Julkisen sosiaalityön tulokset ovat kovin heikkoja eikä niiden onnistumiseksi ole todellisia mittareita, kuten pitäisi. Ainoa mittari, minkä olen kuullut johtavan sosiaalityöntekijän sanovan, on kahvihuoneessa käytetty aika. Samalla henkilöllä tulokulmana käsittelyiden pitkä kesto, jotta voidaan näyttää lisäresurssien tarve. Loistavaa vasemmistolaisuutta.
Paras ratkaisuhan olisi vasemmistolaisten oma valtio, jossa olisi vain eläkeläisiä, lapsia, työttömiä, tutkiskelijoita ja valtion tv-yhtiön toimittajia. Siellä saisivat kivasti nostella toisiaan hiuksista.
Vasemmiston ratkaisu on kaikkialla sama "Me teemme". Oikeasti vasemmistolaiset eivät tee mitään, ovat ja elävät toisten työstä ja toisten veroista. Siksi tuon kehityksen vastaiset toimet ovat toivottavia.
En ole väittänyt häntä entiseksi tai nykyiseksi kommunistiksi. Ja vaikka entinen olisikin, niin on aina positiivista, jos ihminen viisastuu.
Eikä ole vaikeaa tehdä valintaa entisen KKK-sympatisoijan tai nykyisen BLM-sympatisoijan välillä.
Jep, mä olen kanssa miettinyt, että osan kansasta voisi kokonaan vapauttaa veroista, kun ne kitisee niistä kuitenkin aamusta iltaan, ja luulevat sen paratiisin makaavan siellä yhdysvaltalaisessa aivokuolemassa. Siellähän se maialman edullisin terveydenhuoltokin on, ja toimii kuin junan vessa.
Mutta vakavasti puhuen tällaiset toejoet voisi laitta totisesti asustelemaan vaikka ahvenanmaalle viettämään verotonta elämää, ja niin sanotusti maksamaan kaiken itse.
Voisivat sinne sitten itse perustaa koulut, huolehit teidn kunnosta ja siitä että niitä ylipäätään on, maksaa terveydenhuollostaan han niin paljon kuin tykkäävät. Julkista liikenettähää, tahi rautaetiä ei ede starvitse kun siellä sitten hummerilla tahi mersullaan köröttävät -mieluumin toki hummerilla, että tulee vähän enemmän päästöjä- kohti officeaan, maksavat itse urheiluhallinsa, julkiset ulkoilualueet, ruuan tuotannon kokonaisuudessaan ym ym. Jää sillen kivemmin fyffeä nääs käyttöön.
Sitten siellä toisella puolella voi olla ne, joita verot kiinnostaa enemmän, ja joilla löytyy toejokelaisen mukaan se "kommunistisydän", sillä mitään välimuotoahan tuossa ei tietenknään ole, jos vaikka haluakain olla solidaarisempi toisia kohtaan, sillä tietenkin tähän ajateluun o nsidottu myös näkemys siitä, etät kaikki se "mun raha" on ihan vaan omin pikkiriikkisin kätösin ansaittu, eikä kukaan muu ole millän tavalla osallitunut joe:n vaurastumiseen. Yhy hyy.
Sehä lienee kuitenkin selvä, että tääläl vieraillessa on siten ihan vähän eri hinta sillä tienkäytöllä sun muulla jatkossa, mutta onneksi on millä mälltä kun ei tartte veroja maksella, kun niin syömmestä ottaa.
Sehän nyt on tietenkin selvä, että kaikkihan maailmassa tulee halvemmaksi ja todella toimivaksi, kun niiden turvin pitäisi vielä voittoakin tehdä. Eihän kukaan mitään osaa tehdä, ellei ole yksityisellä sitä tekemässä. Näinänä se toki on tietenkin.
Ei se btw, yhdysvalloissakaan huonoa tehnyt, kun sielläkin veroja joskus makseltiin, vaan sittemmin on maa kovin kyllä velkaantunut, ja melkoisessa kiihdytysajossa se täälläkin on ollut kun on alettu "yhdysvaltalaistamaan" ajattelua. Mutta onhan se toki kiva, kun nekin velat voi sitten jättää muiden kontolle kun ei tarttisi maksaa edes takaisin veroinakaan. Riittää hyvin kun saamapuolelaa, ja varsinkin jos jokin meneekin vikaan elämässä silleen ennakoimatta sitä.
Näkisin kyllä, että on ne pankit ja sijoittajat ihan kivasti tästä käärineet omiin taskuihinsa kuitenkin, vaan kai se on sitten vaan se, kun ei oikein mikään ole riittävästi. Onneksi reppanat saivat vielä laitta aluottotappioiksikin, etti tullut paha mieli.
On se varmaan kamalaa kun ei koe koskaan saaneensa yhteiskunnalta mitään muuta kuin potkuja päähänäsä. Ja sitten ne vielä pirut vievät vähät rahatkin.
Mutta joo, eihän täällä ole pakko asua ja tienata, täältä pääse epois kyllä ja helposti jonnekin missä ei tarvitse veroja maksaa tahi muista huolehtia. Voi sitten nauraa sille onnettomalle, jolle se yksityinen terveydenhuolto lyö sen miljoonan laksun handuun. Toki naurattaa enemmän, jos se ei ole se oma kersa tai jopa ihan itse.
Mitä sitten tulee yhdysvaltojen pressan vaaleihin, niin mun mielestä kansa siellä on niin tyhmää, että ansaitsisivat vielä neljä vuotta Trumppia, niin ehkä sitten alkaisi sielläkin jo muutoksen voimat jylläämään,sillä tuskin on maailmassa yhtään vlatiota joka saa verovarat katoamaan ilman vähäisintäkään hyötyä yhtään mihinkään, ja jos tosiaankin on niin paljon tärkeämpä huolehtia muutaman prosnetin varallisuuden kasvusta sen kustannuksella, että tuhansittain ihmisiä, vai onko jo miljoonittain, päätyvät asumaan kaduill aja pakomaan viemäreihin, niin alkaa jo olemaan asenne, että tyhmästä päästä ja paskasta verotuksesta kärsii nyt melkoinen kansan osa. Mutta joidenkin mielestähän se on vain ihan niiden oma vika, joten kärvistelkööt nyt sitten.
Edit. Trumpin kunniaksi on kuitnekin sanottava, että verrattunna edellisiin pressoihin, niin hän ei pidä sota ayhtä hyvänä bisneksenä, joten on edes vähän aikaa saanut olla rauhassa natohulluilta, ja lisäksi kiitän häntä nöyrimmästi siitä että tuolloinen vapaakuappasoimus (ttip) jäi toteutumatta, joka oli sisällöltään suomalaislle -ja juuri nille jotka kuitenkin maksavat veronsa, ja mahdollisetsi jopa kitisemättä- täysin seinähullu. Toki myös muill europan maille, mutta mitäpä minä niistä tässä sen enempää.