Viestin lähetti Taito-Ojanen
Ihmetyttää noin monien ihmisten hymiöriippuvuus. Onko todellakin niin, että ette pysty irvailua ilmaisemaan millään muulla tavalla kuin hymiöllä? Mitä minä olen esim. Seniorin tekstejä lukenut, niin luulisi, että miehellä pysyy kynä (tai tässä tapauksessa näppäimistö) sen verran hyvin hyppysissä, että vinoilu onnistuu aivan sanallisin keinoinkin. Uskon, että te muutkin pystytte.
Jep. Minä tulen loistavasti toimeen ilman hymiöitäkin. En kirjoituksessa puhunut (kirjoittanut) niinkään omasta puolestani, vaan yleisesti. Hymiöitä puolustin perustellen asiaa ilmeiden, äänensävyjen jne. puuttuessa. Tehkööt Modet päätöksensä ja niillä mennään, ei siinä mitään.
Joitakin ihmetyttää toisten hymiövastaisuus. Kysyinkin, onko meillä käytettävissä vain vaihtoehdot: 'joko' ja 'tai'. Mielestäni niiden käyttö mausteena on kätevää. Mutta jos ne lopetetaan, en heittäydy lattialle vatsalleni parkumaan ja pyrin jatkossa vinoilemaan enemmän sanallisin keinoin.
Yksi mielipide unohtui edellisestä kirjoituksestani. JA voisi laittaa jonnekin lisää valaistusta, ohjeita ja esimerkkejä haku-toiminteen käytöstä. Kyllähän sitä itsensä jalkarätiksi ja kuoriämpäriksi tuntee avattuaan mielestään kiinnostavan uuden ketjun, johon 12 ensimmäistä vastausta on luokkaa: ''luoja mikä uuno, tästähän oli ketju kaksi kuukautta sitten''. Taas puhun yleisesti. Toki jokainen voi harjoitella Haku-toimintoa ihan issesseenkin.
edit: typo
Viimeksi muokattu: