What´s happening?
Ensiksikin: Tää on vain kiekkosaitti. Täällä on tilaa hyville kirjoittajille, kuten Preda, vlad, varjo etc. Päivänselvä asia. Jos tulee penaltia, niin lusitaan ja tullaan takaisin. Itseltäni lähti kerran ajokortti kolmeksi viikoksi, enkä lopettanut autoilua, vaikka vitutti kuin pientä oravaa. Toiseksi: Mitkä viime viikon tapahtumat??
Suurin osa näistä "just divorced from JA" -nickeistä kirjoittaa (kirjoitti?) Vapaaseen keskusteluun, jonka olemassaolo kiekkosaitilla on sitten kokonaan oma juttunsa. Itse en pidä Vapaata edes tarpeellisena osiona JA:ssa kahdesta syystä:
1) Alkuperäinen konsepti oli jääkiekkosaitti. Ilman kiekkoa en olisi kuuna päivänä osunut Jatkoaikaan. Mielestäni vapaa turina kiekkoilun lomassa hoituisi löysäämällä hieman kiekkokeskustelun rajoja. Ja kyllä SM-liigankin puolella käydään hyviä ei -kiekkoilullisia keskustelua koko ajan mm. Ilmalan ja Nordiksen paremmuudesta, suomenruotsalaisuudesta, homoseksuaalisuudesta etc :). No, on tuossa puolet tottakin. Itse käyn Vapaalla, jos on aikaa. Mutta en kauheasti harmittele, jos ei ole aikaa.
2) Vapaalle pääasiassa kirjoittaville on käsittääkseni monia, ehkä paremmin tähän vapaan konseptiin istuvia nettifoorumeita? Jos ei, sori, että puhun läpiä ennestäänkin reikäiseen päähäni. Olisiko näin, että tuollaisella foorumilla kohtaisivat kysyntä ja tarjonta paremmin toisensa? Ts. siellä olisi homogeenisempaa ryhmää kuin jääkiekkosaitti Jatkoajalla ja keskustelu lentäisi paremmin kuin JA:n vapaalla?
No, häiritseekö Vapaan olemassaolo minua jotenkin, kun preferoin SM-liigan ykkösfoorumiksini? Ei, ei tosiaankaan. Ajattelin asiaa vain kokonaisuuden kannalta, ilmoitin mielipiteeni ja poistun takavasemmalle. Ikävää, Preda, todella ikävää, että juttujasi ei enää ilmestyne tänne. Toivon, että voimme pitää yhteyttä muuten. Ja muistathan, että The Klubin johtokunnasta ei voi erota :).