Uudistuksia palstan säännöissä ja moderoinnissa

  • 56 054
  • 492
Tila
Viestiketju on suljettu.

Fiesto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä muista, mutta minulla ainakin on hyppinyt silmiin näiden uusien kirjoittajien avaamat topicit. Kirjoittajat tekevät uusia ketjuja, ilman että käyttävät hakulaitetta varmistaakseen onko kyseisestä aiheesta jo avattu ketju.
Tämä tuottaa päänvaivaa muille kirjoittajille ja ylimääräistä työtä moderaattori-teamille.

Ehkäpä tämä sääntö olisi kertauksen tarpeessa:

§4 Keskustelu yhdestä aiheesta tulee käydä saman otsikon alla. Moderaattorit muuttavat ketjujen otsikot vastaamaan aihetta. Ennen uuden otsikon avaamista kirjoittajien tulee tarkistaa otsikkolistasta tai search-toimintoa käyttäen käydäänkö aiheesta jo keskustelua toisaalla.

Edit:typoja
 
Viimeksi muokattu:

Anton

Jäsen
Pitänee kirjoittaa täsmennys.
Ketjussa asiakirjoittaja Juustosta, kerroin raportoivani moderaattoreille. Kyseessä piti olla herja, mutta silti Juusto poistui keskuudestamme, juustojen autuaille metsästysmaille.

Syyllistyn usein mauttomuuksiin ja ylilyönteihin, mutta mieleeni ei tulisikaan kannella kenestäkään kenellekään. Kyseessä huono vitsi, huonossa paikassa.

Joka tapauksessa, ilman minuakin moderointi toimi oikein.

RIP, Cheese!
 

Salkkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ass@ Pori
Juustosta

Tuo juusto merkkinen kaveri avasi maajoukkue osastolle ketjun jossa kertoili Orrin pelaavan jälleen Bostonissa, oikein asiallista ja asiantuntevaa teksitiä.

Sääli vaan että kaveri oli niin tyhmä että oli ottanut koko tekstin sanasta sanaan Jukka Suutarin jatkoajalle kirjoittamasta kolumnista, joka on luettavissa jatkoajan NHL osiossa
 
Muistutus

Jatkoajan keskustelupalstan säännöt on tehty yksinomaan lukijoita ja kirjoittajia varten pyrkimyksenä ylläpitää keskustelu laadukkaana, luettavana ja kiinnostavana. Viime aikoina on ollut liian paljon 'lipsumista', eikä vähiten uusien kirjoittajien tuotoksissa. Pyydämme kirjoittajia kiinnittämään jatkossa erityistä huomiota seuraaviin sääntökohtiin:

§1 Jokainen käyttäjä on hyväksymisensä jälkeen aluksi moderaattoreiden erityistarkkailussa. Mikäli viestit osoittavat, että käyttäjällä ei ole mitään annettavaa keskustelupalstalle tai hän rikkoo palstan sääntöjä, voidaan kirjoitusoikeudet poistaa ilman varoitusta.

- edellämainittu työllistää nykyään liikaa. Huomioikaa sääntökohdan viimeinen lause.

§5 "Chattaaminen" on keskustelupalstoilla kiellettyä. Tämä koskee myös meneillään olevien otteluiden aikaista tilastoseurantaa. Chattiviesteiksi katsotaan kaikki sellaiset viestit, jotka eivät sisällä omaa perusteltua mielipidettä. Chattaamista ja muuta jutustelua varten on omat kanavansa, kuten #jatkoaika-kanava IRCNetissä.

- tovin miettiminen ennen viestin lähettämistä on usein paikallaan. Näin ylläpidämme palstaa suurimmalle osalle lukijoita. On hyvä muistaa, että viestit tyypiltään 'kiitti hei' tai 'olen samaa mieltä' kiinnostavat muita lukijoita kovin vähän. Sellaiset tulee hoitaa yksityisviestein ketjujen yleisen luettavuuden takaamiseksi.

§6 Viestien kieliopin ja kirjoitusasun edellytetään olevan sellaista, että teksti on helposti luettavaa. Täydellistä tekstiä ei edellytetä - kuitenkin pilkkujen, pisteiden, yhdyssanojen, kappalejakojen sekä isojen alkukirjaimien käyttö on edellytys kaikkien käyttäjien palstalla viihtymiselle. Ns. teinix-kielen käyttö kirjoittelussa on kiellettyä.

§7 Sisällöttömiin viesteihin ja näiden kirjoittajien kirjoitusoikeuksiin puututaan. Mikäli kirjoittajan viestihistoriasta on helposti havaittavissa, ettei hänellä ole mitään annettavaa palstalle ja mikäli kirjalliset aikaansaannokset eivät vastaa hakemustekstiä, voidaan oikeudet poistaa.

Sääntökohdat 6 ja 7 koskevat erityisesti uusia kirjoittajia. Puhekieli ei kuulu palstalle. Emme edelleenkään edellytä moitteetonta tekstiä, mutta perusasiat on oltava kutakuinkin kunnossa. Kirjotetaa sit tiäts tällast irkis ja muual.

Uskomme suurimman osan kirjoittajista arvostavan edellämainittuja perusasioita. Pitämällä niistä kiinni, Jatkoajan keskustelupalsta pysyy laadukkaana, luettavana ja kiinnostavana. Jokainen meistä pystyy halutessaan tekemään oman osansa asian eteen.

Yhteistyöterveisin

Moderaattorit
 

Carlos

Jäsen
Re: Muistutus

Viestin lähetti Moderaattorit
§5 "Chattaaminen" on keskustelupalstoilla kiellettyä. Tämä koskee myös meneillään olevien otteluiden aikaista tilastoseurantaa. Chattiviesteiksi katsotaan kaikki sellaiset viestit, jotka eivät sisällä omaa perusteltua mielipidettä. Chattaamista ja muuta jutustelua varten on omat kanavansa, kuten #jatkoaika-kanava IRCNetissä.

Tästä minunkin on pakko hiukan avautua. Itse kuuluun mm. "onnelliseen" joukkoon ihmisiä, jolla ei ole mahdollisuutta ircata, kiitos yhteyksien (tai siis niiden puuttumisen).

Keskimäärin matsiketjuun tulee yleensä ehkä 100-300 viestiä, joista ehkä ensimmäinen 20% alustuksia, viimeinen 70% ehkä matsiraportteja, ja sitten suurinpiirtein se yksi 10% siinä välissä juttuja tyyliin: "1-0 PÄRSSINEN ! ! !" Tämä viimeksi mainittu ei ole tietenkään keskustelua, mutta se on mielipide, joskin ne perustelut joutuu lukemaan rivien välistä. Ja tässä tapauksessa oikeastaan rivin alta, jos ei ole kuin onelaineri.

Esim. kun minä olen katsomassa Hifkin matsia, ja Kuhta tekee maalin, niin yleensä suusta pääsee suurinpiirtein tämmöinen analyyttinen kommentti: "KIBEEEEEEEE!!!!" Se on tunteellinen mielipide, siinä lukee itse asiassa: "Kimmo Kuhta on liigan paras maalipyssy, henkilökohtainen suosikkini jo monta vuotta joka on lopultakin puhjennut kukkaan. Upeaa että hän onnistui taas maalinteossa, taisi olla jo 25. kerta tällä kaudella. Tämä pelasti päiväni ja sai minut hihkumaan ilosta, hyvä Kimmo Kuhta, hyvä HIFK!"

Ymmärrän että Jatkoaika halutaan pitää korkeatasoisena keskustelupalstana, mutta mielestäni liian "konservatiiviset" säännöt eivät auta asiassa. Tänne tulee useinkin takaisin juuri sen takia että täällä näkee tunteita, ja kahvia juodessaan saa olla tarkkana. Niin hassulta kuin se kuulostaakin, niin usein parhaat naurut voi saada jo ihan yhden sanan vastauksesta, jonne on perään väännetty joku hemmetin kieroileva naama kyssäreiden kera.

Minä en ainakaan halua että tästä tulisi pelkkä varjovladien temmellyskenttä. Ilman muuta varjovladit kuuluvat erottamattomana osana palstan luonteeseen, ja on hienoa että heidän tuotoksiaan täällä löytyy, mutta vastaavasti tietyin rajauksin pitäisi mielestäni sallia myös hiukan vähempisisältöiset ja lyhyemmät viestit. Tottakai jos joku kirjoittaja ei tee muuta kuin heittelee näitä yhden lauseen kommentteja, siihen pitääkin puuttua, mutta suurin osa meistä kuitenkin kirjoittaa hyvin ja ajatuksella, ja jos joskus haluamme pitää sitten "karkkipäivän", niin olisi mielestäni ihan ok että se sallittaisiin. Ei se kuitenkaan palstan tasoa mihinkään laske.

Ja toisekseen ne harvat kerrat kun itse käyn nykyään SM-liigan matseissa, niin on oikein hauska lukea palstaa sen jälkeen, ja katsoa miten netin äärestä seuraavat ovat tilanteen "nähneet" ja eläneet silti täysillä mukana. Ja jos nyt sitten vielä ajattelen penamaiseen tyyliin kylmästi itseäni, niin reissaan ympäri pikkuista palloamme melkein 200 päivää vuodessa, jolloin ainoa tapa seurata kiekkomaailmaa ja matseja livenä, on matsiketjut.

Ymmärrän kyllä mitä tällä tsättikiellolla ajetaan takaa, mutta kuten tuossa alussa mainitsin, niin esim. kommentti "PÄRÄ!!!" voi itsessään olla jo ihan riittävän rakentava. Se on äkillinen tunteenpurkaus, jonka meidän addiktiiviset jäsenemme suoltavat palstalle sillä sekunnilla kun se tulee päähän. Jos siihen kirjoittaa perään sitten jonkun analyysin tilanteesta "sielun silmillä nähtynä", niin viesti menettää merkityksensä. Sitten samassa viestissä on itse asissa kaksi viestiä, joista ensimmäinen ei ole enää sisällöltään sama.

Mielipiteitä tästä on varmasti monenlaisia, mutta tämä on minun näkemykseni. Ugh.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Asiaa, Carlos, allekirjoittan koko tekstin. Itse kirjoittelen silloin tällöin vieraspelien aikaan otteluketjuun, mutta tapanani on yleensä ollut editoida edellistä viestiä ja pitää näin pelin seuraamisen yhden viestin sisällä. Näin yritän välttää turhan spämmäämisen. Ainakaan tietääkseni yhden viestin sisällä ottelun seuraaminen ei ole täällä kiellettyä, vai kuinka?
 
Re: Re: Muistutus

Viestin lähetti Carlos

Ymmärrän kyllä mitä tällä tsättikiellolla ajetaan takaa, mutta kuten tuossa alussa mainitsin, niin esim. kommentti "PÄRÄ!!!" voi itsessään olla jo ihan riittävän rakentava. Se on äkillinen tunteenpurkaus, jonka meidän addiktiiviset jäsenemme suoltavat palstalle sillä sekunnilla kun se tulee päähän. Jos siihen kirjoittaa perään sitten jonkun analyysin tilanteesta "sielun silmillä nähtynä", niin viesti menettää merkityksensä. Sitten samassa viestissä on itse asissa kaksi viestiä, joista ensimmäinen ei ole enää sisällöltään sama.

Kiitämme nimimerkkiä Carlos asiallisesta palautteesta. Lainaamamme ja hiukan aiemmin kirjoittamamme sääntökohta sisälsi vain vähän alusta sääntökohtaa 5. Kokonaisuudessaan se kuuluu:

''§5 "Chattaaminen" on keskustelupalstoilla kiellettyä. Tämä koskee myös meneillään olevien otteluiden aikaista tilastoseurantaa. Chattiviesteiksi katsotaan kaikki sellaiset viestit, jotka eivät sisällä omaa perusteltua mielipidettä. Chattaamista ja muuta jutustelua varten on omat kanavansa, kuten #jatkoaika-kanava IRCNetissä.

Kiekkokeskustelun alueilla chat-viestejä tosin sallitaan, mutta hyvin minimaalisesti. Vapaan keskustelun osalta seuranta on hieman vapaampaa, muutoin siellä pätevät samat säännöt. Chattaamiseen puututaan erityisesti silloin, kun se on häiritsevää ketjun alkuperäisen keskustelun suhteen.''

Huomaatehan kohdan ''tosin sallitaan, mutta hyvin minimaalisesti''. Sillä ajamme takaa nimenomaan sitä, että tunteenpurkauksia sallitaan, mutta jos ketju menee liian suurelta osin tyyliin: PÄRÄÄÄ - KIBEEEE, vaikuttaa se jo ketjun yleiseen luettavuuteen. Uskomme monien hakevan otteluketjuista reaaliaikaisuuden sijaan nimenomaan keskustelua. Mielipiteenvaihtoa pelistä ja sen tapahtumista. Jos niitä on haettava pelkkien tunteenpurkausten vilinästä, olemme väärässä foorumissa. Reaaliaikaiseen tulospalveluun löytyy netistä mm. www.sm-liiga.fi.

Yhteistyöterveisin

Moderaattorit
 
F

Flonaldo

Re: Re: Muistutus

Viestin lähetti Carlos
Tästä minunkin on pakko hiukan avautua. Itse kuuluun mm. "onnelliseen" joukkoon ihmisiä, jolla ei ole mahdollisuutta ircata, kiitos yhteyksien (tai siis niiden puuttumisen).

Ymmärrän että Jatkoaika halutaan pitää korkeatasoisena keskustelupalstana, mutta mielestäni liian "konservatiiviset" säännöt eivät auta asiassa.

Minä en ainakaan halua että tästä tulisi pelkkä varjovladien temmellyskenttä. Ilman muuta varjovladit kuuluvat erottamattomana osana palstan luonteeseen, ja on hienoa että heidän tuotoksiaan täällä löytyy, mutta vastaavasti tietyin rajauksin pitäisi mielestäni sallia myös hiukan vähempisisältöiset ja lyhyemmät viestit.

Mielipiteitä tästä on varmasti monenlaisia, mutta tämä on minun näkemykseni. Ugh.
Jos pelin aikana tietokoneella olet, niin pääset kyllä samalla vaivalla myös mille tahansa irc-kanavalle web-irkkien kautta.

Ongelma ei ole se yksi "KIBE!!!" siellä ketjussa, vaan ne sata muuta viestiä siinä perässä. Siinä on oikeasti jollain iltamyöhällä koneelle tulevalle ihan helkutinmoinen ja aikaaviepä perkaaminen, kun yrittää sieltä monen "KIBE!!!"-sivun seasta etsiä asiaa.

Kyllähän nytkin sallitaan lyhyemmät ja vähempisisältöiset viestit, ainakin minun tietääkseni. Sen sijaan en tosiaankaan ymmärrä miksi pitäisi sallia perätysten sata kertaa "KIBE!!!". Sulla oli ihan vissi pointti omassa viestissäsi, mutta kun ei se ole yksi tai kaksi kaveria, jotka siellä ketjuissa sitten elävät pelin mukana - se on aika paljon isompi sakki. Kyllä siitä äkkiä maku menee, kun niitä viestejä on sivutolkulla.

Viestissäsi oli esillä taasen tuo MINÄ!-asenne, joka on jokaisella keskustelupalstalla huomattavissa. Kuten itsekin sanoit, pelkästään one-linereita paukuttavat pitää saada kuriin. Mutta ei MINUA, ansaitsen karkkipäivän. MINÄ haluan lukea tällaisia viestejä, säännöt siis sen mukaan - entäs ne muut kymmenettuhannet, mitäs ne haluavat lukea?

Mielipiteesi on ihan yhtä arvokas kuin minunkin mielipiteeni, mutta näissä asioissa meidän täytyy vaan mennä sen mukaan mitä ylhäältä käsketään - kyllä niidenkin visiolla perustelunsa on.
 

Carlos

Jäsen
Re: Re: Re: Muistutus

Viestin lähetti Flonaldo
MINÄ haluan lukea tällaisia viestejä, säännöt siis sen mukaan - entäs ne muut kymmenettuhannet, mitäs ne haluavat lukea?

Mielipiteesi on ihan yhtä arvokas kuin minunkin mielipiteeni, mutta näissä asioissa meidän täytyy vaan mennä sen mukaan mitä ylhäältä käsketään - kyllä niidenkin visiolla perustelunsa on.

Kuten sanoin, tämä oli MINUN mielipiteeni asiasta. Monella muulla on varmasti oma mielipiteensä ja en minä siitä sen enempää pullikoi. Palstan ylläpitäjien säännöillä mennään nyt ja tulevaisuudessakin, ja olen valmis hyväksymään sen. Halusin vain tuoda esille oman näkemykseni.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Re: Re: Re: Muistutus

Viestin lähetti Flonaldo
Jos pelin aikana tietokoneella olet, niin pääset kyllä samalla vaivalla myös mille tahansa irc-kanavalle web-irkkien kautta.
- - -

Niin, tätähän on kokeiltu. Ja mielelläni sen pari kertaa seurasinkin IrcNetin kautta juuri tuota älämölöä. Mutta kun tämä äijä on jo niin vanha, että
a) alkoi kyllästyttää, ei one-linerit, vaan one-wordit
b) se fuc***´IrcNet ei jostain syystä enää enää toimi koneeltani. Ja kun en mikään bittinikkari ole, niin hanuristako minä tiedän miten sen saa pelittämään.

Niinpä ihan omassa pienessä päässäni olen samoilla linjoilla Carloksen kanssa, että kyllä otteluketjuissa niiden live-seurannassa voisi hyväksyä one-linerit, jos niissä olisi esim. edes n. 10-15 sanaa. Ymmärrän Carloksen tavoin toki pointtinne siitä, että tämä ei ole mikään FF, ja se on ihan hyvä juttu, mutta tuo rajan vetäminen on kyllä aika kinkkinen homma. Mutta kuten sanottu, ei tuo Ircki ole autuaaksi tekevä. JA on.

edit. Sen verran, että jostain ihmeen syystä nyt tuo IrcNet suostui meitsin sinne hyväksymään n. kahden viikon tauon jälkeen. Minen näistä ymmärrä, eikä näköjään valaatkaan.
 
Viimeksi muokattu:

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lätkä Lentää Oy
Re: Re: Muistutus

Viestin lähetti Carlos
Tästä minunkin on pakko hiukan avautua. Itse kuuluun mm. "onnelliseen" joukkoon ihmisiä, jolla ei ole mahdollisuutta ircata, kiitos yhteyksien (tai siis niiden puuttumisen).


Itse olen havainnut toimiviksi weppi-irkeiksi mm. http://www.ircnet.com/ (linkki "web chat") ja http://www.irkki.org/

Ainut vaikeus on keksiä nick mikä ei ole kenenkään muun käytössä. Jos haluttu nikki on jo käytössä, suosittelen laittamaan nickin perään joko alaviivan, numeron tai jonkin muun (erikois)merkin.

Ja sitten Carlosin pointtiin.
Vaikka en itse kirjoita aktiivisesti otteluketjuihin, luen niitä suosikkijoukkueeni kohdalta joka pelistä. Minua ei ole käynyt ärsyttämään nuo "tsättiviestit" tyyliin: peli 0-2, voi helskutti, menen baariin. Ketjua jälkikäteen luettuna nuo viestit antavat jonkinlaista kuvaa fanien tunnoista ja kuvan missä vaihetta ottelua mikäkin viesti on kirjoitettu. Eikä noiden viestien lukemiseen mene kuin se 2s. Ymmärrän, jos noita viestejä on ketjusta 95%, tulee ketjun seuraamisesta hankalaa. Enemmänkin itseäni ottaa kupoliin ennen peliä annettavat maalintekijäveikkaukset. Veikkausviesteistä tulee helposti todella pitkiä. Rivitolkulla tekstiä tyyliin:(Pärssinen (Kuhta, Karalahti) 1-3, ajassa 14.55. YV ).
En ole vielä ymmärtänyt näiden maalintekijä/syöttäjä/aika -ennustusten syvimmäistä merkitystä.
Jos luen otteluketjun jälkikäteen aloitan ketjun lukemisen yleensä sen veistin timestampin kohdalta, jolloin itse ottelu on alkanut.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Olisiko mahdollista avata SM-liigan puolelle pysyvä ketju "Hot news!" tai jotain, mihin saisi laittaa vinkkiä joukkuekohtaisista kuumista siirtouutisista ym.? Esimerkkinä vaikka "Vujtek lähtee! Asiasta tarkemmin Kerho-osiossa."
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Ossi
Olisiko mahdollista avata SM-liigan puolelle pysyvä ketju "Hot news!" tai jotain, mihin saisi laittaa vinkkiä joukkuekohtaisista kuumista siirtouutisista ym.? Esimerkkinä vaikka "Vujtek lähtee! Asiasta tarkemmin Kerho-osiossa."
Itse ehdottaisin sellaista, että joukkuosioiden alapuolella lukisi viimeisimmän viestiketjun nimi / siihen kirjoittanut.

Eli se, mikä osion avatessa olisi ylimpänä. Osuisi silmään aina, jos jonkin osion ketjussa on elämää.
 

Shane

Jäsen
Re: Re: Re: Muistutus

Viestin lähetti Bon
Vaikka en itse kirjoita aktiivisesti otteluketjuihin, luen niitä suosikkijoukkueeni kohdalta joka pelistä. Minua ei ole käynyt ärsyttämään nuo "tsättiviestit" tyyliin: peli 0-2, voi helskutti, menen baariin. Ketjua jälkikäteen luettuna nuo viestit antavat jonkinlaista kuvaa fanien tunnoista ja kuvan missä vaihetta ottelua mikäkin viesti on kirjoitettu. Eikä noiden viestien lukemiseen mene kuin se 2s. Ymmärrän, jos noita viestejä on ketjusta 95%, tulee ketjun seuraamisesta hankalaa.
Enpä tiedä, onko tällä viestillä mitään merkitystä/vaikutusta mihinkään, mutta toteanpahan kuitenkin, että olen tästä asiasta täysin samaa mieltä kuin nimimerkki Bon (kuten myös Carlos & fiftyeight). Todellakin, fanien fiilikset käyvät loistavasti esille näistä lyhyistä seurantaviesteistä otteluketjua jälkikäteen luettaessa. Tietenkin liika on aina liikaa, mutta ei niitä minun mielestäni ole mitenkään häiritsevän paljon esiintynyt aikaisemminkaan.

Sitten toiseen asiaan: Miksi SM-liigaosion otteluohjelman pelattujen otteluiden erälukemat ovat aivan päin prrsettä? Esim. 24.01. pelattu Ässät-JYP päättyi tämän palstan mukaan 2-2 (0-0, 1-1, 0-1, 1-0), 09.12. oteltu Ässät-TPS puolestaan 4-5 (1-0, 2-3, 1-0, 0-2) ja 18.11. Kärpät - SaiPa 9-0 (1-0, 3-0, 3-0)???? Vastaavia esimerkkejä riittäisi vaikka kuinka paljon. Joojoo, talkoovoimin pyörii koko Jatkoaika, mutta tuskinpa oikeiden tulosten laittaminen kovin mittava urakka olisi.

Kolmanneksi ehdottaisin vielä, että jatkoaikatappiot merkattaisiin tuonne joukkueosioon samalla värillä kuin tasapelitkin, eli keltaisella, kun niistä kumminkin saa yhtä paljon pisteitä. Vedonlyöntitutkimusten kannalta olisi meinaan hyvä juttu se.
 
Re: Re: Re: Re: Muistutus

Viestin lähetti Shane
Sitten toiseen asiaan: Miksi SM-liigaosion otteluohjelman pelattujen otteluiden erälukemat ovat aivan päin prrsettä? Esim. 24.01. pelattu Ässät-JYP päättyi tämän palstan mukaan 2-2 (0-0, 1-1, 0-1, 1-0), 09.12. oteltu Ässät-TPS puolestaan 4-5 (1-0, 2-3, 1-0, 0-2) ja 18.11. Kärpät - SaiPa 9-0 (1-0, 3-0, 3-0)???? Vastaavia esimerkkejä riittäisi vaikka kuinka paljon. Joojoo, talkoovoimin pyörii koko Jatkoaika, mutta tuskinpa oikeiden tulosten laittaminen kovin mittava urakka olisi.

Kolmanneksi ehdottaisin vielä, että jatkoaikatappiot merkattaisiin tuonne joukkueosioon samalla värillä kuin tasapelitkin, eli keltaisella, kun niistä kumminkin saa yhtä paljon pisteitä. Vedonlyöntitutkimusten kannalta olisi meinaan hyvä juttu se.
Itse asiassa kyseessä on aika ilkeä bugi pienuudestaan huolimatta. Tilanne on tiedostettu jo muistaaksemme pari vuotta sitten, mutta vaatisi töitä asian kokoluokkaan nähden liikaa. Tilastothan päivitetään tietyllä tapaa automaattisesti, ei manuaalisesti.

Laitetaan tuo kolmas ehdotus muistiin.
 

Pantteri78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
No kun on noita ehdotuksia laitettu tänne niin olisi minullakin jotain. En tiedä onko tätä jo mahdollisesti ehdotettu kun olen laiska enkä jaksa lukea kaikkia juttuja tästä.
Eli: Voisiko otteluraportteihin laittaa arvosanan myös tuomareille? Tietysti se on aina otteluraportin tekijän näkemys, mutta siitä voisi tehdä jotain kivoja vertauksia saako joku tietty tuomari enemmän huonoja arvosanoja kuin toinen?
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Palstan kello näyttää edistävän viikko viikolta enemmän. Taitaa olla jo yli 12min. etuajassa. Häiritsee, kun jengi postaa tulevaisuudesta.
Edit: Nyt näyttää sykkivän oikeaa aikaa. Kumarrus!
 
Viimeksi muokattu:

Toimitus

Jäsen
Tämä ketju lukitaan ja keskustelu käyttäjien ja moderaattoreiden sekä toimituksen välillä siirretään uuteen ketjuun, jonka otsikkokin vastaa paremmin ketjun sisältöä.

Tervetuloa sinne kommentoimaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös