On aika palata kaukaloon...
Kiitokset JA'n koko tiimille uudesta mahdollisuudesta, kiitokset myös
keskusteluun asiallisesti osallistuneille kirjoittajille, kuin myös kaikille heille jotka ovat jaksaneet lähestyä minua maileitse - mutta joille en ole, erinäisten hyvin henkilökohtaisten syiden tähden, kyennyt kovinkaan aktiivisesti kirjoittamaan vastineita. Syy on kokonaan minun, pahoitteluni jos mielenrauhanne on järkkynyt saamatta jääneiden vastausten tähden.
Pahoittelen myös sitä etten näin alkuun kykene osallistumaan keskusteluun kovinkaan aktiivisella tasolla. Syitä on kaksi, muutosta johtuen minulla ei ole käytössä kuin satunnaisesti nettiyhteys mutta mikä tärkeämpi syy, tyydyn vain viittaamaan niihin henkilökohtaisiin syihin.
Elämä ei ole aina yhtä päivänpaistetta, sen olen saanut viimeisten vuosien kuluessa huomata, nyt matto vedettiin lopullisesti jalkojeni alta tänä syksynä. Mutta koska tämä on "Uudistuksia palstan säännöissä ja moderoinnissa" -ketju, en ryhdy tilittämään tämän enempiä.
Ajan ollessa oikean, voimieni palauduttua palaan uudella innolla täysivaltaisesti keskusteluun mukaan.
Marko a.k.a vlad.