<Snakster:>
Ainakin minulle henkilökohtaisesti on tullut paha mieli ja tarve pyytää anteeksi, jos on päässyt käymään niin, että olen sanonut jotain, mikä ei ole pitänytkään paikkaansa. Kyllä Jumala puhuu ihmiselle siitä, että nyt ehkä on pienen korjausliikkeen aika, jos ihminen vain haluaa kuunnella. Tätä kutsutaan myös omaksitunnoksi.
Nämä monet arvot, joita pidetään hyvinä, löytyvät Raamatusta. Älä varasta, älä sano väärää todistusta ja niin edelleen. Kukaan meistä ei kykene täydellisesti elämään Raamatun ohjeiden mukaan, mutta Jumalaa kiinnostaa meidän sydämemme ja sen asenne Häntä kohtaan. </Snakster>
Tuosta Veli taivaallisesta (Yunista) mainitsen vielä jotain. Minulla ainakaan ei ole varaa ivata miestä, joka on uskonsa tähden istunut vankilassa Kiinassa ja Burmassa (kai se on ollut Myanmarkin) yhteensä toistakymmentä vuotta. Tällaisia kokemuksia lukiessani joudun kysymään itseltäni, että olisinko minä valmis maksamaan samanlaisen hinnan uskostani. Sitä en osaa sanoa, aika mietteliääksi se vain minut saa. Usko on Kiinan kristityille ollut niin arvokas asia, että heistä monet ovat olleet ennemmin valmiit jopa kuolemaan kuin kieltämään Jeesuksen. Hän ei ole mikään yli-ihminen, samat kivut ja kärsimykset hän koki pieksettäessä kuin kuka tahansa normaali ihminen. Hänen vapautumisensa vankilasta oli ilmeisen yliluonnollinen, taksista en tosin muista olleen puhetta, mutta minä uskon, että se on mahdollista, koska uskon Raamattuun. Siellä kuitenkin on vastaavanlainen vankilastapääsy kerrottuna Pietarin kohdalla, ja evankeliumeissa mainitaan, että Jumalalle ei ole mikään mahdotonta.