Myönnän etten ole perin pohjin tutustunut satanismiin uskontona. Sen verran mäkin kuitenkin tiiän että satanistin mielikuva täydellisestä maailmasta on täysin päinvastainen kuin omani. Ja on sulla pokkaa tulla olettamaan mihin mun uskomukset perustuu. Ne perustuu enemmän ihmis- kuin uskontotuntemukseeni.
Edelleenkään en yritä tuputtaa uskoani kellekään. Onko se että rohkenee puhua uskostaan julkisesti sinusta automaattisesti uskon tuputtamista koska et pidä siitä mitä kirjoitan?
Olen erittäinkin avarakatseinen ihminen, mutta en vain voisi ikinä täysin luottaa ihmiseen joka ihannoi saatanaa ja pahuutta. Elämän ymmärtäminen pahuuden kautta on mahdotonta, koska jokainen ihminen on syntyessään hyvä ja puhdas.
Ei tarvi uskoa sanaakaan mitä sanon mutta se ei ole minun ongelma.
Tuota... kannattaa tosiaan lukea viesti mihin vastaa, vaikka ajatuksella. Ei ollut tarkoitus sanoa, että sinä tuputat uskontoasi.
Et vieläkään siis ymmärrä, että saatananpalvonta ja satanismi ovat eri asioita. Satanismia en myöskään uskonnoksi laskisi. Et siis tiedä mistä puhut, tai tuomitset, tai käsittelet viesteissäsi, tai muodostat mielipiteesi. Heität vain ensimmäisen kiven. Kas kummaa.
Kerropa nyt samalla, mikä on satanistin täydellinen maailma?