Kun neljän ruuhkaa katselee"
vai
"Kun neljä runkkaa, katselen"
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli tuossa juuri nähtyä Marko Hietala ja mietin jo tovin, onko nyt tähän ketjuun asiaa. No, ei varsinaisesti ellei sitten Markon puolesta. Keikalla coveroitiin Bowien Starman ja mielestäni Marko lauloi sen yhden kohdan aika selvästi että "crazy cosmic jive". Mutta kyllä se on "hazy..." niin kuin olen aina kuullutkin.
 

p_3ksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TBL, Jukurit
Arto Tammisen Neljän ruuhka -biisin ensimmäisestä rivistäkään ei voi olla ihan varma, että onko se:
"Kun neljän ruuhkaa katselee"
vai
"Kun neljä runkkaa, katselen"

Sen voi myös kuulla kuten minä aikanaan, "Kun Nelli runkkaa, katselen"
Tuli siinä monesti mietittyä, että ompas aika härskit sanat laitettu.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic




Kuulin aina tämän Paramoren biisin toisessa säkeistössä laulettavan her breast finally came to save her

No ei tullu tissi pelastamaan häntä vaan prinssi tietysti. Kuulostaa ehkä vähän järkevämmältä näillä lyriikoilla :D Kyllä tuntee taas olonsa tyhmäksi vaihteeksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös