Kaikessa kauhuudessaan mitä Sandy myrsky saikaan aikaan, niin presidentinvaalien osalta myrsky edesauttoi ehdottomasti Obaman osakkeita tulevien vaalien alla. Obama nosti osakkeeitaan hyvinkin todennäköisesti pelkästään sillä faktalla, että hän saapui paikalle myrskyalueelle. (Bushan hoiti hommansa päin persettä.)
Romney puolestaan päästi jälleen kerran idotismeja suustaan antamalla lausunnon, jossa mies ehdottomasti haluaisi
lakkauttaa FEMA:n ja yksityistää sen. (Federal Emergency Management Agency).
Luonnollisesti, mies joka ihmetteli syyskuussa miksi
lentokoneiden ikkunat eivät avaudu antoi seuraavana päivänä lausunnon, että hänellä
ei ole mitään aikomusta sulkea virastoa.
Romney yritti paikata lapsuksiaan järjestämällä tapahtuman, jossa ihmiset saivat lahjoittaa ruokaa-apua myrskyalueelle. Peläten, että lahjoituksia ei tulis tarpeeksi,
Romney itse osti $5000 edestä tölkkiruokaa Walmartista ja muuta tarpeellista vain jakaakseen ne omille kannattajilleen, jotka kameroiden edessä toimittivat ruoka-apua Romneyn itse pakatessa itse maksettuja tölkkejä pahvilaatikoihin, pepsodent hymyn välkkyessä kameroiden edessä.
Jos Romeny valitaan presidentiksi väitän, että se ei tapahdy "laillisesti". Nyt jo raportit kertovat, kuinka iältään vanhoille Obaman kannattajille, on soitettu ja kerrottu, että äänestäminen onnistuu puhelimitse, riiittää että kertoo puhelimessa kumpaa aiot äänestää.