Uudistuksia palstan säännöissä ja moderoinnissa

  • 56 062
  • 492
Tila
Viestiketju on suljettu.

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti dana77
Tällä kertaa tuon huomaaminen ei viestejäkään lukemalla kovin vaikeaa ollut.

Niinpä, itsekin huomasin heti ensimmäisessä viestissä kuka oli kyseessä, tosin hieman sinunkin avustuksellasi. Mutta ainahan ei voi olla varma, miksei joku toinen voisi kirjoittaa samantyylistä tekstiä? Nimimerkkihän hänet jo viimeistään paljastikin, mutta onko siis ip-osoite tarkistettu?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Pyydän Jatkoajan moderaattoreita poistamaan kirjoitusoikeuteni tälle palstalle.

Ei huvita tämä touhu enää. Elämä jatkuu ja "touhun" pitää edistyä. Olen ainoastaan pahoillani siitä, että muutama järjestämäni tietokilpailu jää nyt kesken. Ei siihenkään kukaan kuole.

Tämän palstan hauskuus loppui viime viikolla.

Moi vaan, toivottaa Predator
 

theref

Jäsen
Viestin lähetti Predator
Pyydän Jatkoajan moderaattoreita poistamaan kirjoitusoikeuteni tälle palstalle.

Ei huvita tämä touhu enää. Elämä jatkuu ja "touhun" pitää edistyä.

Sellainenkin asia tuli mieleen, että miksi ne kirjoitusoikeudet pitää poistaa? Eikö sitä sitten vain voi olla kirjoittamatta jos se ei ole enää hauskaa?
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Samaa ajatteli kuin theref, kuitenkin nämä kyseiset henkilöt ovat olleet paikkaan koukussa niin pitkään, että halun palata luulisi myöhemmin vielä tulevan. Älkää polttako siltoja takananne (varjo ja finnishninja näyttivät esimerkkiä)!
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti theref
Sellainenkin asia tuli mieleen, että miksi ne kirjoitusoikeudet pitää poistaa? Eikö sitä sitten vain voi olla kirjoittamatta jos se ei ole enää hauskaa?

theref, tiedoksi:

Myönnän tässä kaikkien lukijoitten edessä, että olen niin pahasti "koukussa" tähän saittiin, että kirjoitusoikeuteni poistaminen on ainoa keino kitkemään meikäläisen turhat viestit jatkossa. Muuten minä kuitenkin taas hurahtaisin kommentoimaan jotakin.
On parasta lähteä kokonaan pois. Betty Fordin klinikalle minulla ei ole varaa, joten haluaisin Jatkoajan Moderaattoreiden päästävän minut täältä rauhaan.

Päätöstäni kylläkin avittivat viime viikon tapahtumat.
 

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
PELLEILYÄ

*Edelleenkään* ei ole pakko kirjoittaa tänne jos ei halua. No eipä tuo haittaa kun kirjoitusoikeuksiensa pois pyytäneet nämä taistelutantereiden veteraanit suuret marttyyrit eivät tuonne sm-liiga puolelle ole kirjoittaneet. Tämä sivusto on LÄTKÄSIVUSTO. Vapaa on paskanpuhumiseen ja muuhun ajanviettoon joten antaa painua. Kyllä meitä vielä täällä piisaa. Liittykäämme kaikki (en minä) tuohon Fao Lung Kong lahkoon.

TERVEMENOA. Ja muistakaakin kaikki uskonlahkon veljet ilmoittaa täällä suuresta ja meitä kaikkia kiinnostavasta poismenostanne = http://mjt.nysv.org/humor/kiviakin.jpg
 

theref

Jäsen
Viestin lähetti Predator
theref, tiedoksi:

Myönnän tässä kaikkien lukijoitten edessä, että olen niin pahasti "koukussa" tähän saittiin, että kirjoitusoikeuteni poistaminen on ainoa keino kitkemään meikäläisen turhat viestit jatkossa. Muuten minä kuitenkin taas hurahtaisin kommentoimaan jotakin.

Nääh, etköhän anna oikeuksien olla vaan. Vedät pikkuisen henkeä, kokeilet itsehillintääsi ja jos homma alkaa taas kiinnostamaan, niin palailet pikku hiljaa takaisin. Niin se homma toimii kaikkein helpoiten.

Kyllä minä ainakin tältä saitilta olen bongannut ainakin pari-kolme turhempaakin viestiä, ainakin joka toinen viikko, kuin mitä mainitset omista "turhista viesteistäsi."

Jokainen meistä tekee omat ratkaisunsa ja jokaisella ratkaisulla on omat seurauksensa.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Predator
Pyydän Jatkoajan moderaattoreita poistamaan kirjoitusoikeuteni tälle palstalle.

Ei huvita tämä touhu enää. Elämä jatkuu ja "touhun" pitää edistyä. Olen ainoastaan pahoillani siitä, että muutama järjestämäni tietokilpailu jää nyt kesken. Ei siihenkään kukaan kuole.

Tämän palstan hauskuus loppui viime viikolla.

Moi vaan, toivottaa Predator

Tämä on todella valitettava uutinen. Predatorin kirjoituksia lukiessa purskahti välillä kahvit näytölle, niin loistavia ja hauskoja ne olivat. Ja Preda, älä vaan mene tekemään päätöstä jota tulet katumaan. Älä vain kirjoittele tänne, haluat kuitenkin tänne hetken kuluttua ja sinua harmittaa kun oikeudet mentiin poistamaan, tai sitten voit rekisteröityä uudestaan vaikkapa nimimerkillä the ultimate PREDTOR-man... Miten niin samalla lailla kuin aQua? Kuka se oli?
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Valitettava uutinen. Oksasenkadun Tappaja on ja pysyy JA:n kautta aikain parhaana kirjoituksena. Kummastuttaa kuitenkin se, että muutaman muun tehtyä vastaan vastaavat tunnunksienpoistopyynnöt, ovat modet poistaneet tunnukset yleensä aika nopeasti. Predan pyynnöstä on jo kulunut vuorokausi, mutta mitään ei ole tapahtunut, vaan modet ovat antaneet kirjoittajille aikaa puhua preda ympäri.
 
Olen nyt poistanut Predatorin kirjoitusoikeudet. Lisään vielä ilmoituksen, joka äsken unohtui.

Viive toiminnassa johtui lähinnä siitä, että moderaattorit ryhtyivät keskustelemaan että, onko mielekästä ensinkään poistaa kirjoittajien oikeuksia näissä tapauksissa.

Asia lisättiin moderaattorien seuraavan kokouksen asialistalle ja mahdollisista muutoksista köytäntöön ilmoitetaan käyttäjille sen jälkeen.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti Moderaattorit

- - -
Viive toiminnassa johtui lähinnä siitä, että moderaattorit ryhtyivät keskustelemaan että, onko mielekästä ensinkään poistaa kirjoittajien oikeuksia näissä tapauksissa.
- - -

Niin, olisiko mahdollista pyynnöstä ikään kuin jäähdyttää nickit ainakin joksikin aikaa ja sitten kun nicki tulee katumapäälle tai muuten vaan alkaa taas kinnostaa, niin lähestyy Modeja yv:llä ja kertoo haluavansa taas jatkaa?

Kieltämättä aika erikoista on nyt ollut täällä tämä touhuilu viimeisimpien viikojen aikana.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
En oikein aina tiedä nauraako vaiko ärsyyntyä näistä MikaMyllylöistä, joilla on tarve erillisellä viestillä mainita poistuvansa.

Hämärää on myös tälläisen viestin tarkoitusperä. Onhan se kivaa lukea, kun joukko kirjoittajia harmittelee. Kai se itsetuntoa nostaa ja sielua hivelee?

No jokaisella kai on omat motiivinsa, niin oli varmaan Mika Myllylälläkin.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti fiftyeight
Niin, olisiko mahdollista pyynnöstä ikään kuin jäähdyttää nickit ainakin joksikin aikaa ja sitten kun nicki tulee katumapäälle tai muuten vaan alkaa taas kinnostaa, niin lähestyy Modeja yv:llä ja kertoo haluavansa taas jatkaa?
Jos minä olisin moderaattori, niin en kyllä viitsisi alkaa kenenkään mielialojen ja venkoilujen mukaan oikeuksia jäähdyttelemään ja aktivoimaan. Kyllä sen verran pitää pystyä itse päättämään, että joko kirjoittaa tai sitten ei kirjoita. Ei se sen ihmeellisempää pitäisi olla.
 

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
Minä en kyllä ymmärrä muutenkaan, mitä järkeä on lisätä modejen työtä ja muiden hermoja vinkumalla tunnuksiaan jäähylle. Ei tänne kenenkään ole pakko kirjoittaa.

Lapsellisia marttyyreja kaikki pelikieltovinkujat. Ja minä kun luulin suurinta osaa näistä fiksuiksi, aikuisiksi ihmisiksi..
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti msg
En oikein aina tiedä nauraako vaiko ärsyyntyä näistä MikaMyllylöistä, joilla on tarve erillisellä viestillä mainita poistuvansa.

Kai se itsetuntoa nostaa ja sielua hivelee?

Olen ennenkin todennut samaa näistä eräistä kirjoittajista, että on kiva olla marttyyri ja kuulla muiden ylistävän itseänsä.

Suosittelen heille tai teille, ihan kenelle vaan, kappaletta:

Kummeli: I Will Be a Martyyr

"...My neigbors is a martyyr and one day I will be a martyyr, too..."

Että silleen...
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Voisiko joku valaista, että mikä tapahtuma on saanut Predatorin luopumaan kirjoitusoikeudestaan.

Predatorin mukana katoaa AIVAN liian suuri osa hauskuutta palstalta. Erittäin valitettavaa, mutta jos näin, niin ei muuta kuin tsemppiä Predatorille tulevaisuuteen. Ainakin minä jään kaipaamaan kirjoituksiasi.

-ipa rules
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Viestin lähetti ipa rules
Voisiko joku valaista, että mikä tapahtuma on saanut Predatorin luopumaan kirjoitusoikeudestaan.

Predatorin mukana katoaa AIVAN liian suuri osa hauskuutta palstalta. Erittäin valitettavaa, mutta jos näin, niin ei muuta kuin tsemppiä Predatorille tulevaisuuteen. Ainakin minä jään kaipaamaan kirjoituksiasi.

Vilkaisu tämän ketjun ja "Oi Jatkoaika" -ketjun tapahtumiin kahden viikon ajalta kertonee kaiken.
 

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Jaahas, äijäähän lähtee kuin kuppa Töölöstä. Tai hauki kaislikosta. Noh, eipä voi mitään, jos ei kerran kasetti kestä enää tänne kirjoitella. Homman nimihän on kuitenkin se, että aika harmaata on ollut tämä kirjoittelun taso tällä palstalla viimeisen parin vuoden ajan. Ensimmäisena vuotena oli vielä hulinaakin havaittavissa mutta sitten on hiljentynyt. Kysynkin vain että onko uimalakkivekkulikonsensus jo vallannut Jatkoaika.comin?
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti teemu_s
Jaahas, äijäähän lähtee kuin kuppa Töölöstä. Tai hauki kaislikosta. Noh, eipä voi mitään, jos ei kerran kasetti kestä enää tänne kirjoitella.

Taitaapi olla siitä kiinni, että ollaan olevinaan niin suoraselkäisiä omien mielipiteiden takana seisojia, mutta nyt pelataan joukolla kuin sopulit...

Vankkumaton mielipiteeni on, että mielipidettä voi muuttaa milloin haluaa...

Että silleen...
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Naurettavaa pelleilyä aikuisilta (?) ihmisiltä jos minulta näin torstai-aamuna kysytään.

Kuten wilco osuvasti totesi, taustalle tuo KUmmeli-biisi Mika Myllylän kirjaa odotellessa...

Voitaisiinko perustaa FF:n tyylinen ketju "Jätän Jatkoajan"?
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Mikäs perkeleen muoti-ilmiö tuosta oikeuksien poistosta on tullut?
Täältähän häviää jengiä kovempaan tahtiin kuin minulta euroja eukon lompakkoon. Naurettavaa touhua sanon minä. Asioista saa ja pitää keskustella ilman tuollaisia venkoiluja. Nyt on moni todella hyvä kirjoittaja heittänyt oikeutensa täysin käsittämättömästi menemään. Olisin mieluusti kuullut edes jonkinlaisia perusteluja moiselle toiminnalle, vaikka eihän se minulle edes kuulu.

Lopulliset syyt kiinnostavat minua kuitenkin suunnattomasti, sillä tässä porukassa on kirjoittajia, joita arvostan todella paljon. En itse kirjoita tänne enää kovinkaan aktiivisesti, mutta näiden kirjoittajien tuotoksia olen kyllä seuraillut suurella mielenkiinnolla. Esimerkiksi Predatorin lähtö jätti melkoisen loven tälle saitille. Tämän loistavan sanasepon tuotoksia oli todella mahtavaa lukea ja olenkin syvästi pahoillani juuri hänen lähdöstään.

Nyt kyllä vituttaa ja rajusti!
 

Fossey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti salla
Minä en kyllä ymmärrä muutenkaan, mitä järkeä on lisätä modejen työtä ja muiden hermoja vinkumalla tunnuksiaan jäähylle. Ei tänne kenenkään ole pakko kirjoittaa.

Lapsellisia marttyyreja kaikki pelikieltovinkujat. Ja minä kun luulin suurinta osaa näistä fiksuiksi, aikuisiksi ihmisiksi..

Englanninkielistä tuttua lausahdusta lainaten "minun sanani täsmälleen". Ihme kitinää ja marttyyriasennetta. Kunnon pikkukakaroiden kiukuttelua. Itselläni ei ainakaan tule ikävä tuollaista pelleilyä harrastavia kirjoittajia.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti reds1897
Mikäs perkeleen muoti-ilmiö tuosta oikeuksien poistosta on tullut?
Täältähän häviää jengiä kovempaan tahtiin kuin minulta euroja eukon lompakkoon.

Ai Sä suollat juuroja. Mä ostin rouvalle jäähdytetyn lompakon, kas kun Visani vinkuu sillä siten, että kortti hehkuu punaisena lämmöstä kauppakeskuksien kassoilla. Itse asiassa halpa rouva, sillä oman logiikkansa mukaan: mitä enemmän ostaa isoilla alennuksilla, sitä enemmän säästää ja voi taas jatkaa ostelemista. Naiset...

Oikein jaksa ymmärtää tätä 'isoon ääneen poistumista' aina. Jos ei kirjoittelu näillä säännöillä kiinnosta ja maistu, niin mitä sitä suureen ääneen huutelemaan. Joko jättää enteriä painamatta tai jos oikat välttämättä haluaa poistattaa, onnistunee se yyveelläkin Modeille kait.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
What´s happening?

Ensiksikin: Tää on vain kiekkosaitti. Täällä on tilaa hyville kirjoittajille, kuten Preda, vlad, varjo etc. Päivänselvä asia. Jos tulee penaltia, niin lusitaan ja tullaan takaisin. Itseltäni lähti kerran ajokortti kolmeksi viikoksi, enkä lopettanut autoilua, vaikka vitutti kuin pientä oravaa. Toiseksi: Mitkä viime viikon tapahtumat??

Suurin osa näistä "just divorced from JA" -nickeistä kirjoittaa (kirjoitti?) Vapaaseen keskusteluun, jonka olemassaolo kiekkosaitilla on sitten kokonaan oma juttunsa. Itse en pidä Vapaata edes tarpeellisena osiona JA:ssa kahdesta syystä:

1) Alkuperäinen konsepti oli jääkiekkosaitti. Ilman kiekkoa en olisi kuuna päivänä osunut Jatkoaikaan. Mielestäni vapaa turina kiekkoilun lomassa hoituisi löysäämällä hieman kiekkokeskustelun rajoja. Ja kyllä SM-liigankin puolella käydään hyviä ei -kiekkoilullisia keskustelua koko ajan mm. Ilmalan ja Nordiksen paremmuudesta, suomenruotsalaisuudesta, homoseksuaalisuudesta etc :). No, on tuossa puolet tottakin. Itse käyn Vapaalla, jos on aikaa. Mutta en kauheasti harmittele, jos ei ole aikaa.

2) Vapaalle pääasiassa kirjoittaville on käsittääkseni monia, ehkä paremmin tähän vapaan konseptiin istuvia nettifoorumeita? Jos ei, sori, että puhun läpiä ennestäänkin reikäiseen päähäni. Olisiko näin, että tuollaisella foorumilla kohtaisivat kysyntä ja tarjonta paremmin toisensa? Ts. siellä olisi homogeenisempaa ryhmää kuin jääkiekkosaitti Jatkoajalla ja keskustelu lentäisi paremmin kuin JA:n vapaalla?

No, häiritseekö Vapaan olemassaolo minua jotenkin, kun preferoin SM-liigan ykkösfoorumiksini? Ei, ei tosiaankaan. Ajattelin asiaa vain kokonaisuuden kannalta, ilmoitin mielipiteeni ja poistun takavasemmalle. Ikävää, Preda, todella ikävää, että juttujasi ei enää ilmestyne tänne. Toivon, että voimme pitää yhteyttä muuten. Ja muistathan, että The Klubin johtokunnasta ei voi erota :).
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti salla
Lapsellisia marttyyreja kaikki pelikieltovinkujat. Ja minä kun luulin suurinta osaa näistä fiksuiksi, aikuisiksi ihmisiksi..

Vai sanot sinä minua lapselliseksi marttyyriksi? Ei nyt tosissaan, mutta pyysin pelikieltoa sen takia, että selkärangattomana nahjuksena ei saa luettua tentteihin, jos jotain muita virikkeitä on tarjolla. Itse asiassa tuo pelikielto ei taida olla oikea termi tuossa lauseessasi...

Tässä muuten sitaatti nimimerkiltä Vlad päiväyksellä 30.8.2003. En minä näitä muuten kaivele, mutta jäi joskus mieleen, kun tuo viesti oli kommenttina omaan viestiini.

Voiko moderaattoritiimi peruutta kirjoittajan kirjoitusoikeudet tämän omasta pyynnöstä? En nyt omalla kohdallani ole tällaistä pyyntöä esittämässä mutta pälkähtipä vain kysymys mieleeni.

Mä oon vaan lätkämies, joten varsinkin SM-liigapuolen seuraaminen on itselleni suurin arvo tällä saitilla. Luulen, että yleistäen kaikkia tämän palstan kirjoittajia yhdistää kiinnostus jääkiekkoon, eikä vapaan poistaminen juurikaan vaikuttaisi viestien määrään SM-liigan puolella(poislukien roska, jota tänne voi kirjoitella). Luen toki myös vapaan ketjuja, ja kieltämättä useat ketjut ovat viime aikoina muuttuneet muutaman nimimerkin taistelutantereiksi hyläten koko ketjun alkuperäisen idean. Toivottavasti tästä päästään eroon. En siis halua tuomita nimimerkkejä, ainoastaan sen, että ketju muuttuu saivarteluksi toissijaisista asioista.

Tervaneva vaikenee - mutta vain ensi kertaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös