CHL:n ottelutapahtumaan pitäisi alkaa panostamaan ihan uudella ilmeellä. Tällä hetkellä, kerta vedetään harjoitusottelumaisesti yläkatsomot kiinni ja minimalistisella ottelutapahtumalla (mm. alkushow puuttuu), saa ottelulle harjoitusottelumaisen maun. Markkinointi ja hype ovat myös pienellä tasolla.
Kyllä markkinointi ihan ok oli. Toki ei tuon tasoisia jengejä täällä usein käy, mutta kyllä tuosta mainoksia omaan silmään ihan jees määrä oli. hypeä voisi aina luoda enemmän, mutta jossain tulee se piste että ei enää kannatta.
Silti allekirjoitan monen valituksen siitä, että ottelutapahtuma vaikutti olevan ihan vasurilla vedetty. Esim lastenmaailma ei ollut auki. Siellä kävi lukuisia perheitä portilla toteamassa saman. Lukko harjoituspelissä se oli auki. Tämä on oikeasti sellainen asia, joka vaikuttaa oikeasti perheellisillä lähteekö ne peliin tai mikä kuva pienimmille jää tapahtumasta.
Väkimäärään nähden kioskeja oli ehkä vähän vähän auki. Ei siellä nyt mitään megaruuhkia ollut, mutta jos se 500 olisi tullut enemmän niin olisi ollut farssi. Kyllä tuonne sen 1000 olisi enemmän lippuja saanut myydä, että yläkatsomo olisi kannattanut avata
Toki ymmärrän, että välillä tehdään vähän pienemmillä paukuilla ja ihan kokoalkushowta ei voi aina vetää, mutta kun tuolla olemassa jo valmis show screenille, niin luutavasti se valojen sammuttaminen ja playn painaminen ei olisi mahdotonta. Toimii se junnuillekin. Ennenkaikkea TPS-theme pitäisi tulla joka pelin alussa - aina.
Ettei ihan valituksesti mene, niin Mutkalle iso käsi. Hyvä meno ja väkeäkin oli ihan mukavasti paikalla. Ottelu oli tunnelmaltaan hyvä.