Muutokset ovat hyviä, minulla ei mitään huomauttamista niiden suhteen.
Pariin muuhun asiaan kommentti:
Vapaan keskustelun tarpeellisuudesta on tässä ketjussa pari mainintaa. Minulla on pikkuisen oma lehmä ojassa, koskapa lähes kaikki viestini siltä puolelta löytyvät. Mielipiteeni lienee siis selvä: tämäkin osasto on tarpeellinen.
Onko Vapaan olemassaolosta sitten haittaa, moderaattorien työmäärän lisäytyminen poislukien? En keksi oikeastaan muuta kuin sen, että "Näytä uudet viestit" -toiminnon palauttama ketjuluettelo paisuu Vapaan vuoksi melko pitkäksi, jos viestien tarkistuksen väli on enemmän kuin pari päivää. Tähänkin saattaisi olla ratkaisu. Antaako vBulletin mahdollisuuden määritellä käyttäjäkohtaisesti, mitä alueita tuohon uusien viestien tarkistukseen otetaan mukaan? En tunne tätä palstaa pyörittävää systeemiä lainkaan, mutta luulisi tuollaisen toiminnon olevan kätevä ja tarpeellinen, ja siksi myös Jelsoftin kannalta toteutettavissa oleva idea.
Lisäksi vielä tuosta murteiden ja slangin käytöstä: mielestäni olisi parempi että pyrittäisiin ainakin jonkinlaiseen yleiskieleen, kuten useimmat tekevätkin. Suomen kielen murteita on melkoisen monta, ja vaikka oman kielialueen murre, sekä tietysti pääkaupunkiseudun puhekieli, tuttuja ovatkin, ei ainakaan minun lukukokemukseni Turun tai Tampereen, eikä edes Lappeenrannan murteen lukemisesta helpotu.
Ettekä työkää vissii tykkäis, jos mie tällee kirjoittasi? Vois olla et teil menis hermo aika äkkii, vai kui? Ja miuha pitäs oikeestaa kirjottaa tää viel yhtee koko lause, ko mie puhu nii nopeest...